Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi Ik! Welkom!

O.. ik voel me vandaag erg PMS-ig.. dus.. denk dat het tussen mijn oren zat..
Die krampjes heb ik nu ook niet meer.. Dus.. JA idd ik maak mezelf gek..
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. kijk wel hoe lang ik het vol hou.
iig met mijn hubbie erbij..

Connie! heel goed dat je langs de dokter gaat! Je zit gewoon nog met emoties om een zware tijd! Waarschijnlijk gaat een tweede veel makkelijker..
Probeer er goed over te praten en het een plekje te geven!
Komt goed! (en mijn lijf zit me te stangen.. ach misschien ook niet.. misschien ben ik zelf wel idioot bezig..)
Sinds vandaag heb ik echt zoiets van.. Nee.. ik ga gewoon ongi worden volgende week..
Laat maar komen.

Liefs Jazzie

Hoi ikke1978

Zie ik je volgende week dinsdag  weer !!!!

Liefs Mama2006

Hoi hoii

Ikke1978.. Welkom hier !! hoop dat je in november snel zwanger raakt !

Jazzie.. Meis toch !!!  

Hier gaat t ook voor geen meter :(
Heb onzettend last van eczeem, vooral in mijn gezicht ! Hele gezicht is rood en branderig en heb t gevoel dat ie giga opgezet is
Heb meteen gebeld voor een behandeling en kan niet eerder dan dinsdag terecht verdorie !   Hoop echt dat t voor die tijd beter gaat want durf zo niet eens de deur uit :(
En daarbij ook nog giga verkouden !!
Manlief is ook de hele week al ziekjes thuis.. Gaat lekker hier dus !

hey hallo iedereen

ja mama2006 mij zie je dinsdag weer

missx onbewust ben je toch veel met zwanger worden bezig of je dit nu wilt of niet.
ik ben er al veel mee bezig en ben nog niet eens gestopt met de pil.

maikesanne mag ik vragen wat voor behandeling je voor je eczeem krijgt?
ik   heb er vanaf mijn geboorte altijd onder gezeten gelukkig op dit moment eczeem vrij.

Zijn jullie allemaal alleen maar bezig met zwanger worden of doen jullie gewoon ook nog aan klussen buiten de eisprong om
ik ben namelijk bang dat het bij ons dan alleen nog maar om het babymaken gaat.
het moet ook nog leuk blijven toch???

Ben niet goed in het onthouden wat iedereen schrijft kan je ook een tweede scherm maken dat je kan schrijven en lezen.Ik wil namelijk niemand vergeten.

Mijn eerste zwangerschap was echt niet leuk alleen daarom zou ik het al laten om weer zwanger te worden maar ja die kriebels zijn wel weer volop aanwezig dus gaan we er vanaf november weer mee bezig.
Wij hebben er met onze zoon 2 jaar over gedaan tot de test eindelijk positief was.     De 1e 3 maanden ging eigenlijk wel goed op de normale vermoeidheid na.
Daarna begon het gedonder veel te hoge bloeddruk en moest minder gaan werken en even later  helemaal niet meer werken.
De laatste 2 maanden in het ziekenhuis gelegen omdat de kleine ook niet meer groeide dus zolang mogelijk uitrekken en is met 37 weken gehaald woog 2100 gram en nog geen 42 cm klein ukkie maar daar zie je nu niets meer van hoor.
Hoe zijn bij jullie de 1e zwangerschappen verlopen als ik vragen mag?

nou zo eerst weer genoeg leesvoer haha

groetjes.........

Hoi allemaal!

@Jazzie, konden we maar even helemaal niets voelen he...

@Mama2006 en Ik1978, volgens mij kennen jullie elkaar al he? Of mis ik iets? Haha, hoezo nieuwsgierig!

@MaikeSanne, wat vervelend je eczeem! Heb je dat vaker of nu ineens ploteseling? De een steekt de ander aan bij jullie of niet? Ziek maar lekker uit en denk even aan jezelf!

@Ik1978, ik open altijd twee schermen, een waarin ik typ en een waarin ik alles lees van iedereen, want kan het ook echt niet allemaal onthouden! Mijn vriend en ik klussen gewoon door hoor, maar dan voor onze lol. Moet zeggen dat we het altijd wel regelmatig doen. Soms zo een aantal dagen achter elkaar, soms een paar dagen niet. Maar eigenlijk altijd wel minstens drie tot vier keer per week (behalve als ik ongi ben dan). Maar nu we net onze eerste vruchtbare periode hebben gehad, hebben we wel extra goed ons best gedaan!  Mag ik vragen waarom je je eerste zwangerschap als niet leuk hebt ervaren?

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Hey Ikke

Ja inderdaad, ik1978 en ik kennen elkaar haha!!
Goed opgemerkt.

@Jazzie wat stom hé dat zwangerschaps kwaaltjes en pms veel op elkaar lijken.
Nou ik duim nog steeds voor je!!!

@MamaJB het is helemaal niet dom dat je er nog meezit, is zelfs heel logisch!!
En je huisarts zal het ook niet vreemd vinden. echt niet!!
Kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer gebeurt.

@Maike sanne wat vervelend dat eczeem, hoop dat je je snel wat beter voelt.

@ik1978 ik klus ook nog buiten de eisprong om ( anders is het niet eerlijk tegenover mijn mannetje! )haha. Ik hoef volgens mij mijn 1e zwangerschap niet meer te vertellen

@Mart23 het is inderdaad al spannend voor je gestopt bent.

Liefs Mama2006

@missx

als niet leuk is ook weer niet waar maar wel een zwangerschap met heel veel zorgen,
een baby die niet groeit en zelf een hoge bloeddruk(onderdruk) wat ook niet ongevaarlijk is voor moeder en kind.
maar naast de vele zorgen heb ik ook wel genoten van de kleine dingentjes zoals dikke drukte in de buik vooral  als ik in bad zat ging hij erg te keer  het water ging  er van golven.
En inkopen doen kleine kleertjes en dan wassen en naast de was van jezelf hangen vond ik heel mooi( heel stom maar daar kon ik heel emo. van worden)

als ik daar weer aan denk wil ik nu wel beginnen..........

en ja mama2006 en ik kennen elkaar

Hallo allemaal;

Dames, ik heb nu al van dat stroperige glazige slijm...volgens predictor zou ik pas dit weekend mijn vruchtbare dagen hebben of begint het altijd al vóór de vruchtbare periode?

Jazzie toch!
Wat is jouw lijf lekker bezig zeg!
Nou ja, nog eventjes afwachten en ik zou me er niet meer te druk over maken. Als je ongesteld wordt dan ga je gewoon voor de volgende ronde;-)
Mijn angst voor herhaling ga ik zeker een plekje geven.....weet je...ik ben die angst meer dan ZAT!!!

Wat grappig dat jullie elkaar kennen, mama2006 en ik1978. Hoe kennen jullie elkaar dan?

MaikeSanne, het zit jullie ook niet echt mee hé....nu weer exceem én verkouden...ik hoop dat je er heel snel vanaf bent meid!

Ik1978, ik was ook heel veel met zwanger worden bezig toen ik nog niet gestopt was met de pil hoor. Dat kwam mede doordat ik zo twijfelde maar ik had ook zulke kriebels en die kriebels namen de overhand....én de steun die ik hier kreeg en nóg krijg is fantastisch.

nou dames, dat was het weer even voor vandaag, tot snel!

liefs Connie

Terug
Bovenaan