quote: meltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2006 11:44:37&apos

);
Tja, leuke discussies zijn dit toch altijd.
Even voorop stellen.. Ook ik rook nog. Tenminste mijn pakje is leeg en ik ga zeker
proberen om geen nieuwe te kopen. Maar om te zeggen dat ik nu gestopt ben??
Nee dat is me nog te vroeg.
En ja het is beter om te stoppen.. Maar niet altijd haalbaar voor iedereen.
En wat dachten we van de uitlaatgassen buiten?? Als we lekker de "frisse" lucht
ingaan?? Lijkt me ook niet echt gezond. Bovendien zijn er nog nooit zoveel zieke
kinderen geweest dan de laatste paar generaties... Hoe dat komt?
Verschillende onderzoeken wijzen uit dat we té goed opletten tegenwoordig.
Te schoon, te bang ed. Denk dat daar wel wat inzit. Want vroeger waren al die
allergieen en bepaalde ziektes er toch helemaal niet? Tegenwoordig wordt er al
afgeraden om huisdieren te houden tijdens de zwangerschap omdat je daar een
allergisch kind van kan krijgen!!! Maar daar worden ze dan toch juist allergisch voor?
Bewustzijn is helemaal ok!! Maar overdrijven is ook een vak tegenwoordig.
Ik begrijp dat ik mensen hier wellicht mee tegen me in het harnas jaag. Maar dat is dus absoluut niet de bedoeling!!! Begrijp me goed, keuzevrijheid is een heel groot iets dat ook door mij hoog in het vaandel wordt gedragen!!!
Maar veroordeel mensen dan niet omdat ze af en toe nog wel een sigaretje roken...
Zij veroordelen ook niemand die zich daar niet goed bij voelt en wel stopt..
Bij mijn zoon heb ik dus ook gerookt. Heb niet eens geprobeerd om te stoppen.
Wel fors geminderd naar zo'n 5 cig per dag. En ook bij mij was aan de placenta niet
te zien dat ik had gerookt...
Liefs Melanie
Juist dat is wel de waarheid! Vroeger werden er niet veel ongezonde kinderen geboren en nu... pfff moet je eens kijken! Het roken is ook zeker niet goed te praten, maar vroegen deden ze daar niet aan. Vroeger aten ze gewoon alles, deden de mensen gewoon alles.. Nu niet meer en inderdaad! Kijk naar het resultaat...
De oude garde staat ook raar te kijken als iemand iets zegt dat dat niet mag tijdens een zwangerschap, sommigen zijn dan gewoon echt verbaasd!
Groetjes,