Wie stoort zich ook aan kinderen die de hele dag met een speen lopen?

Hoi Linda,

Wat een rare reactie, snap niet waar dat voor nodig is in dit topic. Iedereen toch zijn eigen mening, ik begrijp dat jij je nogal aangesproken voelt door deze topic maar om nu zo'n reactie te geven is naar mijn mening nergens voor nodig.

Groetjes, Floor

Hoi Linda,

Zoals ik het lees komt het bij mij erg sarcastisch over, maar dan zal ik het wel verkeerd lezen, tja dat  is helaas het nadeel van  internet je hoort de toon er niet bij.

Laten we het er maar ophouden dat jij het goed bedoeld!!

Gr. Floor

Hey meiden,

Ik wil niet reageren op de discussie wel of geen speen maar ik wil reageren op de discussie zelf, door iedereen wordt geschreven: laten we elkaar respecteren, en: we zijn toch volwassenen... Nou laten we elkaar dan ook respecteren en laten we een punt achter deze discussie zetten...
Ik las al die reacties en dacht van: jongens waar zijn jullie nou mee bezig, we hebben zo'n gezellig forum, wat al jaren met elkaar ervaringen en leuke dingen uitwisselt en gaan we dan zo tegen elkaar doen?
Nogmaals ik wil er me niet mee bemoeien maar zou het wel leuk vinden  als het forum  nog langer blijft bestaan dan vandaag...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)  

nou dan ben ik maar een vriendin van inge, ik heb nog steeds een eigen mening! En die is nu toevallig hetzelfde! Het ziet er toch ook niet uit als je kindjes 24 uur per dag met die dingen ziet en er mee praten enz. Dat ze troost bieden is hardstikke mooi en lekker met slapen is het ook heerlijk! Maar niet de hele dag! Maar iedereen denkt daar anders over, maar dat mag ook. En daar is zo'n forum ook voor!!!!!!

Sorry, ik hoor hier helemaal niet thuis, maar lees al heel lang hiermee, omdat ik een van jullie persoonlijk ken en dat is Ing. Jaha, ik ben een echte vriendin van haar en dus kom ik haar hier even steunen hoor.
In alle tijd dat ik meelees heb ik hier schijnbaar elke keer de topic gemist die over spenen ging, maar goed.
Uitzonderingen daar gelaten, als een kind echt niet lekker is enz. is het echt geen gezicht dat een kind overdag met die speen in de mond door het leven gaat. Tuurlijk, iedereen moet het voor zichzelf weten, dat is waar, maar is het nou echt zo een vreemde vraag die Ing stelt, wie zich daar aan ergert??
Mijn dochter is nu ruim 5 maanden, die krijgt nu al de speen enkelt als ze gaat slapen en heeft dus overdag nauwelijks een speen in haar mond.
En zolang als ik hier meelees heb ik Ing haar reacties op topics veroordelend gelezen, ze laat altijd mensen in hun waarde, maar geeft haar mening wel, als er een mening wordt gevraagd. Maar veroodelen omdat andere mensen het anders doen dan zij zou doen, nee, dat is niet Ing en zo reageert ze ook niet.

Jammer dat  jullie zo  reageren op haar topic en er een of andere catfight van maken. Geef je mening, dat is wat ze vraagt, maar veroordeel haar niet omdat zij en vele anderen met haar zich ergeren over het veel gebruik van DE SPEEN.

Alice

Je haalt me de woorden uit de mond Patricia... Ik ben ook nog steeds overdonderd door deze hele discussie... Dat ik dat teweeg kon brengen zeg... Ik ben ook VOOR gezelligheid en TEGEN dit soort veneenmugeenolifantenmakerij!

Linda, ja lief he van Coortje. Helemaal omdat ik haar niet persoonlijk ken en zelfs nog nooit ballen met  haar heb gegeten! GO COORTJE!! Wanneer zie ik je bij Ikea?

x ing

Terug
Bovenaan