Hee MaikeSanne,
Rustig is het hier hé, komt vast door het mooie weer. Mijn zoontje ligt net in bed dus ik kan mooi even hier kijken.
Lastig is dat als je een heel verhaal typt en het verdwijnt nét voordat je het wilt plaatsen...ik ken dat helaas.
Ik ben blij dat je al snel voor behandeling kunt komen voor je exceem. Goed dat je eraan denkt om van tevoren te bellen zodat je niet in de verlegenheid komt als ze je vragen of je zwanger bent waar iemand bij is.
In deze periode moet je overal rekening mee houden, als je tenminste wilt dat niemand van je plannen af weet hé?
Wel lastig hoor, mijn moeder heeft vaak hapjes op tafel staan en ze houdt altijd in de gaten of iedereen wel wat eet. Bij mijn vorige zwangerschap was dat heel lastig, ze vroeg, wil jij geen stokbroodje filét???
Ik zei dat ik daar geen zin aan had maar ze was nog niet zomaar te overtuigen dus heb ik maar gezegd dat ik die dag ervoor al veel filét had gegeten....ik kan al niet zo goed liegen.
Hee, vriendje bijna jarig, alvast gefeliciteerd meid!!
Ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel had over gisteravond. Het was toch een avond waar jullie je op hadden verheugd toen jullie nog zwanger waren:-(
Zo ´n miskraam heeft een hele impact hoor, nog meer dan je zelf denkt.
Mijn moeder heeft ook een MK gehad (met 10 weken zwangerschap) en ze heeft het er soms nog wel over.
Ik hoop zó voor jullie dat je nu zwanger bent en blijft!
Het is een ongeloofelijk mooie, onzekere, warrige en vooral verheugende tijd waar je echt van moet genieten.
Het kan heel goed dat je nu zwanger bent omdat je nu ook weer zo ´n last hebt van exceem....spannend is het wel...je weet het gewoon pas echt zeker als je een test doet na 24 september. (nog maar 10 dagen)
Ik kreeg een paar weken na de bevalling ineens last van exceem op mijn benen.
Ik dacht eerst dat het van de nieuwe laarsjes kwam maar daar lag het niet aan. Hormonenzalf hielp wel iets maar mijn huid wordt er zó dun van!
Nu ik gestopt ben met de pil is het ineens een stuk minder terwijl ik dezelfde pil slik als vóór de zwangerschap....microgynon 50. Ik denk dat ik straks wel overga op een andere als de exceem nu weggaat.
Trouwens, je klaagt en zeurt helemaal niet!!
Als je wat hebt, dan kom je maar hier hoor!
Je hebt wel een vreemd schoonzusje als ik dat zo lees....hoe kan ze dat zeggen zeg!
Het lijkt wel of ze jaloers is, gunt ze jullie het niet dat het met jullie (buiten de MK om)goed gaat?
Ik heb ook zo ´n schoonzuster hoor, die zei een keer tegen ons (toen we nog geen kindje hadden): jullie moeten niet aan kinderen beginnen, dat is niks voor jullie!
De reden was dat ik tegen haar zoontje zei dat het vies was om in je neus te peuteren....ach schoonzusters, ze zijn er maar je hebt er niks aan.
liefs mamajb