Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

Hallo meiden,

Ik hoop dat ik ook gezellig met jullie mag mee dromen

Mijn naam is Irma en ben 29 jaar (bijna 30), En ben manager bij een postbedrijf. Mijn vriend is 39 en samen hebben wij eind mei besloten om onze liefdesbaby te verwekken.  (hopelijk natuurlijk)
Wij zitten nu in ronde 2 en 28-7 is ongeveer mijn NOD, is niet helemaal vast te stellen omdat het niet helemaal regelmatig is (maar heb ergens gelezen hoe onregelmatiger je cyclus hoe meer vruchtbare dagen per maand je zou hebben ( of het zo is tja geen idee)

Ik ben er helemaal klaar voor en kan net als jullie niet wachten tot ik die 2 streepjes op die test zie staan  Zoals meerdere ook zeggen het spookt heel de dag wel door je hoofd. Ook las ik over ontpillen dat iemand zei in ronde 2, ja ontpillen kan het niet meer zijn, maar volgens mij is dit voor iedere vrouw toch anders niet elk lichaam is hetzelfde en niet iedereen gebruikt even lang de pil, dus lijkt mij dat ook het ontpillen voor iedereen verschillend is. (als ik het mis heb hoor ik dat natuurlijk graag)

Het is in ieder geval leuk dat je hier met wat meiden over het zelfde kan praten op die manier kan je er toch leuk en gezellig over praten als je daar behoefte aan hebt.

Verder is mijn vriend ook helemaal in de wolken en dat vindt ik opzich wel erg leuk omdat mannen er toch iets minder mee hebben dan de meeste vrouwen maar nu onderweg naar mijn NOD is hij geloof ik nog zenuwachtiger als dat ik ben

Ook las ik dat er iemand gelijk na ronde 1 zwanger was, GEFELICITEERD!!!!
Mijn beste vriendin is ook zwanger nu ook na ronde 1 gelijk bingo! echt super dat dat kan joh... Ze wist van mij en mijn vriend dat we gingen stoppen vlak daarna zijn hun  ook gestopt (wist ik niet) en toen ze merkte dat ze zwanger was en de test had gedaan was ik de eerste die het wist!

Ze zei ook nou Ir nou jij, het zou wel heel erg leuk zijn om samen zwanger te zijn. We zijn nu 24 jaar vriendin echt vanaf de eerste dag basisschool, we kenden elkaar als kind en nu zijn we zelf bezig voor kids....

Maar goed we moeten maar duimen voor elkaar en tot die tijd dromen we met zijn alle vrolijk verder....

Dikke knuffel Irma

Hey lieve dames,

Gisteravond ben ik ongesteld geworden!

Eén troost... ik weet in ieder geval dat ik een 'normale' cyclus heb.
Dat scheelt weer.

We gaan gewoon vrolijk verder met klussen.

Liefs,

Er

Hoi Erretje,

Altijd weer balen he als die ongi doorzet, maar goed idd een normale cyclus is ook wel lekker kan je het beter in de gaten houden voor jezelf..

Ik heb dat nu niet gemmiddeld 33 dagen bij mij dus ja is soms best lastig....

Groetjes
Irma

Hey Irma,

Ja, het is lastig wanneer er 'niets zinnigs' van te zeggen is, maar bij mij klopt het gelukkig weer. Ik heb alleen wel m'n hormonen op de hobbel.
Er komt nog steeds wit spul uit m'n borsten. Dat is 'gek'.

Ben alleen wel blij dat het lijkt alsof de cyclus normaal is. Ik ben pas 25 juni met de pil gestopt, dus het is wel grappig dat het lijkt alsof het weer 'normaal' gaat. Je hoort ook zooo vaak anders.

Tuurlijk zal dat gevoel er altijd zijn; zo van... mmmh...toch niet... Maar aan de andere kant in 1 x raak zou ook wel een soort van 'uitzondering' zijn. Dat hoor je wel eens, maar niet heel vaak. De meeste vrouwen hebben toch een maand of drie nodig om weer op een normaal spoor te komen. Wel hopen dat het snel wat kouder wordt, anders blijft het klussen mét ventilator!! HAHA
Hoe dan ook, we moeten de moed erin houden!

Liefs,

Er

Terug
Bovenaan