Wie ook voor het eggie in mei???

@Christelle: ja dat had ik vorige week inderdaad ook. In totaal was ik 5 dagen over tijd, tenminste als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen... Heel vervelend. Voelde echt van alles terwijl ik eigenlijk wist dat ik niet zwanger kon zijn. Die kans wel erg klein. We waren toen nog niet voor het eggie bezig. Voor jou nu wel spannend of niet?

@Stefys: ja ik merk ook wel datje toch wel bezig bent met wanneer je vruchtbaar bent en zo. Maar ik wil er gewoon niet teveel gefocust op zijn als je begrijpt wat ik bedoel?! Daarom schreef ik dat het ook een keertje niet hoeft, dan de volgende ronde wel. Alhoewel ik aan de andere kant liefst nu al zwanger zou willen zijn... Beetje dubbel dus. We zullen zien volgende week... ha ha!!

Weltrusten meiden en tot morgen!

Liefs Anoek

hoi meiden

daar ben ik weer en nog niks wijzer helaas.
ik ben nog steeds niet ongi geworden, zit nu op 5wkn en 5 dgn.
ik heb ook nog geen test gedaan...we willen er wel een doen maar we kunnen maar geen tijdstip eroor vinden.
we zijn bijna nooit samen thuis deze week alleen morgenavond . ik wil eigenlijk de test s'morgens doen omdat dat beter is toch? ik vraag me zelfs af of het sávonds wel kan (ik heb een test van eigen merk etos)   het is nog steeds erg verwarrend allemaal en ik vraag me af of ik net eens naar de huisarts zou moeten.   is een cyclus van 49 dagen eigenlijk wel gezond.  heb ik wel een eisprong?  ik ga niet met ovu-testen aan de gang want dat kost een hoop werk met de onregelamtigheid van mij.....
zouden jullie eens jullie idee hieover kunnen vertellen?????

xxxxx sas  

Hoi Sas,

Jeetje kan me voorstellen dat je het lang vindt duren. Was je nu al lang met de pil gestopt of niet? Ha bellen kan natuurlijk nooit kwaad. Dus je kan het best doen hoor!
Lastig als je weinig samen thuis bent, maar de testen van tegenwoordig zijn zo gevoelig dat je zo elk willekeurig moment van de dag kan doen. Wel is het zo dat de concentratie van het hormoon, waarop getest wordt, 's ochtends het grootst is. Ik weet niet hoe het zit met de tests van de Etos. Wat staat er in de gebruiksaanwijzing? Ik heb zelf Clearbleu digitaal gebruikt. Anders misschien van t weekend 's ochtends?
Ik was ook erg laat afgelopen keer en heb ook wel het idee dat het nog langer op zich liet wachten doordat ik me er zo mee bezig hield. Misschien is dat bij jou ook wel zo? Een test geeft duidelijkheid en kan je het ook los laten. Wie weet dat het daarna snel komt? Of niet, want er is natuurlijk een klein kansje dat condoom zn werk niet goed gedaan heeft.

Succes!

Liefs Anoek

Hey meiden!

Waar zijn jullie??? Het is al een paar dagen zo stil?!!
Of zijn jullie druk aan het klussen??

A.

hoi anoek   en de rest natuurlijk.

ik merk idd ook dat het er stil is hier...
ik heb nieuws:
ik heb gisteravond (na voor de zekerheid de gehele dag bijna niks gedronken te hebben)
een test gedaan.   mijn vriend in ik stonden in spanning naar dat venstertje te turen, maar er kwam geen 2e streep!!!
jammer maar mijn vriend ws meer teleurgesteld als mij.
ik had het al niet gedacht en ben ook al erg blij dat ik nu weet wat er aan de hand is.
wel is het erg vervelend dat het inhoud dat ik dus weer zo'n lange cyclus heb (zit vandaag op de 6 weken)  
ik ga iig dadelijk teunisbloemolie halen, wie weet helpt het!!!
HOE IS HET MET JOU?
ik kan helaas niet terug lezen nu dus weet ff niet wat je nog geschreven hebt.
druk aan het klussen denk ik toch?
ik hoop dat mijn ongi nu snel komt dan kunnen wij eindelijk ook eens beginnen.
het is raar dat op 2e paasdag mijn vriend mij verraste met de woorden: laten we maar een klein hummeltje proberen te krijgen.     en nu een maand later hebben we nog steeds niet officieel  geklust.     wat wordt mijn geduld op de proef gesteld!!
hoeveelste ronde was dit van jou...ook de eerste meen ik te herinneren.   igg succes deze ronde

xxxxxxxxxxxxxxx saskia

Druk druk druk druk...
Gelukkig niet met het klussen, we nemen ff een break.. Hebben rond mijn vruchtbare periode veel geklust.. Nu is het afwachten...

Heb de afgelopen dagen erg druk gehad. Ben aan het helpen met een verhuizing en alle dingen die daar bij komen.. Vlieg straks weer naar de andere kant van de stad toe..

Hoe ik me de laatste paar dagen toch wel zwanger voelde (voor zover ik dat kan denken en voelen) , zo voel ik nu eigelijk erg weinig. Misschien ook omdat ik te druk ben om me daar mee bezig te houden..

Ach nog een weekje en dan zullen we zien...
Nou meiden hoe is het met jullie???

Hoi allemaal...

Ook druk aan het werk geweest afgelopen dagen, maar nu lekker vakantie!!!! Jippiieeee!! Mijn mannetje en ik vliegen maandag naar Nederland, eerst een paar daagjes naar de wadden (en reken maar dat we flink aan de klus gaan ) en dan naar mijn familie.

Heb wel last van rugpijn afgelopen dagen, helemaal onderin waar de ruggenwervel zo ongeveer ophoudt. Zo'n zeurderig gevoel. Net alsof ik ongesteld ben. Komt iemand dat bekend voor? Mijn ei komt waarschijnlijk dit weekend..

Liefs Lien.

Hoi Lien

Dan heb je of je krijgt (snel) je eisprong. Ik krijg het ook namelijk onderin de rug pijn (zeurderig) gevoel als ik mijn eisprong heb. Dat word dan snel klussen als ik jullie was haha. Leuk dat je in Nederland komt alleen is het jammer dat we zo'n slecht weer hier hebben. Geniet er fijn van hier.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan