Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

Hoi hoi!!

Ik ben 27 jaar en heb begin juni mijn spiraaltje laten verwijderen (overigens zeeeer aan te raden als je weer aan anticonceptie toe bent ). 2 weken daarna mijn eerste ongi gehad en dat was wat snel aangezien ik vlak voor t verwijderen mijn laatste nog had. De volgende moet ergens rond de 16e van deze maand komen en ondank dat ook ik mezelf voorhoud dat ik me niet zo druk moet maken....doe ik dat stiekem wel!!! Ach, wel op een leuke manier hoor en gelukkig is mijn mannetje  precies hetzelfde...nu we de beselissing  definitief  hebben genomen zijn we er ook helemaal klaar voor en kan t niet snel genoeg gaan....let's hope so!!

t Lijkt me erg leuk om op deze manier met een aantal meiden contact te houden zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden en vanalles kunnen uitwisselen aan info, tips etc.

Hopelijk tot snel.
L  

ben bang dat de duiveltjes in aantocht zijn....vandaag klein beetje rood/bruine afscheiding.... ben er bang voor. Maar niet getreurd en vol goede moed naar de volgende ronde !!

Ben benieuwd hoe t jullie vergaat!
Tot snel

L

Ik zal het onderwerp weer even bovenaan zetten :) Op dit moment nog geen rode duiveltjes in zicht. NOD is 17 juni, dus het kan nog even. Voel me niet anders dan anders, dus zal wel komen volgende week denk ik. Voelen jullie ook "rare" dingen?? (gevoelige borsten ofzo) Is het trouwens ook mogelijk om zwange te zijn zonder dat je iets voelt?? Succes iedereen!

groeten Tina

Hey hallo allemaal!

Daar zijn we weer......

Ik voel me 'gek'. Ik weet niet WAT je zou kunnen voelen bij een zwangerschap, maar ik voel me 'anders'.

En zoals Tina ook al schreef; Wat kan je voelen bij een zwangerschap!?!? Ik weet het ook niet...
Ben nog nooit zwanger geweest, dus ik kan dat gevoel niet 'herkennen'. Moet wel zeggen dat ik last van m'n borsten heb en dat ik een 'gek' gevoel onder in m'n buik heb.
Mijn NOD is 25 juli en ik ben echt niet meer te houden!!!

Normaal gaan de dagen zooooo snel, maar nu lijkt het wel een halve eeuw te duren!

Toch maar afwachten. Het zou toch zooo leuk zijn als.........
Hoop moeten we houden toch!?

Fijne dag allemaal!

Liefs,

Er

Goeiemorgen meiden!!

Even reactie op de 'zwangerschapsverschijnselen' : ik heb van verschillende mensen en overigens ook via dit forum begrepen dat de ervaringen erg uiteenlopen. Er zijn uiteraard de overbekende kwaaltjes die het meest voorkomen maar niet iedereen heeft ze. En er zijn idd zelfs vrouwen die helemaal niks gemerkt hebben. (ondanks dat ze er toch bewust mee bezig waren om zwanger te worden) Bovendien heb je natuurlijk vaak al last van kwaaltjes als je ongi moet worden maar misschien ervaar je die nu weer anders/bewuster....

Hoe dan ook....bij ons deze ronde definitief geen geluk, helaas... Komt vast een keer goed, toch!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, geniet van dit geweldige weer en tot gauw!!

Hallo allemaal,

Ik sluit me volledig bij jullie aan! Wij zijn ook in juni gestopt met de pil, en we zijn aan het klussen voor ons eerste kindje. Mijn nod is 19 juli (BIJNA!!!), en ook ik kan niet wachten. Veel van mijn vriendinnen zijn op dit moment in verwachting, en ik wil ze het leifst het hemd van hun lijf vragen hoe het is. Maar ik wil niet dat iedereen het weet. Alleen mijn beste vriendin heb ik verteld.
Alles eromheen is ook zo spannend!!
Iedereen veel klusplezier, en natuurlijk veel succes!!

sasja

Hey Erretje

eind mei ben ik gestopt met de pil en in juni heb ik eerst nog een 'natuurlijke' cyclus gehad, zoals ze dat zeggen. Ik heb in het begin van de week mijn eisprong gehad en mijn vriend en ik hebben dan geprobeerd. En sindsdien voel ik mij anders dan normaal. Ik ben moe, ik ben misselijk en heb pijnlijke borsten (vooral mijn tepels). Ik weet niet of je het zo vlug al kan voelen. Het kan goed zijn dat ik het me inbeeld omdat ik het zo graag wil maar het zal nog even afwachten zijn want mijn regels moet ik pas op 24 juli krijgen. Nog een eeuwigheid dus. Duimen maar zeker?
Nog veel succes!
Alysse

Terug
Bovenaan