Sorry, ik hoor hier helemaal niet thuis, maar lees al heel lang hiermee, omdat ik een van jullie persoonlijk ken en dat is Ing. Jaha, ik ben een echte vriendin van haar en dus kom ik haar hier even steunen hoor.
In alle tijd dat ik meelees heb ik hier schijnbaar elke keer de topic gemist die over spenen ging, maar goed.
Uitzonderingen daar gelaten, als een kind echt niet lekker is enz. is het echt geen gezicht dat een kind overdag met die speen in de mond door het leven gaat. Tuurlijk, iedereen moet het voor zichzelf weten, dat is waar, maar is het nou echt zo een vreemde vraag die Ing stelt, wie zich daar aan ergert??
Mijn dochter is nu ruim 5 maanden, die krijgt nu al de speen enkelt als ze gaat slapen en heeft dus overdag nauwelijks een speen in haar mond.
En zolang als ik hier meelees heb ik Ing haar reacties op topics veroordelend gelezen, ze laat altijd mensen in hun waarde, maar geeft haar mening wel, als er een mening wordt gevraagd. Maar veroodelen omdat andere mensen het anders doen dan zij zou doen, nee, dat is niet Ing en zo reageert ze ook niet.
Jammer dat jullie zo reageren op haar topic en er een of andere catfight van maken. Geef je mening, dat is wat ze vraagt, maar veroordeel haar niet omdat zij en vele anderen met haar zich ergeren over het veel gebruik van DE SPEEN.
Alice