Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

JA, tuurlijk duim ik voor je!!!!!!!!!!!!!!!!  Dit is extra spannend.

Wat moet ik me voorstellen bij natte plekken aan beide kanten van je borsten? Rondom je tepel denk ik? Ik heb nog nooit eerder gehoord dat dit ook kan....

En misselijk is toch ook absoluut wel een teken.... maar afwachten dus. Heb je voor jezelf een dag waarop je wilt wachten voordat je gaat testen?

In welke ronde zit je?

Ha Daphne,

Ja, rond mijn tepels idd. Het is niet ENORM of zo, maar het zijn plekken van ongeveer 1 cm. doorsnee. Mijn tepels zitten vol met 'bobbeltjes' onderhuids weliswaar. En er omheen is het ook aan het 'veranderen'. Vind het gewoon heel SNEL, dat dit kon wist ik ook niet, ik dacht dat zoiets pas 'later' zou plaatsvinden (zoals ik heb gelezen...) Maar ja.. volgens het boekje zal het wel bij 'niemand' gaan.

Het is gewoon heel gek. En dat misselijk zijn ook. Zondag viel het mee. Maandag was het hetzelfde.... Vandaag 'anders'..

Pfff. wachten duurt lang...

Liefs en ook succes!

Er

Hey Suss,

Zie net jouw berichtje!

Heb nog niet getest.. Ik heb alle testen al veelstevroeg opgemaakt (BAAAL).
Moet dus ff nieuwe hebben.

Ik wil niet meer zo spastisch elke keer testen. Word dan gek van mezelf.
Nu is het lekker spannend. Eigenlijk te... maar goed.

Hoe is het met jou?

Groetjes en liefs,

Er

He Er,

Wat spannend voor je!!!
Misschien heb je het laatst al gelezen maar in ben vorige week maandag ongi geworden, gaan nu vol goede moed ronde twee in!
Succes en ik duim voor je dat je test positief is.

groetjes,

hoi hoi

Mijn nod was 25 juli helaas ben ik 21 juli ongie geworden.

Maar wij gaan postitief verder naar ronde 2 op voor de volgende maand

Hoe is het met jullie nod dagen???

groetjes droppie

hoi erretje,
je weet toch dat je vanaf de 1e dag overtijd kunt testen he......
sorry ben gewoon nieuwsgierig naar je
duim ff voor je mee dat je zwanger bent veel succes met gtesten  
liefs tamaar

Terug
Bovenaan