Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

hallo,

baby77 ja wij willen pas in november omdat de zwangerschap van mijn zoon in het ziekenhuis eindigde daar heb ik 2 maanden gelegen.
Als ik snel zwanger raak (waar ik na de 2 jaar van onze zoon niet vanuit ga) dat zit mijn zoon op school en als ik weer in het ziekenhuis kom is hij grotendeels onder de pannen.
En ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er pas een dik half jaar aan toe ben om weer aan een kindje te beginnen.Ik heb behoorlijk de tijd nodig gehad om alles van de zwangerschap/geboorte en eerste maand te verwerken.

maikesanne hoe is het nu met de eczeem? gaat het ook al iets beter?

ga nu eerst met eten beginnen tot later

Maikesanne even een vraag, op het ander topic heb je gereageert op monnikspeper dat je dat gebruikt hebt.
Mag ik vragen hoeveel jij slikte op een dag???
Echt 6 per dag of minder??
Ik  vind 6 nog al veel dan is je potje binnen 9 dagen leeg!!!

Liefs Mama2006

Hey meiden!

Heb al even niet gereageerd want ben super druk geweest! Hier gaat alles weer z'n gangetje. Ben ook wel blij dat de spanning voor m'n NOD weer even weg is. Gewoon de dagelijkse dingen doen en er even niet telkens bij stil staan. Heb gemerkt dat ik mezelf echt helemaal gek heb gemaakt de laatste weken. Wil dat niet nog een keer. Ga echt proberen het deze maand wat op z'n beloop te laten.

Gisteren weer een afspraak gehad met m'n scriptiebegeleidsters en ze zijn nog steeds erg tevreden. Eind oktober, over 5 weken, wil ik m'n scriptie helemaal af hebben en inleveren. Zoals het er naar uit ziet, is dat ook haalbaar. Nog ff knallen dus en dan eindelijk afgestudeerd, joepie!!!

@Jamina, hoe was de eerste dag van je opleiding? Heb je er zin in? Je zult het wel erg druk krijgen zeg! Maar een mooie investering, toch?

@Mama2006, ben je heftig ongi? Hier is het alweer aan het over gaan. Had woensdag en gister enorm last van m'n buik. Wist weer helemaal waarom ik destijds aan de pil ben gegaan! Maar nu al nergens meer last van. Denk dat we morgen of zondag alweer aan het oefenen kunnen voor ronde twee, haha!

@Connie, nog steeds last van je buik? Je hebt wel echt 'de' kwaaltjes he?! Het zou zo apart zijn als je zoontje gelijk krijgt! Ik zou een tweeling ook helemaal geweldig vinden.  Ik ben zelf van een tweeling. Maar goed, dan nog is de kans erg klein, of niet? Van hoeveel dagen  ben je uitgegaan met het berekenen  van je cyclus?  

@Ik1978, voor jullie nog eventjes geduld. Ik heb hier ook twee maanden meegeschreven terwijl wij nog niet voor het echie gingen. Soms best frustrerend hoor! Maar ben achteraf erg blij dat we het zo gedaan hebben. Ik vind het erg belangrijk om m'n diploma op zak te hebben.

@Baby77, het etentje was gezellig! Kreeg wel 's middags een enorme migraine aanval, maar heb er sinds een paar weken goede medicijnen voor. Dus het ging op tijd weer wat beter zodat ik toch een leuke avond gehad heb! Wat je schrijft over je kat, ik geloof daar wel een beetje in hoor. Mijn oma is in januari overleden en in een kast in de hoek van onze kamer, staat een foto van haar. Die heb ik er meteen na haar overlijden neergezet. Het is een klein hoekje tussen de banken, waar onze hond nauwelijks bij kan. Maar in de eerste twee maanden na haar dood, liep onze hond geregeld 's avonds als ik alleen thuis was naar dat hoekje toe. Ze wurmde zich dan tussen de bank en stoel door en ging met haar snoetje bij de foto staan. Kreeg toen telkens zo'n kippevel! Dacht gewoon echt dat er meer was. En tja, ook al is het niet zo, die gedachte is alleen al zo mooi, toch?

@MaikeSanne, ben ook wel benieuwd naar je exceem. Is het dus toch ergens goed voor (geweest), haha!

@Bereke, hoop dat je ongi netjes op tijd komt zodat je ook met de eerste ronde kunt beginnen! Zo leuk!

@Jazzie, hoe voel je je? Misselijk? Hoop dat het meevalt meis. Wat goed dat je netjes je fruit eet zeg! Haha! Ik ben niet echt een fruit eter. Lang leve de vitaminepillen, gheghe...

@Oeps, je kunt er bijna voor gaan, leuk! Zorg dat het leuk blijft tussen de lakens en geen 'moetje'. Vooral zo in het begin!

Nou, ik denk dat ik even op bed ga liggen. Heb al een paar nachten amper geslapen. Zo koud telkens, maar te lui om uit bed te stappen en m'n pyama aan te doen, haha! Vannacht was ik ook echt m'n hele scriptie aan het overdenken. Wordt tijd dat het klaar is, pfff. Eigenlijk slaap ik altijd erg goed, dus merk het wel nu. Even bijtanken dus. Vanavond weer werken. Spreek jullie morgen wel weer.

Liefs, ikke

Hoi iedereen,

Daar was ik ook weer even...

@ Maike Sanne... je mag alles vragen hoor. Als ik liever ergens geen antwoord op wil geven dan zeg ik dat wel. Je mag je kindjes dus in de achtertuin begraven maar ook bijvoorbeeld op een mooi plekje ergens in de natuur. Het komt ook wel voor dat als mensen een groot landgoed hebben dat daar dan volwassenen worden begraven. Je moet dit dan alleen wel aanvragen bij de gemeente. Dit aanvragen moet overigens vanaf week 24. Hoe is het met jou? En hoe gaat het met je exceem? (schrijf ik dit goed??) En wat is monnikspeper??

@Connie... hoe is het met jou??? Nog een paar dagen tot je NOD. Ben echt zo benieuwd of je zwanger bent... misschien is het ook wel zo wat Jazzie zegt, dat je zoontje iets heeft opgevangen ofzo maar ik denk echt wel dat er heel veel kinderen zijn die dingen zien. Kijk maar naar het programma van derek ogilvie.

@Jazzie... hoe is het met je misselijkheid??

@Oeps... ik was gelijk in de 1e ronde zwanger. Had ik ook niet verwacht. Was heel lang aan de pil geweest en meestal duurt het dan wat langer maar bij mij dus niet. Hoezo??

@Ik1978... waarom heb je 2 maanden in het ziekenhuis gelegen na/tijdens je zwangerschap??

@Ikke... wat een mooi verhaal van je hond. Kende ze je oma ook??? En wat studeer je eigenlijk??

Meiden.... ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en klusze maar hou het, zoals Ikke ook al zegt, leuk. Het moet wel leuk blijven he?! Dat vind ik zelf ook al merk ik wel dat ik er wel heel erg mee bezig ben. Als we een dag niet hebben geklust dan denk ik al weer nu moet het wel weer want anders kan het voor deze maand wel eens te laat zijn. Het is wat he??!

Liefs Iris

Hallo dames,

Zo helaas zit de vakantie er voor ons weer op maar we hebben het heerlijk gehad op Kreta! De eerste week was het tussen de 30 en 35 graden en de 2e week iets minder maar nog steeds wel tussen de 25 en 30 graden ongeveer. We hebben eigenlijk geen klap gedaan, ieder dag lekker naar het zwembad of naar het strand en iedere middag met zijn allen een middagdutje om daarna heerlijk uit eten te gaan. Kortom erg vervelend allemaal!

Jeetje dames wat schrijven jullie veel, ik ben 2 avonden bezig geweest om mijn hele vakantie bij te lezen zeg maar. Allereerst natuurlijk Jazzie en Maike-Sanne van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen hopelijk volgen wij allemaal snel!
Verder zag ik dat er een hoop nieuwe namen bij zijn gekomen, gezellig hoor! Ik hoop jullie allemaal snel wat beter te leren kennen. Nu is het ff een beetje veel allemaal in een keer maar dat komt vanzelf toch!
Nou wij hebben onze klusperiode op Kreta goed benut dus ik ben erg benieuwd of het resultaat geeft maar dat zullen we snel weten. Morgen is mijn NOD. Vanmorgen dacht ik echt dat ik ongesteld ging worden maar er is nog niks en ik moet ineens wel veel vaker plassen dus ik ga toch weer twijfelen....spannend hoor! Je kan jezelf door te denken echt gek maken hiermee dus ik probeer er zo min mogelijk aan te denken maar dat lukt niet zo goed merk ik....Nou ja nog ff wachten dus hier.

Groetjes allemaal van een lekker bruine Sannie!

Hoi Sannie75... heel veel succes met je NOD morgen. Hopelijk blijft ie uit.

Hoi Meiden!

Sannie, welkom terug!     er wordt wat afgeschreven hier hé!
fijn dat je weer terug bent van je vakantie....je hebt het dus mooi gehad?
Het mooie weer heb je dus lekker meegenomen, bedankt daarvoor!
Het is nu erg spannend voor ons hé, heb je helemaal geen kwaaltjes?

Jazzie, lichtjes misselijk is niet zo erg toch?
Als het maar niet zo wordt als de vorige keer.

Ikke, mooi dat het einde nu echt in zicht is voor je scriptie!
Ook fijn dat je ongi alweer bijna over is, want dan komen de klusdagen weer in zicht!

Oeps, ik zou ook lachen als ik zwanger ben, maar bij een tweeling zal ik lachen als een boer met kiespijn!
Het zal dan wel even tijd kosten om dat te verwerken.....ik heb al zolang getwijfeld over een tweede kindje.....laat staan over een tweeling, daar heb ik dan nog een jaar voor nodig!

We zullen het snel weten dames, ik ben nog niet ongi geworden, dat zal morgen moeten.
De kwaaltjes die ik heb kunnen ook aan het stoppen met de pil liggen.
Ik heb af en toe een pijnscheutje in mijn linkerborst, mijn tepels zijn gevoelig.
De buikpijn lag volgens mij aan verstopping, daar heb ik ook ineens veel last van.
Ook heb ik veel slijm in mijn urine, ik heb dat vanochtend even bekeken.
Ik had urine opgevangen omdat ik wou testen, maar ik durfde toch niet want ik ben bang dat het toch te vroeg is....ik wacht met testen tot....?

Oh en nu weet ik het even niet meer, ik kom nog wel even langs vandaag...misschien. Heb het druk want vanavond een verjaardag en moet nog   halen.

Tot snel dames,
Sannie, ik duim voor je

liefs Connie

Hoi meiden,

Ook ik ben nieuw hier en dit is ook voor ons de eerste ronde.

mamaJB, ik moet ook dit weekend ongie worden.
Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb net toch een test gehaald.

Iemand enig idee wat de definitie is van een vaag streepje. Ik zie hem namelijk wel.

voel ook nog niks opkomen, terwijl ik het vandaag wel moet worden.
Ook ik heb last van een harde onderbuik. Mijn darmen lijken ook wel enigzins van slag.
Misschien hoop ik wel teveel. Morgen ofzo nog maar een keer opnieuw testen met een ochtendplasje..

Voor alle meiden hier. Zet hem op!!

Groetjes M

Terug
Bovenaan