Wie stoort zich ook aan kinderen die de hele dag met een speen lopen?

quote: JGmom05 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2009 08:41:47'));

Dames,

Ik heb de koptekst van deze discussie aangepast. Die ging te ver en na klachten is die veranderd. Jullie mogen natuurlijk verder gaan met deze discussie maar ik hou dit topic in de gaten!

Groetjes,

JGmom05

Ja juf.....

quote: JGmom05 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2009 08:41:47'));

Dames,

Ik heb de koptekst van deze discussie aangepast. Die ging te ver en na klachten is die veranderd. Jullie mogen natuurlijk verder gaan met deze discussie maar ik hou dit topic in de gaten!

Groetjes,

JGmom05

Wat is dit ontzettend triest zeg. Het is een discussie van een paar dagen geleden en volgens mij is het onderling netjes opgelost. Specifiek nog genoemd dat mensen nadenken over bepaalde woorden die bij een ander kwetsend over kunnen komen.
Had dan een paar dagen geleden  i"zogenaamd" ingegrepen en ga nu niet heel flauw doen als alles klaar is.
Zag ook dat andere topics gesloten zijn waaronder eentje aan jouzelf. Dat vind ik helemaal vreemd want dat waren gewoon een aantal vragen maar blijkbaar kunnen jullie er niet tegen om commentaart te ontvangen.
Als je het ook alniet over kleding of andere winkels  mag hebben dan kan je alles wel sluiten want er wordt overal wel over of waar de goedkoopste pampers, kleertjes etc.zijn.

Kortom vind het hele vreemde acties en zo wordt het gezellige forum van ons onderling juist verpest.

groeten chimene

Hoi Mammamene en andere,

Dat in dit topic laat ingegrepen is dat is waar en misschien had ik het zo moeten laten.
Maar dat is achteraf niet?
Over de topic die ik gesloten heb daar kan ik heeel erg kort en duidelijk over zijn,
Er mag gewoon geen reclame gemaakt worden. Die regels zijn er en ik heb ze niet verzonnen. Dus als er dan reclame gemaakt wordt dan wordt het topic gesloten.
In ieder geval als dat op die manier wordt gedaan.
Een ander topic heb ik inderdaad weg gehaald. Die staat nu bij de vragen aan de jgmoms.

Gr.

Jgmom05

hoi

ik ben de boosdoener van een eerder spenen topic ben ik bang

ook ik ben het volkomen EENS met ing3

en we zijn SUPER DIKKE VRIENDINNEN he ing3

en vond eigenlijk die opmerking van linda ook sarcastisch overkomen(maar wat blijkbaar neit zo bedoelt is)

maar goed er is verder al genoeg over gezegt en DIT is MIJN mening

groetjes moekje

Ik zie eigenlijk ook niet zo in waarom dit toppic 'in de gaten' moet worden gehouden?
Zo erg is het toch niet??? Kom kom, je moet toch wel een beetje heftig kunnen discusieren, en je kunt gewoon zelf beslissen of je het nog leest en er op reageert....errug overdreven vind ik het... Beetje spanning maakt het leuk toch????

Oh ja, over die spenen: echt GEEEEEEEN gezicht hoor! Zeker niet op straat. Tja, een duim dan? Daar zie je kinderen wel gewoon me op straat, dat is ook moelijker af te leren als ze zo jong zijn. Een speen kun je gewoon wegnemen, een duim niet...haha.
Als ze wat ouder zijn kun je kinderen uiteraard ook leren om overdag niet te duimen, lijkt me wel moeilijk hoor. Mijn dochter duimt (20 maanden)...

Hoooiiii

Ik heb t ook niet zo op de speen, maar soms is het wel heel handig om die hele kleintjes zoet te houden of troost te bieden
Jesse heeft de 1e 5 maanden ook overdag wel een zijn speen gehad, maar daarna moest hij in bed blijven.
Dat ging eigenlijk heel goed, en ongeveer een maand geleden heeft hij zlef zn speen in de prullenbak gegooid
Hij heeft er sindsdien niet meer naar getaald
Ik noemde de speen eigenlijk altijd vies ding en als hij dan s'avonds naar bed ging vroeg ik hem altijd of hij dat vieze ding nog moest
Op een gegeven moment zei hij nee en ik heb t hem ook niet gegeven
Na een paar dagen zonder speen heeft hij hem in de prullebak gegooid en het onderwerp speen is afgesloten
Best wel prettig....want hoe later hoe moeilijker

Groetjes Xennah

Terug
Bovenaan