Hoi,
Jacoline, heftig zeg, dat je moeder nu zo ziek is! Wel super dat het toch nog even gelukt is langs te gaan...
Dus jullie vallen nog steeds af... bij mij is het inmiddels stabiel en begin ik ietsje te groeien. Maar dat mag ook wel, want m'n buik begint aardig mee te doen, (als ik nou geen 13 weken ben, dan weet ik het ook niet meer). Die rommelende darmen, die heb ik ook. Af en toe is m'n buik echt opgezet en voelt ie ook opgeblazen, en dan zeggen mensen: Nou, je begint het al wel te zien... Tja, da's niet de baby, denk ik dan, dat zijn gewoon darmen die van de regel zijn. Ook ik heb vreselijk last van verstopping en sinds ik deze week ook nog aan de ijzer ben gezet, nog maar. Het is alweer 5 dagen geleden, (maar dat vind ik niet zo erg, want door die verstopping heb ik ook last van het bijbehorende andere vervelende kwaaltje: aambeien. Krijgen die tussendoor tenminste wat rust).
Dus ik ben, naast de ijzer en de roosvicee ijzer, ook aan de roosvicee laxo... Komt het er tenminste nog een keertje uit,

Die roosvicee laxo kun je ook pruimen voor nemen, dat zit ook in die roosvicee en pruimen laxeren nogal,

Dat helpt wel een beetje. Wat dat betreft merk ik direct als ik die laxo vergeet, (afgelopen twee dagen niet van gekomen en op het moment dat ik er aan dacht te misselijk), maar goed...
Qua smaak vind ik hem goed te doen trouwens: beter dan de meeste vruchtensapjes, omdat ie gewoon veel milder van smaak is...
Aanrader dus,
Verder gaat het hier wel aardig. Vrijdag was een goeie dag, toch wat te enthousiast bezig geweest, dus gisteren kon ik het bezuren... Ik geloof dat het na de rust die ik gisteren zoveel mogelijk genomen heb, (voor zover dat kan met twee stiefkids in huis, ;-)), nu wel weer wat beter gaat. Nouja, en het goeie weer en vooruitzicht op de vakantie (morgen gaan we!, volgende week donderdag komen we terug en de volgende dag direct de tweede poging echo. Joepie!) helpen ook wel mee,

Sterkte hier allemaal in de tussentijd!