Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hey meiden,

Hier hebben de  nu toch echt doorgezet. Ik vind het jammer, maar ga vol goede moed naar de volgende ronde! Wel een hele mooie cyclus van 29 dagen. Alleen jammer dat het 5 dagen geleden al een beetje begon, haha! M'n volgende NOD is op donderdag 23 oktober. Ik hou maar gewoon weer 29 dagen aan.

@MaikeSanne, kun je het al een beetje bevatten?

Ik ben er pas morgen weer. Moet zo weg, ga met vriendinnen lekker eten alleen eerst anderhalf uur rijden, .

Liefs, ikke

P.S. Mama2006, kun je uitleggen hoe je dit lijstje uit kunt breiden? Wilde MaikeSanne onder zwangeren plaatsen, maar lukt niet...

Zwanger willen worden

Wanneer    

Hoeveelste kindje              

Mart
Eind september
1e

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd  

Toppertje
29
22 september

Mart
22
.........

Ik1978
30
24 september

Bereke
26
29 september

NOD

Leeftijd  

Kindje            

Ronde              

NOD september          

Sannie75
33
3e
2e
27

Connie
30
1e
2e
28

NOD

Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Bereke
26
1e
1e
27

Moeders

Dochter / Zoon

Leeftijd    

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger

Leeftijd      

Kindje          

ronde    

Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
17 mei 2009

Echo's

Datum      

Hoeveelste          

Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

Ha meiden,

Ik heb een paar dagen niks van me laten horen, maar had het erg druk met werken! Gisteravond is ook mijn opleiding begonnen.., pfff.., maar vandaag vroeg thuis!

@MaikeSanne: gefeliciteerd meid! Echt geweldig!

@Iris: ik zit ook nog maar kort op dit forum, maar het gaat megasnel hier en je wordt meteen door iedereen opgenomen!

@Jazzie: sterkte met je vriendin!

Ik heb even niet zoveel meer te schrijven op dit moment. Merk inderdaad wel dat het ontzettend gaat kriebelen door al die zwangeren om mij heen! Mijn collega heeft afgelopen zondag een prachtige zoon gekregen van 51 cm lang en 3300 gram zwaar!

Iedereen fijne avond en succes!

Groetjes Jamina

Ikke wat balen dat je ongi zich toch heeft doorgezet ( ik had toch stille hoop )
Wat betreft het lijstje: je gaat op de laatste  colom van die rij staan en klikt dan op je rechter muisknop.
Dan krijg je een hele rij dingen en dan klik je op" insert row below"
Als het goed is krijg je dan een nieuwe lege rij!!
Hoop dat het lukt, anders hoor ik het wel.

Liefs Mama2006

JOEPIEEEEEEEEEEEE!!!!!
MaikeSanne zwanger, gefeliciteerd meid!!
Helemaal geweldig zeg!
Nou, je zult het nog wel niet helemaal bevatten maar dat komt vanzelf. Heerlijk toch!
Ik ben helemaal blij voor je!

Jazzie, vreselijk voor je vriendin en ook voor jou zeg!
moeilijk is dat als je dan zelf zwanger bent.....

Ikke en mama2006, balen dat jullie rode duiveltjes zijn aangekomen.........bah...
maar jullie hebben al goede hoop voor de volgende ronde las ik dus ik duim lekker weer de hele maand voor jullie!

Hier is nog niet veel veranderd, nog steeds buikpijn en mijn zoontje ´s fantasie is een beetje op hol geslagen volgens mij......vandaag zei hij weer dat mama een baby in de buik heeft, waarop hij meteen zegt......nee, twee!
Ik zeg, twee baby ´s?
ja, zei hij.................pfffff nu gaat hij te ver!

Ik kom morgen wel weer even kijken.

liefs Connie

maikesanne van harte met je zwangerschap ben erg blij voor je,kan je het al geloven of kijk je nog regelmatig naar de test of het wel waar is
geniet er van meid!!!!!

Voor de rest jammer... en op naar de volgende ronde en maar hopen dat het dan wel raak mag zijn.

druk druk druk dus stop er weer mee
schrijf morgen wel even weer

groetjes........

Hallo allemaal,

Jee ik heb een dag niet op dit forum gekeken en wat veel nieuwe berichten zeg. Echt leuk dat er zo veel wordt geschreven en dat iedereen zo met elkaar meeleeft en ook heel erg fijn dat ik ook zo snel word opgenomen. Ben druk bezig om iedereen een beetje te leren kennen maar dat zal nog wel even duren.

@Maike Sanne: Super gefeliciteerd!!!!!! En hopelijk gaat nu alles heel voorspoedig!!! En toen waren er al 2 zwangeren!!!  Hopelijk krijgen we deze week nog veel meer glitters!!!!!!!

@Connie: ik geloof er echt heilig in dat kinderen zo veel meer aanvoelen en zien dan wij volwassenen. Kinderen zijn nog puur. En het zou toch eigenlijk ook wel geweldig zijn als je nu zwanger bent en het blijkt een tweeling te zijn?? Is wel extra druk natuurlijk, vooral de eerste tijd maar ik denk dat het ook wel veel voordelen heeft. En op de echo lijkt het echt geweldig. Ik kan het weten...  Ik duim voor je hoor.

@ik1978: ik hoop ook echt dat het bij een (hopelijk) volgende zwangerschap allemaal goed zal gaan want niks is zo erg als de stilte na een bevalling van een dood kindje. Normaal gesproken hoor je meestal gehuil maar nu helemaal niks.... vreselijk. Jullie wachten nog even met proberen zwanger te worden tot november? Waarom als ik vragen mag? je hebt het misschien al wel eens eerder vermeld hier maar er staan zoveel berichten hier, heb het niet gelezen.

@Jazzie: Wat vreselijk voor je vriendin. Heel veel sterkte.

@Ikke en mama 2006  Op naar de volgende ronde. Hopelijk gaat het dan wel lukken.   Ikke heb je nog een leuk etentje gehad?

Om nog even terug te komen op het verhaal van Connie: Gisteren schreef ik ook dat onze kat in het begin toen ik net zwanger was steeds op mijn buik ging liggen. Ze is een hele lieve kat en meestal ook erg rustig maar sinds de geboorte en overlijden  van onze zoontjes kan ze soms heel wild doen. Dan rent ze zomaar ineens heen en weer de kamer door of ze gaat heel zielig zitten miauwen. Zou ze de aanwezigheid van onze zoontjes voelen? Wat denken jullie daarvan??
Ik vind zulke programma's als het zesde zintuig en mensen als Derek Ogilvie ook erg fascinerend. Zou met deze laatste wel eens een gesprek willen. Ben wel heel nieuwsgierig en zou zelf ook wel eens meer willen voelen of zien.

Nog even ter afsluiting: we spreken hier allemaal over rondes alsof het over boksen gaat. Grappig vind ik dat. Dus daarom wil ik vandaag eindigen met te zeggen:

Laten we met zijn allen die rd  Knock Out slaan.....  hi hi hi.

Liefs Iris

Hoi hoii

Ff snel reactie vanaf hier..Ben erg moe dus zo ff languit op bank...

Baby..misschien is het een hele ongepaste vraag, maar ik denk r telkens aan.
(als je nie wilt reagere , t hoefd niet)
Je schrijt dat je kindjes na 5mnd zwangerschap te vroeg zijn geboren.. vreselijk!!
En dan dat jullie ze in de tuin hebben begraven..
Maar mag dat zomaar????
(k bedoel t echt nie verkeerd hoor!)

Ik kom strax wel ff op de rest reagere

Liefs Maike S

Heb ik net een bericht ingetikt en krijg ik het er niet op. Nogmaals proberen!

Iris: dat heb je leuk gezegd. Hopelijk slaan we ze knock-out deze maand!
Ik ben ook nog nieuw op het forum en vind dat het ontzettend hard gaat en zo zal het lang duren eer we iedereen kennen hé. Ach, dat komt wel.

Aan alle dames die ongesteld zijn geworden: veel succes in de volgende ronde!!!!!
Aan alle zwangere dames: proficiat en geniet ervan!!!

Ik moet normaal zondag ongesteld worden na dit maandje ontpillen. Hopelijk zijn mijn maandstonden netjes op tijd. Zal de laatste maand zijn dat ik er naar uitkijk denk ik ;-)

Terug
Bovenaan