2e poging.. had giga verhaal getypt druk ik op plaats bericht , valt mn verbinding weg ..dus nu nog een poging ...
Oeps..Welkom hier ! Leuk dat je met ons mee komt kletsen !
Voor mij hier dezelfde vraag.. Waarom pas eind dit jaar voor het echie??
(als je het niet wilt zeggen, respecteren we dat hoor !)
Jazzie.. Lieverd.. Als ik dit zo lees... en het van je hoor hoe het met je gaat.. dan denk ik maar 1 ding...... ZWANGER !!
Ik ga extra hard voor je duimen meis ! Kom op, aan jou de eer om de eerste op dit gezellige forum te worden !!!!
Mama.. (mamajb..? of was het anders.. sorry !)
Haha ik las je stukje en dacht.. huh.. heb ik ergens overheen gelezen??
Maar las toen je correctie en dacht hahaha !
Logisch dat je zo denkt hoor ! Hier nog zo'n eentje die zo denkt hihi..
Ik moet dinsdag heen voor eczeem behandeling.. Mn moeder gaat met mee mee en die weet niet van onze eerdere mk en dat we nu voor een kindje gaan..
Ik ga van te voren bellen om te zeggen dat de kans dat we zwanger zijn er is.. dus ik kan niet alle zalfjes en kruiden gebruiken..
Ik heb nog andere zalf , maar die gebruik ik nu niet meer omdat ik die niet gebruiken mag met een zwangerschap (zei ze toen ik zwanger was maar mk werd)
Beetje een dubbel weekend gehad.. Gisteravond kwamen en vrienden/familie langs voor manlief zn verjaardag as woensdag.
We hadden toen in de planning om dan aan de vrienden te vertelllen dat we zwanger waren... We zouden dan 11 weken zijn geweest...
Werd vandaag weer ff met de neus op feiten gedrukt toen ik me ineens bedacht dat t vandaag 5 weken geleden was vd miskraam...
Gaat snel !!!
Maar bedacht me ook wat leuks .. Stel dat we nu zwanger zijn geraakt in deze 1e ronde (vast niet) dan zouden we het kunnen vertellen nadat mn zusje is bevallen.. dan zijn we 12 weken.. Wel leuk om het dan te doen voor grootouders.. foto van hun 1e kleinkind en dan foto van de echo dr bij hihi..
Leuk he dat dagdromen!!
Wat ons trouwens ook erg opviel..(hoefd echt nix te betekenen ) Toen ik de eerste keer zwanger was kreeg ik meteen eczeem in mn gezicht...meteen na de mk was dit over.. en helaas nu is het er weer..
Zou het dan toch .... ??
Nee.. vast niet... DOm om zo te denken toch??
O meiden ik word gek !!! Komt allemaal door mn schoonzusje die hier gister was. ZIj is nu 28 weken zwanger en we botsen vaak..gister ook weer aanvaarding met dr gehad en toen zei ze heen cru (bedoelde t niet zo) je komt er misschien nog wel achter hoe een mk is !! Maar nee alles gaat bij jullie altijd zo goed dus vast niet
Ik kon wel janken ! Dus vanacht erover gedroomd etc...
Lekker he...
Nou dit is wel een heeeeel verhaal ! Sorry voor mn geklaag, gezeur en al mn vage dingen.. Moest echt even mn "ei" kwijt hihi.. toepasselijk

Nou k zal me nu klaar maken voor een volgende ronde visite.. Grooutouders en 3 ooms en tantes. Bah ! Helemaal geen zin ! Denk dat we de verplichte verjaardagen maar moeten afschaffen haha !!
Ik kom vanaaf vast wel weer even buurten !
Gezellige dag lieve meiden !! Het weer is hier in ieder geval heerlijk!!
Dikke kus Maik