Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Goedemorgen dames!

Lief dat jullie zo meeleven! Vanmorgen na het douchen wat meer bruin op m'n inlegkruisje. Nog steeds wel donderbruin en kan nog niet zeggen dat de ongi heeft doorgezet. Heb er nu wel genoeg van, laat het maar gewoon komen. M'n volgende NOD schuift ook steeds verder op, bah!

@Jazzie, hoop voor je dat die misselijkheid nog snel wegblijft! Zeggen ze niet dat je van een jongetje meer misselijk bent dan van een meisje? Ben benieuwd!

@Oeps, vervelend he, die !! Begrijpt je mannetje vast wel. En anders heeft ie gewoon dikke pech. Laat die mannen van ons maar eens een maand lang voelen wat wij voelen, haha!

Hoe is het met de andere dames? Mama2006 en MaikeSanne, hoe voelen jullie je? Nog een dagje geduld! Hoop zo dat de rd'tjes weg blijven! Ik !!!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Bereke:                  26 jaar, 29 september

NOD:
Mama2006:            27 jaar           24 september            4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september             1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september             1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september             2e ronde                           3e kindje
Ernie                               26 jaar              15 oktober                      1e ronde                           1e kindje
Oeps                                  28 jaar            18 oktober                     1e ronde                           2e kindje
Ikke:                               24 jaar              ?? oktober                     2e ronde                            1e kindje
Bereke                            26 jaar              27 oktober                   1e ronde                           1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

Echo's:
Jazzie:               25 jaar, 21 oktober, 1e echo, 11.30 uur

Ikke Succes! hoop dat het dan  maar gauw doorzet!!
Je bent zo wel lekker regelmatig!

Oeps! balen dat je er zo'n last van heb! Ik hoop dat het gauw over is!
Tja.. die arme mannen.. ze hebben wat te   verduren met ons vrouwen hahahaha

Ik ga er wel vanuit dat ik misselijk wordt! kan het alleen maar mee vallen.
Zijn allemaal baker praatjes hoor waar meer of minder last van hebben.
Volgens alle testen (bakerpraatjes en chinese conceptie) had mijn knullejte dan een meisie moeten zijn

Mijn moeder was van alledrie ziek.. de eerste 3 maanden alleen toen ze zwanger was van mij zette het de hele zwangerschap door. dus zegt ook weer niks! hihihi.

Verder gaat het wel goed! ben alleen zoooo moe! en kan vanmiddag niet liggen! (Balen!)
vanavond maar vroeg dan.

Liefs

Hallo allemaal,

Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten. Ik was 5 maanden  zwanger van een tweeling maar 2 maanden geleden zijn mijn zoontjes helaas veels te vroeg geboren. We hebben hier natuurlijk heel veel verdriet van maar we willen het toch graag weer proberen. Helemaal nu we weten wat we moeten missen. We zijn nu met de 1e ronde bezig en mijn eerstvolgende NOD is op 14 oktober.

Liefs Iris

Hey Baby77,

Wat ontzettend erg wat jullie is overkomen zeg! Krijg er helemaal kippevel van als ik het lees. Hoop dat jij en je mannetje goede steun aan elkaar hebben! Wat fijn dat jullie toch weer voor een wondertje willen gaan! Gezellig dat je hier mee komt kletsen!
Ik zal je meteen in ons lijstje zeten. Vind het wel moeilijk wat ik erin moet zetten bij 'hoeveelste kindje'. Jet hebt als het ware twee pracht knulletjes gehad. Wil je dat er 1e kindje staat? Sorry voor deze vraag, maar wil je niet voor het hoofd stoten door er zomaar wat neer te zetten. En hoe oud ben je?

Liefs, ikke

Zwanger willen worden :
Mart:                        voor het echie vanaf eind september 2008, 1e kindje
Toppertje:         voor het echie vanaf  nov 2008, 3e kindje
Ik1978:                 voor het echie vanaf nov 2008, 2e kindje

OD:
Toppertje:         29 jaar, 22 september
Mart:                       23 jaar, ..........
Ik1978:                 30 jaar, 24 september
Bereke:                  26 jaar, 29 september

NOD:
Mama2006:            27 jaar           24 september            4e ronde                         2e kindje
MaikeSanne:         24 jaar           24 september             1e ronde na mk.      1e kindje
Connie:                          30 jaar           28 september             1e ronde                            2e kindje
Sannie75:                 33 jaar             27 september             2e ronde                           3e kindje
Ernie                               26 jaar              15 oktober                      1e ronde                           1e kindje
Baby77                                                          15 oktober                      1e ronde                            
Oeps                                  28 jaar            18 oktober                     1e ronde                           2e kindje
Ikke:                               24 jaar              ?? oktober                     2e ronde                            1e kindje
Bereke                            26 jaar              27 oktober                   1e ronde                           1e kindje

Moeders:
Jazzie:                 een zoontje van anderhalf jaar
Connie:                een zoontje van 2
Toppertje:         twee zoontjes (de oudste is 3 en een half jaar, de jongste  13 maanden)
Mama2006:    een dochtertje van  2
Sannie75:         een dochter van 4 en een zoon van 2
Ik1978:                 een zoon van 3 jaar
Oeps:                     een zoon van bijna 5 jaar

Zwanger:
Jazzie:               25 jaar, 1e ronde, 2de kindje, uitgerekend op 27 mei 2009

Echo's:
Jazzie:               25 jaar, 21 oktober, 1e echo, 11.30 uur

Pfoe Baby 77.. wat erg! ik weet niet wat ik moet zeggen!
Heel veel sterkte met jullie grote verlies!
Ik hoop dat je toch gauw een goede zwangerschap mag hebben.

liefs Jazzie

Hallo allemaal!

Hoi Iris,
Leuk dat je hier mee komt kletsen maar wat vreselijk wat jullie overkomen is meid!
Ik kreeg er ook kippenvel van toen ik je verhaaltje las. Ik weet niet in hoeverre je er hier over wilt praten maar is er ook een oorzaak bekend?
Verder vind ik het knap van jullie dat jullie het weer gaan proberen, naast het verwerken van jullie verdriet is er dan ook weer die hoop. Ik hoop dat je snel zwanger bent.

Jamina, bij ons is er ook een babyboom aan de hand, iedereen is zwanger, gaat net met verlof of heeft net een baby...grappig hoor. Lekker hé zo ´n hoofdhuidmassage!

Mama2006, wat fijn zeg dat jouw moeder alle dagen dat jij werkt oppast!
Ik wou dat mijn moeder dat deed, maar die van mij die werkt fulltime.
Mijn schoonouders passen wel een dag per week op en hij gaat 2 halve dagen naar de k-opvang.
Volgens mij kun je er ook het beste vanuit gaan dat je gewoon ongesteld wordt, dan ben je ook niet zo teleurgesteld.

MaikeSanne, fijn dat je toch lekker naar dat etentje bent geweest en als het dan ook nog gezellig is dan is het  helemaal goed toch?

Bereke, fijn dat je het hebt uitgepraat. Het voelt gewoon beter als jullie er allebei  volledig  achterstaan. Dat is eigenlijk met zoveel dingen zo....de tijd vliegt dus jouw berichtjes worden hier straks ook heel spannend.  
Je  krijgt hier ook wel de kriebels......

Ikke, tóch spannend hoor,  hoe het bij jou gaat. Ik ben heel benieuwd, dus houdt ons op de hoogte hé

Oeps,  niet zo fijn hé zo ´n heftige ongi.....maarja dan weet je  in ieder geval zeker dat je lijf het weer doet. Ben je dan 3 jaar NIET ongesteld geweest, alleen omdat je een spiraaltje hebt?  Sorry maar  ik heb geen ervaringen met andere anticonceptie dan de pil maar ik ben wel nieuwsgierig.

Jazzie, jij hebt lekker veel om naar uit te  kijken zeg!
een fijne vakantie en een afspraak bij de  VK. Heb je  dezelfde vk als bij je zoontje?

Nou dames, ik had vanmorgen wat  raars!
Ik zit op de bank met mijn zoontje, gewoon televisie te kijken en ineens zegt hij zonder enige aanleiding:  mama heeft een baby in de buik, terwijl hij dat zegt aait hij  over mijn buik.  
Ik keek hem aan met open mond, en hij keek mij heel nuchter aan.
Ik keek nog  even naar de tv maar daar was kabouter plop op, buiten liep ook niemand, hij kon het nergens vandaan hebben gehaald.....vreemd hoor....

Ik heb heel vaak ongipijntjes maar nog geen ongi. Gisteren waren mijn tepels erg gevoelig maar dat heb ik ook wel eens als ik ongi moet worden.  
Volgens mij heb ik gewoon last van het ontpillen, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het al raak zou zijn.

Ik hoop voor de dames die hun NOD snel hebben, dat ze allemaal zwanger zijn!

@Ikke Ik snap je vraag hoor maar als je wilt mag je er wel 3e kindje neerzetten. Zo voelt het voor ons  iig wel. We hebben onze mannetjes na de geboorte ook nog meerdere malen gezien en bij ons gehad en mijn vriend en ik hebben onze mannetjes samen begraven, bij ons in de achtertuin. Voor jou is het ook een erg spannende tijd he met morgen je NOD. Hoop voor je dat ie uitblijft. Oh ja ben trouwens 31 jaar.

@Jazzie: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!!!!!!

@MamaJB: Er zijn diverse onderzoeken geweest maar er is helemaal niks uitgekomen. Hadden ze vantevoren al voorspeld hoor. Ze vinden meestal niks. Is aan de ene kant natuurlijk wel positief maar aan de andere kant wordt een eventuele volgende zwangerschap natuurlijk helemaal niet leuk meer. Die zal dan voornamelijk uit angst en spanning bestaan. Sowieso al wel maar helemaal als er geen oorzaak is. Wat de gyn. nog wel zei is dat tweelingzwangerschappen altijd risicovoller zijn. Zou wel weer heel graag zwanger willen zijn van een tweeling maar eerlijk gezegd is het misschien beter en minder stressvol als ik zwanger van 1 kindje zou zijn.
Trouwens, wat een mooie anekdote over je zoontje (zoiets moet je eigenlijk opschrijven voor later of doe je dat al?) en je weet wat ze zeggen he over kinderen en dieren. Die voelen en zien veel meer dan wij. Toen ik net zwanger was van de tweeling  en dat zelf nog niet eens wist zat onze kat steeds op mijn buik. Grappig he?? Zou super zijn als  je zoontje  gelijk heeft. Nog even een paar daagjes afwachten.

Is best wel leuk zo'n forum. Met elkaar kletsen en meeleven en straks hopelijk allemaal elkaars zwangerschap kunnen volgen. Ik hoop dat er snel  nog meer namen bij Zwanger  komen te staan.

Mama2006 en MaikeSanne ook heel veel succes. Spannend spannend....

Liefs

Iris: welkom!

Mamajb: hoe raar! Hopelijk heeft je zoontje gelijk!!!!!

Wat me wel opvalt, is hoe snel dit forum soms gaat. Ik zit ook nog op een ander forum en daar gaat alles veel rustiger. Zal wel even duren eer ik iedereen hier "ken".

Terug
Bovenaan