Hey hallo meiden,
Gezellig dat er al zoveel reacties zijn. Ik zou het leuk vinden als we elkaar hier op dit 'onderwerp' kunnen treffen. Ik zie soms door de onderwerpen het bos niet meer ...
Maar goed...
Ik heb voor mijn gevoel al weer een normale eisprong gehad en ik word lichtelijk gek van mezelf. Heb ook wel het nuchtere gevoel van 'we zien wel', maar stiekem toch niet....
Herkennen jullie dit?! Word er knotsieknetter van.
We hebben wel goed 'geklust', maar het blijft natuurlijk afwachten. En dat is 1 ding wat ik helemaal niet kan.............. O, ik ben een drama, ik weet het... maar ik wil het gewoon zo graag. Jarenlang heb ik tegen m'n gevoel gevochten, zo van, nu nog niet, beter van niet, het kan nog niet... En NU is de kogel door de Kerk, maar dan moet het wel NU! Snappen jullie het?!?!?!?
Zucht... ik hoop dat jullie het begrijpen en ik hoop ook dat we gezond zwanger raken.
Dat zou wel het mooiste zijn.
Vannacht heb ik gedroomd dat ik bevallen was, ik werd wakker en ik kreeg een jongetje in m'n armen gedrukt. Een heel lief klein schattig jongetje. Het gekke was alleen dat de bevalling achter de rug was en dat ik er NIETS van meegekregen had. (hoezo, er mee bezig???). Ik dacht nog in mijn droom, zie je wel, meditatie tijdens bevalling helpt. HAHAHA....Mijn moeder was er inmiddels en die had m'n hele huis weer op orde gemaakt (waar je al niet aan denkt in je droom )
Maar verder ben ik er niet zoveel mee bezig (hou je zelf voor de gek Er!!!)
Anyway, ik hoor jullie hopelijk wel weer.
Liefs,
Er