Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

hallo dames
ik doe ook even mee en hou het ook even up to date
ookm ik ben in juni gestopt met de pil en we zijn er meteen voor gegaan
bewust was ik die eerste   maand bezig met mijn lichaam en dacht dat ik mein ei ook had gevoeld ook aan slijm kon ikk eea opmerken
had een week voor mijn nod gflink wat klachten echt geirriteerd en moe en pijnlijke borfsten toch b en ik ongi geworden op de 31e dag dus nu zit ik in ronde 2 en vermoed dat aankomend weekend mijn ei is dus we gaan weer een gezellige klusweek tegenmoed
ben nu blij dat ik weet dat ik geen superlange en onregelmatige cyclussen tegenmoet hoef te zien na 10 jaar pilgebruik want daar was ikk erg bang voor
verder kan mij ook alles niet snel genoeg gaan en vind het iedere dag nog reuze spannend
ik hoop voor iedereen mee dat we allemaal gauw zwanger mogen zijn en dat we van ieder ogenblik kunnen genieten het is een leuke tijd het zwanger worden en ben benieuwd .. het zwanger zijn ...
veel liefs tamaar

Hallo allemaal,

Ik ben 23 jaar oud (oktober 24) en mijn vriend is 22 jaar. We hebben al een zoontje van 2,5 jaar. Die kwam ongepland opeens aanzetten!
Nu gaan we waarschijnlijk voor een tweede. Ik word nogal eens overvallen door twijfels. Dus ja, daar moet ik eerst even doorheen zeg maar.

Ik heb nu de prikpil één keer gehad op 4 mei en die is volgende week uitgewerkt. Hopelijk komt de hele boel dan wel een beetje lekker op gang.

Ik moet wel zeggen dat ik ik toen ik de eerste keer zwanger raakt, ongepland er helemaal niet mee bezig was uiteraard. Ik stopte met de pil omdat ik een spiraaltje wilde. Ik was 2 maanden gestopt en toen werd ik zwanger van 1 keer onveilig vrijen!! Dus we hadden niks bijgehouden van: wanneer is de beste week, hoe moet ik na afloop liggen enz.
Ik wil daarmee even aangeven dat ook als je je er niet helemaal in verdiept en niet allerlei manieren gaat verzinnen om zo gauw mogelijk zwanger te zijn, je ook gewoon snel zwanger kunt raken. Ik denk dat het gewoon voor je weggelegd is of niet. Je lichaam raakt snel zwanger of niet.
Dus klus lekker relaxt, maak je niet te druk en voor je het weet denk je opeens: hey! Ik ben 5 dagen overtijd!!
Ik denk dat het dan ook fijner wordt om mee om te gaan. Anders stress je je lichaam zoveel, dat is misschien ook niet bevorderlijk.

Nou wel gezellig zo'n onderwerpje waar je elke keer terug kan komen. Het is zo verslavend dat het vervelend is als je gaat kijken weer en niemand heeft nog gereageerd.

Groetjes Ger.

quote: desi23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2006 22:33:44'));

hallo meiden,

het  lijkt me gezellig om hier mee te kletsen, ik ben gestopt met de pil, alleen niet in juni maar eind mei, ik hoop dat dat niet erg is dat ik me hier dan aanmeld. ik ben al ongesteld geweest 26 juni, we gaan wel voor het eerste kindje.
Ik zou me trouwens even voorstellen: ik ben desiree, ik ben 23jaar. woon samen met mijn vriend, waar ik 24-08-2006 mee ga trouwen, we hebben besloten dat ik eind mei de laatste pil zou nemen.
Ik vind het allemaal wel heel erg spannend............we gaan er gewoon voor!
succes allemaal meiden en tot gauw!

liefs dees

Wat fijn dat je ook gaat trouwen. Natuurlijk hoop ik dat je snel zwanger wordt, maar heb je je ook bedacht dat je wellicht misselijk op je trouwdag kunt staan? Een vriendin van me had dat en daarmee was die bijzondere dag voor haar toch wat minder stralend dan ze gehoopt had. Zelf hebben wij onze eerste dag van ons huwelijk de pil weggedaan. Toen duurde het overigens nog 7 maanden voordat we zwanger waren, maar toch.
Ik wens je ondanks dit verhaal toch snel toe dat je zwanger mag worden en het wonder mag beleven en natuurlijk een prachtige trouwdag. Moet je nog veel regelen?

groejtes
greet

quote: Erretje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-07-2006 08:17:59'));

Hey hallo allemaal!

Daar zijn we weer......

Ik voel me 'gek'. Ik weet niet WAT je zou kunnen voelen bij een zwangerschap, maar ik voel me 'anders'.

En zoals Tina ook al schreef; Wat kan je voelen bij een zwangerschap!?!? Ik weet het ook niet...
Ben nog nooit zwanger geweest, dus ik kan dat gevoel niet 'herkennen'. Moet wel zeggen dat ik last van m'n borsten heb en dat ik een 'gek' gevoel onder in m'n buik heb.
Mijn NOD is 25 juli en ik ben echt niet meer te houden!!!

Normaal gaan de dagen zooooo snel, maar nu lijkt het wel een halve eeuw te duren!

Toch maar afwachten. Het zou toch zooo leuk zijn als.........
Hoop moeten we houden toch!?

Fijne dag allemaal!

Liefs,

Er

je kunt wel van alles voelen. Ik ben nu net voor de derde keer zwanger en alle drie keren waren anders. overigens ging de eerste keer snel mis. Een verzameling:

* vaak plassen (alleen eerste keer),
* donkere tepels (alleen derde keer),
* een zwaar en dik gevoel in mijn schaamlippen (tja, kan het ok niet helpen)
* een ontiegelijk vette huid in mijn gezicht, inclusief jeugdpuistjes. met 32 jaar terug je pubertijd in, met de bijbehorende hormoonschommelingen
* volgens mijn man hele zachte gladde huid op mijn heupen (tweede keer) of op mijn billen (derde keer), daardoor weet hij het steeds als eerste.
* halverwege de week voor de NOD een kramperig   gevoel in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden (2 en 3, ws innesteling en daarom niet bij de eerste))
* moe (alle drie)
* chagrijnig en erg lange tenen (2 en 3)
* koukleum (eerste) de kachel moest naar 23 graden!
* duizelig en draaierig  (alle drie)
* en de grote klapper: Niet misselijk!!!
Tja, wat moet je hiervan maken, he.
Veel succes
groetjes
greet

Hey Hallo allemaal!

Het is hier gezellig en lekker 'druk'.

Sorry dat ik al weer een paar dagen niet ben geweest, maar ik wil ook niet 'gek' van mezelf worden, wat ik onderhand wel word hoor HAHAHA.

Krijg compleet de rambam van het wachten... 25 juli.. normaal vliegt de tijd en nu?!?!?
Ik ben ook zo'n ongeduld....

We wachten toch maar af... wat kunnen we anders????????

Iemand nog leuk nieuws te melden of verschijnselen?! Kunnen we lekker daar over babbelen intussen en de tijd daarmee 'vol' maken....

Liefs,

Er

NOD was 17 juli. Heb zondag wel gigantische krampen gehad, maar dat duurde gelukkig maar eventjes. Tot op heden nog geen ongi gesignaleerd. Zou het..??!! Ik ga binnenkort maar eens even testen denk ik. Veel succes allemaal!

groeten Tina

Daar was ik alweer! Zou eigenlijk nog een paar dagen wachten, maar ik kon me niet bewingen en heb nu maar vast getest. En...ZWANGER!!!! Ik word er spontaan zenuwachtig van!!! Was de eerste ronde en meteen raak!! Ga morgenochtend nog een keer testen om het zeker te weten! Durf het nog niet te geloven eigenlijk. haha, zo spannend!!!

groeten Tina

Hey Tina.

Gefeliciteerd man! Jeetje wat was je er al vroeg bij! Maar wel fijn, dan hoef je je in ieder geval niet meer druk te maken. Wat wel zo is, is dat het met ochtendurine altijd nóg ff ietsje duidelijker is. Om je gerust te stellen dan maar.

En dit was de eerste keer dat je eigenlijk ongesteld moest worden? Jeetje das echt vroeg joh. Dan heb je echt geboft. En is dit je eerste of tweede kindje?

Heel erg gefeliciteerd en geniet er maar van!
Groetjes Ger.

Terug
Bovenaan