Wie ook voor het eggie in mei???

Hey halloa,

Ohhhhh Nina wat verschrikkelijk voor je dat je zo'n last hebt gehad, heb zo zitten duimen voor je dat het uit te houden zou zijn, dit is echt klote!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar snap precies wat je bedoel met dit hou ik niet vol. Ik zou er dan ook gewoon weer eens met je gyn over hebben. Toen ik het ooit zei tegen mijn gyn, zei die dat ik dan weer  een operatie zou krijgen om alles goed  weg te gaan halen van die rommel, zodat ook de pijn weg zou zijn, en dan gauw proberen zwanger te raken.
Hoop echt voor je dat je gauw zwanger word, en van die verschrikkelijke pijn verlost bent.

Ik hoop trouwens dat iedereen gauw zwanger word!!

Ja ik heb als het goed is eind van de maand mijn NOD.
Heb van het weekend denk mijn eisprong gevoeld, had er gewoon wel 3 dagen pijn van, alleen jammer genoeg zeurt het sinds gisteren weer een beetje links onder en voelde me gisteren ook beetje vreemd soms beetje duizelig, maar zal ook wel door dat rare weer komen.
Begin jij al iets te merken of te voelen ANouk?
Ik hoop voor iedereen dat het gauw raak is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjessss

Meiden bedankt voor het medeleven met die pijn.
Hoop echt allemaal snel zwanger te zijn,zou leuk zijn met 3 verder te kunnen naar de zw pagina.

Als ik het goed is zitten jullie in de spannende periode,en hoe voelen jullie je ,iets bijzonders of niet?

Laat het weten he meiden,ik zal deze dagen een kaarsje branden voor jullie,en veel aan jullie denken,

gr nina,

Hey meiden,

Nog 5 dagen voor mij... Voel eerlijk gezegd niet veel bijzonders. Had behoorlijk last van pijnlijke borsten sinds mn ei, maar dat neemt nu wel af. Wel vreemd want meestal trekt dat pas weg als ik ongi ben geworden. Maar ja... kan mn lichaam niet "vertrouwen" want het is elke cyclus anders. Vanmiddag had ik wat krampen. denk dathet een voorbode is voor mn naderende ongi.
Ik wacht nog rustig af.

Nina, voel je alweer wat beter? Ongi al voorbij?

Deksel, wanneer is jouw NOD? Die van mij 1 juli. Hoe voel jij je?

Liefs Anoek

Heeyy meiden,

Mijn NOD is morgen.....en vrijdag ben ik jarig dus zou het wel een  leuk verjaardagscadeau vinden, maar heb een gevoel dat het niet raak is. Had vandaag ook klein beetje steken onderin, dus wacht het wel weer af. Maar zou wel weer netjes zijn een cyclus van precies weer 29 dagen.

Word voor jou ook weer spannend Anouk nog 5 daagies, ik ga heel hard voor je duimen!!!!
Ja Nina het zou idd wel leuk zijn om zo met zijn drieeen door te gaan .
Hoop voor je dat al weer beetje bij gekomen ben van je afgelopen NOD, en die vervelende pijn......Ik vond het zo balen voor je, dat je toch nog zo'n last had.

Misschien rare vraag, maar als jullie nou sex hebben gehad blijven jullie den ook even liggen erna met je kont ene beetje de lucht in.
En gaan jullie daarna nog naar de wc of??
Want anders zit je toch nog met die derrie die er later uitgelopen komt  (sorry klinkt beetje vies) Maar was benieuwd naar hoe jullie dat doen??

SUCSES MEIDEN!!!!!

Liefs

Hoi,

Ik blijf ongeveer een half uurtje liggen met de kont omhoog, kussen er onder  Daarna val ik eigenlijk altijd in slaap. Ik doe dit pas sinds deze ronde. De vorige, eerste, ronde heb ik het niet gedaan.
Advies dat diverse boeken geven is met de kont omhoog (kussen of knieen optrekken) voor 30 min. Dan help je de zwemmers een eindje op weg.

Wat doe jij?

Spannend nog 1 dagje wachten. Zou zeker een mooi verjaardagscadeau zijn! Ik duim voor je.

Groetjes Anoek

Hoi meiden

Anoek,nog 5 dagen,schiet al weer op spannend,ja het is moeilijk wat je voelt je weet gewoon niet wat waar bij hoort,laten we hopen dat het goed gaat.

Deksel,morgen de spannende dag ,ja zou zeker leuk verjaardags kado zijn mooiste wat je denk ik kan wensen.
Hou ons op de hoogte he.

*Nou ik ben nu al bijna een week van me ongi af,heerlijk,dus mag er tegen aan heb ook 2 banners uit voorzorg en hou ze allebij aan.

*Ik sta na de sex eigelijk meteen op,hou niet zo van die kliederzooi,en natten plekken in me bed als ik moet slapen,ja het is beter om te blijven liggen zeggen ze.
me gewoonten is om daarna na de wc te gaan,en dan was ik me nog van onderen,ja het is fout allemaal.
Maar heb in verleden blaasonsteking gehad waar ik niet van af kwam en dat kan je beetje voorkomen door te plassen en wassen dus het is een vast ritueel.
En ik denk altijd ach het zit er toch in en al plas je het uit plas je niet alles uit.
Maar nu ik het zo zit te tikken denk ik eigelijk ja doe wel veel he mischien verstandiger om iets maar niet te doen.
Wat ik wel doe is geen lactacyd meer gebruiken met van onderen wassen,dit kan je zuurgraad hoger maken waardoor de zaad moeilijker binnenkomt en op bestemming,gebruik het alleen als ik ongi ben nog.

nu ik het zo lees denk ik wel ben ik wel goed al die rituelen,jullie zullen wel denken
maar dat sluipt er in,en raak je aan gewend.

Gr nina,

Hallo meiden,

Helaas de RD zijn geariveerd, lekker hoor op mijn verjaardag
Maar ja doe er niks aan, wel netjes weer een cycles van 29 dagen.

Ja Nina dat zijn aardig wat rituelen die je erna moet doen, maar ja als dat beter is om blaasontsteking te voorkomen dan groot gelijk.
Een vriendin van mij heeft dat ook altijd zo erg.
Ik zelf blijf altijd ongeveer 15 min. kont omhoog en dan gewoon nog even naar de wc. Anders word ik snachts zo wakker met een zijknatte string, is ook niet echt lekker. En als het goed is blijft er genoeg hangen (hopen we dan maar)
Gelukkig is de pijn ook weer aardig uit te houden als me nurofen werkt.

En Anouk wat klote zeg las dat jij ook onge bent geworden...
Baluh zeg voor je, dan gaan we weer verder voor de derde ronde..... en 3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch altijd..

Nina jij zit zeker in je klus periode....dus veelklusplezier zou ik zeggen.
En meiden heel veel sucses nog, hoop voor je dat het raak is Nina des te eerder ben je van die pijn af. En Anouk ik hoop dat het voor ons bingo is in de volgende ronde!!!!.

Liefsssx

Meiden,

Ik ben nog wat van de kaart,maar lig er voorlopig uit,heb de uitslag van uistrijkje,
Slecht pap 4, dinsdag naar het zieken huis,hoop dat er nog een kans bestaat voor kinderen maar voorlopig zal dat er niet in zitten.
Weet ook niet hoe het uit gaat pakken allemaal.

gr nina

Terug
Bovenaan