Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Goedemorgen!

@Mama2006, balen zeg. Je had het wel zelf al aan zien komen of niet? Ik ga de volgende ronde heel hard voor je duimen! Handig dat alles nu in tabellen staat. Zo staat alles idd mooi onder elkaar! Hoe heb je dat gedaan?

@MaikeSanne, voor jou ook D-day, hoe voel je je?!

Hier sinds ik opgestaan ben erge buikkrampen. Het voelt alsof m'n ongi toch echt gaat doorzetten. Maar net op de wc nog steeds alleen een beetje bruin, geen rood. Bah, laat het doorzetten!

Heb vandaag een erg drukke dag w.b. m'n scriptie en vanavond eten met vriendinnen. Probeer straks nog wel even langs te komen.

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer    

Hoeveelste kindje              

Mart
Eind september
1e

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd  

Toppertje
29
22 september

Mart
22
.........

Ik1978
30
24 september

Bereke
26
29 september

NOD

Leeftijd  

Kindje            

Ronde              

NOD september          

MaikeSanne      
24
1e
1e ronde na mk      
24

Sannie75
33
3e
2e
27

Connie
30
1e
2e
28

NOD

Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
??

Mama2006
28
2e
5e
23

Bereke
26
1e
1e
27

Moeders

Dochter / Zoon

Leeftijd    

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger

Leeftijd      

Kindje          

ronde    

Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
17 mei 2009

Echo's

Datum      

Hoeveelste          

Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

Goedemorgen Meiden!

Even een ego berichtje.. voel me erg verdrietig..
Een vriendin van me die al een tijdje over deed om zwanger te worden en waar het er op leek dat ze niet zomaar zwanger zou worden was nu zwanger.
Gelijk met mij! ik was zo blij,
Helaas gehoord dat ze net is geopereerd aan bbz..
Het voelt nu even zo oneerlijk.. Ik wel zwanger en zij niet!
Ik ben heel verdrietig nu.

Liefs Jazzie

Jazzie lieverd wat verschrikkelijk om zulk nieuws te krijgen! Wat is het allemaal oneerlijk he! Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. Je gunt het haar zo, helemaal omdat het een tijd geduurd heeft en nu dit! Is ze op de hoogte van jullie zwangerschap? Denk dat ze je steun goed kan gebruiken.

Heel veel sterkte!

Liefs, ikke

Goedemorgen..

Hehe..de ongi is zo goed als over! Nu kunnen we eindelijk aan het echte werk beginnen..haha

@ Iris: Welkom hier, ik ben ook nog maar net aangesloten in dit forum!
Wat een verhaal zeg, en vooral wat een verdriet! Kan me heel goed indenken dat je best angstig bent voor een volgende zwangerschap! Ik hoop en duim voor je dat je snel zwanger mag raken en een gezonde zwangerschap tegemoet gaat!

@ MamaJB: Klopt inderdaad met het spiraaltje heb ik 3 jaar geen menstruatie gehad! Wat een zaligheid zeg! Echt een ideaal ding, geen pilletjes die je kunt vergeten, geen menstruatie en veel minder hormonen dat bij de pil!
En wat scary zeg dat je zoontje zoiets zegt over een baby in je buik! Tegelijkertijd ben ik erg benieuwd of hij gelijk gaat krijgen. Ik hoop het voor je!

@ Missx: wat rot joh dat je nog geen duidelijkheid hebt! Hmm niemand zit natuurlijk op de RD te wachten, maar ook niemand zit op die onzekerheid te wachten!. Bah!

@ ik1978: Ik had inderdaad het idee dat ik langzaam leeg liep, voelde me er ook niet prettig onder, was erg draaierig en flauwtjes! Gelukkig zijn ze bijna weg!

@ MaikeSanne: Today is the day….End????

@ Jazzie: wat vervelend zeg van je vriendin. Snap dat je het erg oneerlijk vind! Sterkte!

Hoihoii

Hier een berichtje van onze tweede ZWANGERE !!!!!!!!
Jaaaaaaaaaa ben echt zo blij !!!     Gisterochtnd al getest maar was niks zichtbaar (dacht ik) Maar toen ik 3 ur later uitmn werk nog ff keek zag ik toch een heel licht streepje,,
Omdat je dit niet mee mag rekenen, heb ik dit maar niet verteld..
Op advies van Jazzie en mn zwangere zusje vandaag nog s getest,met twee verschillende testen en ja hoor..licht streepje op beide !!!!!!!!!!
Ben zoooooo blij !!!!
Heb meteen vk gebeld en mag met 6 weken een echo ipv de mk.. maar ga zo een afsrpaak maken voor 7 weken.   Liever een week langer wachten dan wanneer we echo krijgen en het isnog te vroeg om t hartje te horen !   Dan benk helemaal in de zenuwen en dat moet niet ;)    
Jazzie meis,   ik ben een week later dan je uitgerekend ! hihih

Hier zijn ze dan.. de glitters !!!!!!!!

**********************************************************************************
**********************************************************************************

Dikke zoen van een zwangere Maik...

Ben te moe omop iedereen te reageren, maar wil ff Jazzie sterkte wensen
Meis je was zo blij voor je vriendin ! VErschrikkelijk!!
Meis sterkte !!!

Liefs en een dikke knuffel en zoen voor jou!!!

Maikesanne yes GEFELICITEERD wat geweldig nieuws, nou dat maakt mijn dag weer goed!!!!!!
Het is je zo gegund, ik ga duimen dat het dit   x goed gaat en jij na  8 maand een wolk van een baby in je armen hebt.

Jazzie wat ontzettend k..... voor je vriendin, veel sterkte!!

Liefs Mama2006

MaikeSanne,

Wat geweldig, GEFELICITEERD!!! Ben zo blij voor je, helemaal na al die ellende. Het is je zo gegund meis! Hoop dat je er toch al een beetje van kunt genieten, ook voor de echo.

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan