Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Nee. dat slijm begint voor je ei.. Bij maandag vruchtbaarslijm donderdag ei.. dus dan heb je een schatting.. Dus! Klus periode begonnen! (of ging je nog wachten? nee toch?)
Geef het maar een plek meid. Je laat het toch ook niet meer zover komen! Komt goed joh! Hoop dat je gelijk zwanger bent!

Hier gaat het wel.. ben gebroken! moe en emo! bleeeh..  Flip de pan uit om niks!
Ben ook erg moe.. dus dat zal daar wel van komen.. (niet even gaan rusten dan he?)
Verder gaat het prima.. Voel NIKS meer.. dus.... Reken op een ongi volgende week.
En geeft ook niet.. misschien wel beter! het mag ook wel even duren hoor.. helemaal niet erg. Hebben de tijd.

Hoe is het met de anderen?

Liefs Jazzie

Hoi hoii

Jazzie.. Je lichaam kan erg raar doen.. dan "kwaaltjes"   , dan niet etc..
Meis ik duim extra hard voor je !!!!

Hier eindelijk mn ei gehad !!!!   Ondaks we beide niet fit waren, toch flink geklust dus nu is het afwachten...
Nu zijn we beide weer opgeknapt gelukkig, al blijf ik giga last houden van mn eczeem int gezicht.. Dinsdag pas afspraak..
Ik weet niet meer wie t me vroeg, maar ik ben onder behandeling bij een chinees gezondheidscentrum.   Dit is homeopatisch en heb hier 5 behandelingen gehad en al bij 2 behandelingen was alles weg !
Dit gaat met oor accupunctuur, ademhalingoefeningen en lotion en zalf.
Hoop dat ze me nu weer kunnen helpen !

Wij klussen idd ook gewoon voor en na mn ei.. Gewoon voor de lekker;)
Verder weinig nieuws...

maikesanne ik hoop dat de behandeling weer aan zal slaan
niets is vervelender dan jeuk.

weet   je wat ik leuk vind is dat jullie allemaal of bijna allemaal de eisprong voelen, ik voel nooit wat

Ik had niet verwacht dat ik dit leuk zou vinden maar het is verslavend om met jullie over zwanger worden te kletsen en alles wat daar bij komt kijken (gevoelens enz.)
je kent elkaar niet dus dat kletst makkelijk.(behalve mama2006 dan he)

nou verder geen nieuws

groetjes...

ps hoe gaat het met de rest?

Heerlijk he? alles op tafel gooien en toch anoniem blijven hihihi..
Ik voel mijn ei ook niet hoor!
maar uh.. weltruste allemaal! ik ga slapen!

Liefs Jazzie

Dag dames,

Lang niets van me laten horen. Druk druk druk i.v.m. de verhuizing. En daarnaast op het werk druk. Lees vaak wel even de berichtjes, maar heb dan geen puf meer (omdat dat vaak laat is) om nog wat te schrijven. Nu is het alweer erg laat, maar had toch zin om even te schrijven.
Er komt een spannende week aan. Vooral voor Jazzie...ga je dan echt de eerste worden...? Ik hoop het voor je. En wie volgt er dan???
Voor mij nog even niet aan de orde. Ben nog bezig met mijn laatste strip. Geloof nog een kleine twee weken. En dan een maandje rustig aan doen en dan is het al november en gaan we het toch echt maar eens proberen. Kijk er wel naar uit hoor.

Hoi Ik1978...leuk dat jij hier nu ook schrijft. En fijn dat er nog iemand is die pas in november voor het echie gaat. Ik kom ook uit Groningen en heb al twee jongens thuis rond lopen/kruipen. Ik ben 29 jaar. Erg gezellig dat we nu samen uit kunnen kijken naar die maand.

Soms(moet ik eerlijk bekennen) denk ik wel eens.....wat als ik nou weer een jongen krijg... Wil ik het dan nog een keer zwanger worden in de hoop op een meisje/ of ben ik dan helemaal happy met mijn gezin en is het dan ook compleet. Ik voel me hier best rot onder. Tuurlijk ben ik ook heel blij met een gezond mannetje, maar dan zal ik nooit weten hoe het zou zijn....     Begrijpen jullie dit een beetje? Of vinden jullie dit maar stom? Ik wil dit eigenlijk helemaal niet denken. Ik heb twee heerlijke mannen dus een derde zou ook super zijn. Maar nu je het nog niet weet blijf je er gewoon over nadenken. Toch weer 50% kans...toch. En  daarom wil ik, als  ik het  geluk heb dat ik nog eens zwanger mag worden,  ook  graag weten wat het wordt.

Nou de volgende keer meer.

Ik blijf deze week de site goed in de gaten houden.

Dames we spreken elkaar snel.

Slaap lekker

Een knuffel van mij

Hoi meiden

Toppertje dat vindt ik helemaal niet raar dat je zo denkt, kan het me enigzins goed voorstellen dat je verlangen uitgaat naar een meisje.
Net als je zegt  3 boys is ook leuk, maar een meisje zou nog leuker zijn.
Van sommige mag je je voorkeur niet uitspreken, nou vind ik dat groote onzin, de meesten hebben een voorkeur alleen zeggen van niet.

Jazzie voor jou komt er een spannende tijd aan, ik duim voor je en hoop dat de ongi weg blijft!!!

Reageer vanavond verder, moet nu werken, bah
Liefs mama2006

Ik zet me zelf in t lijstje dames, want heb mn ei gehad !!! Nu afwachten,...

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nove 2008, 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, ..........

NOD:
Jazzie:                           25 jaar           17 september         1e ronde                            2e kindje
Ikke:                               24 jaar            24 september         1e ronde                            1e kindje
Mama2006:            27  jaar         24 september         4e ronde                         2e kindje
Maike Sane             24 jaar           24 september         1e ronde na mk       1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september         1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september          2e ronde                           3e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2

Zwanger:
Nog niemand!!

Spannend.. 3 tegelijk op 24 september nod ! 3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch?;)
Maar eerst jazzie meis !!!!

Goedemorgen dames,

Als het mag voeg ik me graag bij jullie!

Ik ben 28 en heb een geweldige zoon van bijna 5 jaar! Mijn man en ik hebben nu de beslissing genomen om eind dit jaar voor een tweede te gaan!
Nu zijn we dus nog aan het oefenen..want uiteraard ook niet vervelend is

Van mijn zoontje was ik direct de eerste ronde al zwanger, ergens hoop je dan natuurlijk ook dat dit voor een tweede net zo zal gaan! Maar mijn gezond verstand zegt ook dat ik daar maar geen rekening mee moet houden. We zien wel!

Jullie zijn al vollop bezig?
Iemand al last van kwaaltjes of iets wat duidt op een evt. zwangerschap?

Nou allemaal sucses met zwanger worden..

Gr

Terug
Bovenaan