A
Anoniem
Guest
@Christelle: ja dat had ik vorige week inderdaad ook. In totaal was ik 5 dagen over tijd, tenminste als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen... Heel vervelend. Voelde echt van alles terwijl ik eigenlijk wist dat ik niet zwanger kon zijn. Die kans wel erg klein. We waren toen nog niet voor het eggie bezig. Voor jou nu wel spannend of niet?
@Stefys: ja ik merk ook wel datje toch wel bezig bent met wanneer je vruchtbaar bent en zo. Maar ik wil er gewoon niet teveel gefocust op zijn als je begrijpt wat ik bedoel?! Daarom schreef ik dat het ook een keertje niet hoeft, dan de volgende ronde wel. Alhoewel ik aan de andere kant liefst nu al zwanger zou willen zijn... Beetje dubbel dus. We zullen zien volgende week... ha ha!!
Weltrusten meiden en tot morgen!
Liefs Anoek
@Stefys: ja ik merk ook wel datje toch wel bezig bent met wanneer je vruchtbaar bent en zo. Maar ik wil er gewoon niet teveel gefocust op zijn als je begrijpt wat ik bedoel?! Daarom schreef ik dat het ook een keertje niet hoeft, dan de volgende ronde wel. Alhoewel ik aan de andere kant liefst nu al zwanger zou willen zijn... Beetje dubbel dus. We zullen zien volgende week... ha ha!!
Weltrusten meiden en tot morgen!
Liefs Anoek