Wie probeert ook zwanger te raken van z'n eerste en is gestopt met de pil/anti-con. in juni?

Dag Ssuss,

Ben nu bezig met de 2e ronde en de 1e ronde dacht ik ook dat ik overal last van had. Ik denk dat ik er ook teveel mee bezig was. Moe, misselijk, zere tepels. Maar na 2 testen geconcludeerd dat ik niet zwanger ben.

Overigens wil dat natuurlijk niet zeggen dat jij niet zwanger bent. Maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn (valt niet mee kan ik je zeggen...). Zie trouwens mijn geplaatste berichtje voor die van jou....

Het enige wat je kunt doen is afwachten tot de 25e en een test doen.

Ik hoop voor je dat het raak is!!

Succes

hey daphne!

Dank je voor je berichtje..
Ja je hebt gelijk kan idd ook zijn dat ik het zooo graag wil dat ik spontaan overal last van krijg hihi..
Ik wacht nu ook af tot ik ong word en ben ik dan overtijd dan test ik pas weer..
nu laat ik het even voor wat het is..

Groetjes ssuss

ik zal t aantal reacties even op 50 afronden....hihi. Bovendien zit ik op mijn werk en verveel me omdat t zo rustig is... Ik wil echt niet weten hoe vaak ik t forum vandaag heb aangeklikt. Nieuwsgierig of er nog leuke wetedingetjes bijgekomen zijn! Maar ik ben er niet zoveel mee bezig..  hahaha

Naja, werkdag is bijijijna voorbij en dan lekker t weekend in. Hoop gauw weer iets (leuks) van jullie te lezen.

Ciao!

Lieve Dames,

Deze week is een spannende week! Hoe is het ermee?!
Ben natuurlijk heel benieuwd naar al jullie reacties, dus ik vraag me af of jullie nog ergens zijn!!!!

HET IS VANDAAG EEEEEEEEEEEINDELIJK 25 JULI!!!!!!

We gaan toch wel ff voor elkaar duimen toch!??!?

Hopelijk kunnen we allemaal door naar het volgende forum: ZWANGER ZIJN!

Liefs,

Er

Hoi Erretje,

Helaas maar waar, want ik ben afgelopen zondag al ongi geworden. Eerder dan 'gepland' want volgens mijn ritme (nog met de pil dan zeg maar) had ik a.s. donderdag pas mijn NOD moeten hebben.

Maar we zitten nog in het begin, dus op naar ronde 3. Hoop alleen niet dat het een begin is van onregelmatigheid. 1e ronde 28 dagen, 2e ronde 24. Weet nu ook niet zo heel goed wanneer ik mijn volgende eisprong heb. Ga voorlopig maar uit van het gemiddelde 26 dagen. Denk je niet?????

Maar hoe is het met jou, al zwangerschapsverschijnselen?

Spannend hoor! Ik hoop dat ook deze week weer een aantal mensen komen melden dat ze zwanger zijn....

groetjes, Daphne

Hey Daphne,

Jammer van deze ronde!! Ik gun het jou ook van harte!!!

Heb wel 'verschijnselen'....
Ik ben sinds drie dagen beroerd... 's ochtends.
Verder heb ik last van m'n borsten.

Je weet het niet natuurlijk, maar toch....

We houden de moed(er) erin.. HAHA

Liefs,

Er

We zijn ook pas net bezig. We gaan nu naar ronde 3, maar het kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan.. maar daar hebben meer mensen last van (hihihi).

De symptonen zouden erop kunnen duiden dat je zwanger bent. Maar wat dat betreft ben ik altijd erg voorzichtig omdat je lichaam je zo voor de gek kan houden. De vorige keer had ik last van mijn tepels. Deze waren heel gevoelig, maar uiteindelijk verdween dat weer....

Ik hoop voor je dat het goed uitpakt!!!! Wanneer is je NOD?

liefs, Daphne

Hey Daphne,

Mijn NOD is vandaag!!! (AAAAAH)
Ik wacht het morgen ook nog ff af, je weet het natuurlijk maar nooit.

Enneh, het is niet alleen last van m'n borsten, maar ik heb regelmatig aan beide kanten van m'n shirt 'natte' plekken. (lekkerrrr).
Dus het is niet 'zomaar' last...

Verder dus dat misselijk zijn. Dat is trouwens na het ontbijt wel over. Maar het zou dan ook nog maar zoooo pril zijn... Dat kan je nog geen ochtendmisselijkheid noemen. Je weet het alleen niet. Het is ook mijn eerste keer dat ik zwanger probeer te  raken, dus je weet  ook niet wat je kan verwachten.

Een week na m'n ovulatie heb ik 'innestelingsbloeding (? Denk ik ?) gehad.

Dus ik zou nu bijna al vier weken zwanger zijn (op 1 dag na!).
MITS ik zwanger ben natuurlijk......

Ik hoop het zo! Duim je voor me?

Liefs,

Er

Terug
Bovenaan