Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

Hoi

Ik ben ook gestopt met de pil in juni en ik was de 25 ste voor het eerst weer gewoon ongie.

Ik ben 25 jaar en vind het net als jullie ook ontzettend spannend en wij zijn er nu ook veel mee bezig (vooral ik).

Ik  wens iedereen veel succes!

Hey Erretje,

Alle info is van harte welkom hoor! Juist fijn om dat soort dingen te weten. Ik vind het allemaal reuzespannend!

En Desiree; wat leuk dat je gaat trouwen! Heb je al een jurk uitgezocht? (ervan uitgaande dat je in een jurk gaat natuurlijk) Ik ga volgende week zaterdag trouwen, 15 juli. We hadden dit graag met z'n drietjes gedaan, maar dat is dus nog niet gelukt.

Mocht je nog niet nerveus zijn, dat werd ik ook pas een kleine 2 weekjes van te voren... Misschien een goede afleiding voor het zwanger worden, wanneer je er het minst mee bezig bent gebeurd het toch vaak?

Marian

Hoi Erretje en de andere dames,

Ik ben ook gestopt met de pil in juni, keurig m'n strip afgemaakt en daarna mijn laatste pil ongesteldheid gehad. Nu ben ik twee dagen overtijd, wanneer ik er gemakshalve even vanuit ga dat het meteen op de rit zou zijn. Ik voelde afgelopen week hevige ongipijnen, maar tot nu toe, zijn de duivels nog niet geariveerd... afwachten dus..

Ik hoop dat we elkaar snel tegenkomen bij het "maartforum"

groetjes,

Hey Truus,

Ik heb dat nu ook (heb zelfs al getest.. negatief) en was er gisteren van overtuigd dan mijn ongi op volle toeren was, maar nog steeds niks! Heel frustrerend, want volgende week zaterdag ga ik trouwen en ik ben de duivels dan liever weer kwijt.

Je zal wel denken; had dan nog even de pil blijven slikken! Is misschien ook wel zo, maar je hoort regelmatig dat het wel even duurt voordat alles 'normaal' verloopt en daarom ben ik dus toch maar gestopt.

Als je zwanger bent krijg je toch geen enorme krampen die op ongi-krampen lijken?

Groetjes,
Marian

Hoi meiden,

Ik ben bianca en ben 24 jaar .
Dit jaar zijn mijn vriend en ik 7 jaar bij elkaar en hebben een kinderwens .
Ook  ik ben in juni gestopt met de pil .
Wilde eerst een maandje wachten maar moet bekennen dat ik snel de condoom's beu was.
Dus  we ga nu echt proberen.
Ik wens iedereen veel succes .

groetjes bianca

Hey meiden,

Mijn man is 30 en ik ben 24 wij zijn 2 juni getrouwd en hadden echt zoiets van ja nu zijn we er klaar voor althans ik dan want mijn man was  er al veel eerder klaar voor maar daar moet je echt samen achter staan.

Ook wij gestopt in juni maar tot nu toe nog geen ongi gehad. Denk zelf dat ik afgelopen weekend mijn ei had aangezien ik hem volgens mij heel duidelijk gevoeld heb had echt continu die vervelende druk in mijn onderbuik, wij natuurlijk heerlijk aan het klussen geweest en volgens mij als ik er nu maar gemakshalve vanuit ga dat vanaf mijn eisprong alles normaal gaat lopen ik dan rond de 16 e mijn nod heb maarja dat weet je toch niet want mijn ei kwam ook later. Maarja is ook de eerste ronde nog maar en je bent ook nog aan het ontpillen.

Wij proberen wel rekening te houden met mijn eisprong maar willen er ook idd geen moetje van maken want we zien wel wanneer het komt ( maar toch zit er iets in je hoofd dan) Las net dat jullie ook zoveel lol hadden met het omhoog liggen dat had mijn man ook die kwam haast niet meer bij en zei doe eens ff normaal tam je lijkt wel achterlijk we moeten er steeds echt wreed van lachen.

Ik lees meer mee op het forum dan dat ik reageer hoor omdat ik me er bewust niet teveel mee wil bezighouden omdat ik mijzelf ken en het anders echt teveel gaat worden.

Alvast een hele fijne trouwdag toegewenst en voor alle andere meiden heel veel succes en ik hoop dat we mekaar gauw tegenkomen op het zwanger forum.

Dikke kus Tam

Hoi allemaal,

In april bleek ik ondanks de pil zwanger te zijn van de derde, ik heb een zoon van 5,5 en een dochter van 2,5. Helaas is dit een bbz geweest, hier kwamen we in mei achter, het lichaam heeft dit gelukkig zelf opgelost. Ik heb op 18 juni weer spontaan mijn menstruatie gehad en nu gaan we bewust voor een derde. Vind het dit keer erg spannend vanwege de bbz. Ik ben 29 jaar en mijn man 34 en we zijn in september 6 jaar getrouwd,

Groetjes, Manon

Hey hallo meiden,

Gezellig dat er al zoveel reacties zijn. Ik zou het leuk vinden als we elkaar hier op dit 'onderwerp' kunnen treffen. Ik zie soms door de onderwerpen het bos niet meer ...

Maar goed...

Ik heb voor mijn gevoel al weer een normale eisprong gehad en ik word lichtelijk gek van mezelf. Heb ook wel het nuchtere gevoel van 'we zien wel', maar stiekem toch niet....

Herkennen jullie dit?! Word er knotsieknetter van.

We hebben wel goed 'geklust', maar het blijft natuurlijk afwachten. En dat is 1 ding wat ik helemaal niet kan.............. O, ik ben een drama, ik weet het... maar ik wil het gewoon zo graag. Jarenlang heb ik tegen m'n gevoel gevochten, zo van, nu nog niet, beter van niet, het kan nog niet... En NU is de kogel door de Kerk, maar dan moet het wel NU! Snappen jullie het?!?!?!?

Zucht... ik hoop dat jullie het begrijpen en ik hoop ook dat we gezond zwanger raken.
Dat zou wel het mooiste zijn.

Vannacht heb ik gedroomd dat ik bevallen was, ik werd wakker en ik kreeg een jongetje in m'n armen gedrukt. Een heel lief klein schattig jongetje. Het gekke was alleen dat de bevalling achter de rug was en dat ik er NIETS van meegekregen had. (hoezo, er mee bezig???). Ik dacht nog in mijn droom, zie je wel, meditatie tijdens bevalling helpt. HAHAHA....Mijn moeder was er inmiddels en die had m'n hele huis weer op orde gemaakt (waar je al niet aan denkt in je droom )

Maar verder ben ik er niet zoveel mee bezig (hou je zelf voor de gek Er!!!)

Anyway, ik hoor jullie hopelijk wel weer.

Liefs,

Er

Terug
Bovenaan