Hey meiden!
Heb al even niet gereageerd want ben super druk geweest! Hier gaat alles weer z'n gangetje. Ben ook wel blij dat de spanning voor m'n NOD weer even weg is. Gewoon de dagelijkse dingen doen en er even niet telkens bij stil staan. Heb gemerkt dat ik mezelf echt helemaal gek heb gemaakt de laatste weken. Wil dat niet nog een keer. Ga echt proberen het deze maand wat op z'n beloop te laten.
Gisteren weer een afspraak gehad met m'n scriptiebegeleidsters en ze zijn nog steeds erg tevreden. Eind oktober, over 5 weken, wil ik m'n scriptie helemaal af hebben en inleveren. Zoals het er naar uit ziet, is dat ook haalbaar. Nog ff knallen dus en dan eindelijk afgestudeerd, joepie!!!
@Jamina, hoe was de eerste dag van je opleiding? Heb je er zin in? Je zult het wel erg druk krijgen zeg! Maar een mooie investering, toch?
@Mama2006, ben je heftig ongi? Hier is het alweer aan het over gaan. Had woensdag en gister enorm last van m'n buik. Wist weer helemaal waarom ik destijds aan de pil ben gegaan! Maar nu al nergens meer last van. Denk dat we morgen of zondag alweer aan het oefenen kunnen voor ronde twee, haha!
@Connie, nog steeds last van je buik? Je hebt wel echt 'de' kwaaltjes he?! Het zou zo apart zijn als je zoontje gelijk krijgt! Ik zou een tweeling ook helemaal geweldig vinden. Ik ben zelf van een tweeling. Maar goed, dan nog is de kans erg klein, of niet? Van hoeveel dagen ben je uitgegaan met het berekenen van je cyclus?
@Ik1978, voor jullie nog eventjes geduld. Ik heb hier ook twee maanden meegeschreven terwijl wij nog niet voor het echie gingen. Soms best frustrerend hoor! Maar ben achteraf erg blij dat we het zo gedaan hebben. Ik vind het erg belangrijk om m'n diploma op zak te hebben.
@Baby77, het etentje was gezellig! Kreeg wel 's middags een enorme migraine aanval, maar heb er sinds een paar weken goede medicijnen voor. Dus het ging op tijd weer wat beter zodat ik toch een leuke avond gehad heb! Wat je schrijft over je kat, ik geloof daar wel een beetje in hoor. Mijn oma is in januari overleden en in een kast in de hoek van onze kamer, staat een foto van haar. Die heb ik er meteen na haar overlijden neergezet. Het is een klein hoekje tussen de banken, waar onze hond nauwelijks bij kan. Maar in de eerste twee maanden na haar dood, liep onze hond geregeld 's avonds als ik alleen thuis was naar dat hoekje toe. Ze wurmde zich dan tussen de bank en stoel door en ging met haar snoetje bij de foto staan. Kreeg toen telkens zo'n kippevel! Dacht gewoon echt dat er meer was. En tja, ook al is het niet zo, die gedachte is alleen al zo mooi, toch?
@MaikeSanne, ben ook wel benieuwd naar je exceem. Is het dus toch ergens goed voor (geweest), haha!
@Bereke, hoop dat je ongi netjes op tijd komt zodat je ook met de eerste ronde kunt beginnen! Zo leuk!
@Jazzie, hoe voel je je? Misselijk? Hoop dat het meevalt meis. Wat goed dat je netjes je fruit eet zeg! Haha! Ik ben niet echt een fruit eter. Lang leve de vitaminepillen, gheghe...
@Oeps, je kunt er bijna voor gaan, leuk! Zorg dat het leuk blijft tussen de lakens en geen 'moetje'. Vooral zo in het begin!
Nou, ik denk dat ik even op bed ga liggen. Heb al een paar nachten amper geslapen. Zo koud telkens, maar te lui om uit bed te stappen en m'n pyama aan te doen, haha! Vannacht was ik ook echt m'n hele scriptie aan het overdenken. Wordt tijd dat het klaar is, pfff. Eigenlijk slaap ik altijd erg goed, dus merk het wel nu. Even bijtanken dus. Vanavond weer werken. Spreek jullie morgen wel weer.
Liefs, ikke