Wie ook voor het eggie in mei???

Meiden,
Nou vandaag naar z.h geweest voor de uitslag,kan je vertellen dat vreselijk zenuwachtig was,het viel mee of niet!
nou gelukkig is is het allemaal goed nou ja voor je zo ver goed kan praten maar bedoel het had erger gekund opluchting,heeft wel een midag geduurd voor ik het kon besefen.
Me uitslag,goedaardig,en weefsel niet aangetast,echt blij.
toen de afspraak maken voor de behandeling want die is wel noodzakkelijk,ja zegt dat grietje dat wordt oktober,wat? wij nee dokter wilden het voor ze vakantie doen,nou dat moet nagevraagd worden,uitgelegd i.v.m stoppen pil en endometriose,
en ja worden terug gebeld, a.s donderdag wordt ik geholpen,super super,dan heeft alles 2 weken precies geduurd,sneller kan toch niet?
dus ja ik ben heeeel blij,en vooral dat ik dus een arts heb getrofen die me situatie dus goed begrijpt.
Ik zal maar zeggen een ongeluk bij een geluk.
Ja de behandeling zie ik erg tegen op maar had ook erger gekund hoef niet te worden opgenomen,en met een uur weer thuis,en plaatselijk verdoofd,ja dat moet dan maar ,
gr nina

Hoi Nina,

Gelukkig blijkt het echt mee te vallen... Nou ja meevallen, je moet toch geopereerd worden of niet? Maar je kinderwens kan nog vervuld worden. Is het een zware operatie?

Ik moet eerlijk bekennen dat jouw verhaal me wel aan het denken heeft gezet. Ik stel het maken van de afspraak maar uit vanwege het zwanger willen worden, lastig te plannen met ongi en onregelmatige cyclus en lastige huisartsenpraktijk... Maar gisteren heb ik eindelijk de afspraak gemaakt. Volgende week kan ik terecht.
Voel je er veel van en heb je er daarna nog last van? Mn vruchtbare dagen zijn een paar dagen daarna namelijk.

Ik hoop dat de behandeling mee zal vallen en je snel hersteld bent.

Take care.

Liefs Anoek

@ anoek,
Ben blij dat ik je aan het denken heb gezet,en dan in de goeie zin er van,dat je toch een afspraak hebt gemaakt,het zal heus wel los lopen hoor ,zo heel veel komt het niet voor maar ik was er net 1 van,dus ga je niet druk maken er over,het is gewoon je ziet het aan mij niks verwacht,geen klachten,en er net op tijd bij anders was het een heel ander verhaal geworden.
Als ik nu iemand zou horen om niet te gaan ,zou ik zeker de raad geven wel te doen het is zo belangrijk.
Je vroeg of je er wat van voelt een uitstrijkje,bijnga niet geen pijn ,een beetje kriebelend gevoel heb je ,maar dan is het al voorbij,daar had ik echt geen last van,Ik had een beetje
bloedverlies,maar was de volgende dag al weg,maar ik heb er al eens een laten maken en had toen nergens last van!!!!!!!!!!
dus het kan komen omdat het bij mij al niet goed zat.

Nee het is geen operatie wat ze gaan doen ,plaatselijk verdoofd en met 30 min klaar,en mag ik naar huis.
Ja ze gaan met een soort schaaf er over heen en branden het dicht?
weet ook niet wat ik er van moet denken,dus sta er niet te veel bij stil.
Mag dan even niet sexen want heb wel last van bloedverlies 2 weken als het goed is,
Ik denk dat ik er na weer mag beginnen?denk ik hoop ik,dan ben ik er met 1 maand klaar mee,of ik moet eerst een controlen uitsrijkje laten maken,maar dat weet ik donderdag allemaal,me vriend gaat voor de 3 keer mee,en hoop dat ie er bij mag blijven.

gr nina

Hoi Nina,

Nou ik ben vandaag geweest. Ik zag er niet echt tegen op, maar keek er ook niet echt naar uit. Ben nu wel blij dat ik geweest ben en vooral blij dat het achter de rug is.
Deed wel een beetje zeer, want moest een keer overnieuw omdat ze de baarmoedermond niet goed "te pakken" kreeg. Klemde ze die bij jou ook vast met die eendenbek? Van het uitstrijkje zelf voelde ik echt helemaal niks. Naderhand wat licht bloedverlies, maar niet zo vreemd door de manier waarop het ging. Was normaal zei ze, al is het voor elke vrouw anders dat ligt aan de doorbloeding. Ze gaf in elk geval aan dat het er zo op het eerste oog goed uit zag. Over 2 weken kan ik bellen voor de uitslag.

Hoe is het met jou? Is de behandeling al begonnen? Ik kan nu namelijk niet teruglezen.
Houd je me op de hoogte?

Liefs Anoek

quote: nina30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2007 21:42:32'));

Meiden,
Nou vandaag naar z.h geweest voor de uitslag,kan je vertellen dat vreselijk zenuwachtig was,het viel mee of niet!
nou gelukkig is is het allemaal goed nou ja voor je zo ver goed kan praten maar bedoel het had erger gekund opluchting,heeft wel een midag geduurd voor ik het kon besefen.
Me uitslag,goedaardig,en weefsel niet aangetast,echt blij.
toen de afspraak maken voor de behandeling want die is wel noodzakkelijk,ja zegt dat grietje dat wordt oktober,wat? wij nee dokter wilden het voor ze vakantie doen,nou dat moet nagevraagd worden,uitgelegd i.v.m stoppen pil en endometriose,
en ja worden terug gebeld, a.s donderdag wordt ik geholpen,super super,dan heeft alles 2 weken precies geduurd,sneller kan toch niet?
dus ja ik ben heeeel blij,en vooral dat ik dus een arts heb getrofen die me situatie dus goed begrijpt.
Ik zal maar zeggen een ongeluk bij een geluk.
Ja de behandeling zie ik erg tegen op maar had ook erger gekund hoef niet te worden opgenomen,en met een uur weer thuis,en plaatselijk verdoofd,ja dat moet dan maar ,
gr nina

Hi Nina,

Goed om te horen dat de uitslag mee is gevallen. Het is natuurlijk nog steeds een vervelende tussenkomt als je denkt voor een klein wondertje te willen gaan... Maar ik kan je vertellen via een vriendin dat de ingreep heel erg mee zal vallen. Je zal wat bloeden na de operatie alsof je ongesteld bent met wat wondvocht. Maar zij vertelde me dat ze daarna met het wiebelen helemaal geen last meer had van bloedingen (dat heeft niet elke vrouw hoor, kan goed dat jij dat helemaal niet had). Voor haar was het dus echt een opluchting en veel fijner om met haar vriend intiem te zijn.

Ik heb dus echt goede hoop voor jullie dat je binnen no-time weer op dit forum meepraat over banners- zwangerschapstekenen- ovutesten- en-hopelijk- snelle-positieve zwangerschapstesten!

Heel veel succes met je operatie, kan me voorstellen dat je hier wel tegenop kijkt. Als je het van je af wilt schrijven weet je ons te vinden, hoop ik.

Lfs, Nicky

@ Anoek,
Fijn te lezen dat je bent geweest,geeft toch een beter gevoel he .
Nee zoals je het beschreef is het bij mij niet gegaan,maar dat zal wel dan veschillend zijn per lichaam,en bloede stopte snel he?

@nicky,dank je wel,voor je bericht.

Nou meiden Zal meteen vertellen:
Vandaag naar de gyn geweest,voor de behandeling keek er erg tegenop,lag daar weer met trillende benen en niet stil te krijgen ,nou dan voel je ook niet fijn hoor maar kon ze niet stil krijgen.
Nou kreeg 4 injecties plaatselijk,bijnga niet gevoeld,en dat zou het pijnlijks zijn,2 plekken wegesneden en meteen dicht gebrand,niks gevoeld,wel een hoop rook tussen me benen,ja nu kan ik er om lachen ,en ruikt naar de barbacue.
Ik wilde niet zien wat ze weg hebben gehaald maar volgens me vriend 2 aardige stukken,die was er trouwens bij dat mocht erg fijn.
En dat was het meer druk gemaakt om het hele idee snijden en branden en ging zo soepel.
Nu: ik kon last van buikpijn hebben,tot nu geen last gelukkig,kon bloedverlies hebben,tot nu geen last van,de vraag is bijnga of er wel wat is gedaan he,ja dat echt,
als ik buk of te snel de trap afloop voel ik steken net of er iets op spanning staat,dus voorzichtig,mag ook niet werken tot maandag was me werk weekend ,maar de kans kan dat het open gaat doordat ik zwaar werk heb.

Toekomst: die lacht me nu weer toe.
De eerste 4 weken ,geen sex,i.v.m infectie gevaar,
Na ja ja anderhalfe maand ben ik weer van de partij,en mag ik weer zwanger worden
nou is toch vlot allemaal nog.
Na een half jaar moet ik terug voor contr uitstrijke,mits ik zwanger ben,dan er na.

MEIDEN;
Hoe staan jullie er in inmiddels voor,is het al weer klus week of ga ik te snel,?

gr nina

Hoi Nina,

Fijn dat het meegevallen is. Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig was hoor. Ook fijn dat het allemaal zo snel achter de rug is en je straks weer gezellig mee kan kletsen over zwanger worden. Hoop dat je verder geen klachten meer krijgt.

Dat bloeden was idd heel snel over. Het was echt een ieniminie beetje... gelukkig. Had t mn moeder verteld en bij haar was het ook niet zo gegaan. Had ook niet mn eigen huisarts maar een waarnemer. Heb het idee dat ze wel erg onhandig en ruw was.... Maar kan het niet vergelijken met een eerdere ervaring, dus ik weet het niet. Ik heb nu nergens last meer van. Ik zit nu ook in de klusweek en ook met klussen gisteravond niks gevoeld, dus zal allemaal wel mee vallen met de "schade", ha ha!
Ik denk niet dat het deze ronde veel wordt, want mn ei is vandaag of morgen en mn man is vandaag en morgen niet thuis... dus er wordt niet geklust... Afwachten maar weer...

Hey Nicky, zat jij ook bij de mei-meiden??? Er zijn er niet veel meer over zeg. Dus Nina, wat vind je ervan om je bij ons aan te sluiten bij de wiebel-meiden? Nicky en ik zitten daar ook allebei! Je bent in elk geval van harte welkom om daar mee te kletsen. Het is super gezellig!

Take care meid!

Liefs Anoek

Hallo meiden,

Zo gelukkig hebben jullie het weer achter de rug, en ben blij voor jullie dat het mee viel.
Hoop voor je Anouk dat de uitslag goed is, zou wel zo lekker zijn. Kan je gewoon verder klussen, zonder problemen.Hou ons op de hoogte als je wil
Wel jammer dat je vriend tijdens de eisprong weg was. Maar het scheelt dat het  soms wel dagen in leven kan blijven....dus wie weet.
Nina gelukkig heb je er niet al te veel last  van gehad, want ja het is toch niet niks zo'n ingreep. Dat branden en snijden......
Laat nu maar weer gauw de maand voorbij zijn voor je, kan je tenminste weer lekker verder klussen.
Hoop voor jullie dat het gauw raak is, veel sucses en plezier

Groetjesss

Terug
Bovenaan