Wie ook voor het eggie in mei???

Ohhh Nina, wat klote zeg.... Ik heb geen idee wat pap 4 inhoudt, maar begrijp uit je verhaal dat ze extra onderzoek noodzakelijk vinden.
Ik moet zelf ook dit jaar een uitstrijkje laten maken, maar het is zo plannen, moet vlak na de RD's en voor ei zijn en de huisarts heeft bijna nooit plek. Heel irritant.

Meid, ik denk aan je. Als je steun nodig hebt, dan weet je ons hier te vinden. Als je dat niet prettig vindt, kunnen we wel een manier bedenken om emailadressen uit te wisselen.

Veel sterkte.

Liefs Anoek

Hoi meiden,
Ten eerste wat vevelend dat het niet raak was deze maand,sorry dat ik er niet op heb geragereerd.Ik was even van slag .

@anoek: bedankt dat je zo lief reageerde,ik las dat ji ook nog een uitsrijkje moet maken,ik kan alleen zeggen doe het,zie mijn voorbeeld,ik ben net 30,en kreeg een oproep,heb nog even gedacht van nou zo vaart zal het niet lopen anders laat ik het omdat we druk met zw bezig waren en het eigelijk niet uit kwam,toch gedaan en ik kan nu alleen zeggen ik ben blij dat ik het heb gedaan,als ik het niet had gedaan was het allemaal heel anders gelopen.
ik heb even in dubio gestaan of ik het hier inderdaad wil neerzetten en het hoort hier ook niet thuis op de forum,maar hoop dat wie het leest beseft hoe belangrijk het is om toch een uitstrijkje te laten maken,
Pap klassen houden in het gaat tot 5 ,ik heb 4,dus bij 5 is het helemaal fout,4 op de rand,nooit klachten gehad.
Ben vandaag naar het z.h geweest,er is een klein beetje positief ie tijd voor me gekomen,er moet wel wat gebeuren maar kan wel weer straks met kinderen verder dat was nog maar de vraag,deze maand niet maar toch,
Ja ik wil best het hele verhaal vertellen en hoe en wat en wat er gaat gebeuren en wat er in ziekenhuis is gedaan,maar niet hier of op deze manier ,het is wel een klein beetje ongemakklijk iets ,wat ik niet voor iedereen wil vermelden.
dus dan moeten we kijken hoe we op een veilige manier kunnen uitwisselen,mocht je het interesant vinden.
gr nina

Hoi Nina,

Fijn dat het je toch een beetje is meegevallen en je straks nog wel een kindje kan krijgen. Het is trouwens niet dat ik perse wil weten wat ze hebben gedaan of gaan doen, maar wil jou een luisterend oor bieden. Dus meer dat je je verhaal bij me kan doen als je daar behoefte aan hebt.
Het heeft mij in elk geval wel aan het denken gezet. Ook ik word dit jaar 30 en heb een oproep gehad. Ik probeer de afspraak te plannen in de week na mn ongi, maardat is tot op heden nog niet gelukt met de ha. Het is blijkbaar niet zo makkelijk om op korte termijn een afspraak te maken... Mn cyclus is niet superregelmatig dus kan pas bellen als ik ongi ben... Dus nu moet ik eigenlijk weer een poging gaan wagen. Ga morgen bellen.

Sterkte meid en ondanks dat dit een zwanger worden-forum is, mag je hierover ook schrijven hoor. Al schrijven we over wat we vanavond op tv gaan kijken... wat maakt het uit.

@Deksel: hoe is het met jou?

Liefs Anoek

Hoi Nina,

Fijn dat het je toch een beetje is meegevallen en je straks nog wel een kindje kan krijgen. Het is trouwens niet dat ik perse wil weten wat ze hebben gedaan of gaan doen, maar wil jou een luisterend oor bieden. Dus meer dat je je verhaal bij me kan doen als je daar behoefte aan hebt.
Het heeft mij in elk geval wel aan het denken gezet. Ook ik word dit jaar 30 en heb een oproep gehad. Ik probeer de afspraak te plannen in de week na mn ongi, maardat is tot op heden nog niet gelukt met de ha. Het is blijkbaar niet zo makkelijk om op korte termijn een afspraak te maken... Mn cyclus is niet superregelmatig dus kan pas bellen als ik ongi ben... Dus nu moet ik eigenlijk weer een poging gaan wagen. Ga morgen bellen.

Sterkte meid en ondanks dat dit een zwanger worden-forum is, mag je hierover ook schrijven hoor. Al schrijven we over wat we vanavond op tv gaan kijken... wat maakt het uit.

@Deksel: hoe is het met jou?

Liefs Anoek

Heeeeeyyyy Nina.

Wat verschrikkelijk allemaal zeg, het zat  je al niet mee met je buik.
Maar nu ook dit nog eens erbij wat een toestand zeg.
Gun je ook niemand.....
Ik hoop voor je dat het gauw goed komt, en dat je dan weer kan gaan proberen.
Maar als je zulke dingen liever niet hier neer wilt zetten, moet je dat ook zeker niet doen hoor!!
het gaat over jou lichaam.
Wel vervelend voor je heel die toestand, ik hoop voor je dat je daarna dan maar gauw zwanger mag worden.
Zodat je dan ook gauw van de pijn af bent!! Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed komt!!

@Anouk, hier alles ze gangetje.
Ben weer van de ellende af zo goed als, alleen iets meer buikpijn gehad.
Maar ja gelukkig nog goed uit te houden, want was jarig en vrij. Dus genoeg leuke dingen te doen. En geen tijd om op bed te liggen, maar gelukkig was dat niet nodig.

Hoe is het verders allemaa met jou??
Heb je het ook weer overleefd??

Liefss

He meiden,

fijn te lezen dat jullie met me mee leven,geeft een goed gevoel ,na al die ellende.
En als jullie het dus niet erg vinden wat er wordt neergezet op het forum hou ik jullie op de hoogte,en kan ik me ei kwijt ,en vindt het wel leuk om jullie te volgen,want ik hoop voor jullie dat het snel raak is en ik daar getuigen van mag zijn.

@deksel,begreep dat je jarig was nog gefeliciteerd.

@anoek,inderdaaad hoe lastig het ook is ga dat uitstijkje doen,voor de zekerheid je ziet hoe belangrijk het is,me huisarts gaf me inderdaad wel het compliment gehoor te hebben gegeven aan de oproep er zijn er zo veel die niet komen.

Nou,ik ben echt heel wat gerust gesteld,ook al weet ik niet heel veel ,maar die onzekerheid van het weekend is om je gek van te maken,er gaat alles door je hoofd,en het belangrijkste de kinderwens die ik in duigen zag vallen.
vandaag moest ik voor weefsel onderzoek dat is weggehaald in de baarmoederhals,
het zag er volgens de arts niet dramatische uit,maar dat is afwachten,in ieder geval hoe het ook loopt zal kinderen wel gaan.

Ik moest naar de gync ,voor dit alles,wat een drama,ik zat daar wist nog niks hoe of wat en of kinderen zou gaan lukken,en wat denk je allen maar zwangere   de een na de ander,dat was echt een kut moment heb me nog nooit zo vreselijk gevoeld zit ik daar met de wens bezig er mee en ik wist niet eens of het nog zou gaan lukken,geloof me dat is geen pretje,zelfs me vriend gaf het aan dat we terug waren.

Nou er is dus in alles spoed gezet i.v.m kinderen en er mee bezig zijn,daarom heb ik vrijdag al de uitslag,dat is wel super,en hoe of wat.
En tot die tijd en na de behandeling mogen wij het gezelig met condoom doen,dat is ook zo raar voor je gevoel,zo ben je aan de pil,dan stop je en ga je voor het echte werk,en niet 2 maanden later zit ik met condooms te stoeien,maar voor een goed doel.

gr nina,ik wens jullie weer sucses

Dank je wel Nina,

Wat vervelend allemaal zeg voor jullie!!
En dan zeker bij de gyn zitten met al die zwangere vrouwen om je heen. Dat lijkt me idd een moeilijk, pijnlijk moment. Want zelf wil je het ook zooooo graag, en dan zit je daar tussen met  zulke problemen.
Maar gelukkig klonk het nog wel positief dat het er niet heel ernstig uit zag. gelukkig wel snel dat je vrijdag al de uitslag hoort, want dat zou helemaal vervelend zijn als je dan ook nog eens lang zou moeten wachten voor de uitslag.

Ik hoop zo voor je dat je gauw weer aan de slag kan en dat het gauw lukt!
Ik zal voor jullie duimen vrijdag, en hou ons op de hoogte!!
Heel veel sterkte!!!

Hoi!

Nina, je hebt helemaal gelijk hoor dat je gegaan bent. Ik wil ook zeker gaan. Heb in mn nabije omgeving al vaker gezien dat leeftijd geen rol speelt met dit soort dingen. Ik vergeet alleen steeds te bellen, omdat ik dat vanaf mn werk moet doen.... Maar ik ga het zeker doen.
Fijn dat je de uitslag al zo snel krijgt. Hoe eerder duidelijkheid hoe beter. Wel shit dat je dan in de wachtkamer tussen allemaal zwangere vrouwen moet zitten. Snap niet dat ze daar niks mee doen hoor.   Hier kan je altijd je verhaal kwijt hoor ongeacht het onderwerp.

Deksel, bij mij is de ellende ook weer voorbij. We kunnen nu weer uitkijken naar devolgende klusweek. Hopen op meer geluk deze ronde. Voor jou natuurlijk ook. Wanneer is jouw volgende NOD?

Weltrsuten.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan