hoi allemaal
was jullie verhalen aan het lezen , en heb zeker getwijfeld of ik zal reageren ..
maar doe het toch , want ben zelf zo zwak om niet te stoppen . dus wat mickey zegt ik vindt dat ze groot gelijk heeft , hoe ieder ander er ook over denkt ze heeft gewoon gelijk ...
maja ik rook dus ook rook nu zo,n 5a 10 sigaretten per dag terwijl ik altijd stuk of 30 rookte dus ik vindt het heel goed van mezelf , dat ik zoveel veel geminderd heb want moet zeggen dat het heel zwaar is dus om helemaal te stoppen zie ik nog niet zitten . hoe ieder daar ook over denkt is m,n eigen risico helaas , gelukkig is het met m,n andere kinderen goed gegaan en moet zeggen dat ik van me eerste ook meer dan de helft geminder heb , en van de 2e heb ik ook geminderd ma op de helft van me zwangerschap kwam me vriend vast te zitten en moet ook zeggen dat ik 2 x zoveel gerookt heb als normaal allemaal stress en ja was niet zo sterk . voelde me ook zwaar k*t en in de maling genomen door m.n vriend en ja weet dat dit geen excuus is maar was ook geen makkelijke situatie om alles alleen te doen 1 kindje van 4 en zwanger en dan later een pasgeboren baby met je kindje van 4 was heel zwaar dus kon ik m,n sigaretje echt niet missen
maar jah dat is gelukkig allemaal geweest en vergeven ...
ma vergeten doe je het nooit!
maar ik vindt al heel goed van mezelf en hoop dan ook dat de echo,s goed zijn zo niet da is het zeker afgelopen voor mij met het roken !
gr anna