A
Anoniem
Guest
Hoi hoii
MMWS welkom hier ! een vaag streepje is zwanger meis !
Gefeliciteerd !! een streepje is een streepje !
Over een paar dagen is je streepje vast een stuk donkerder !
Die van mij was woensdag licht en vandaag al donker!
Is dit jullie eerste kindje???
Sannie.. Mooie vakantie gehad? Waar zaten jullie op Creta? Wij zijn er twee jaar geleden geweest ! Super vakantie gehad, hele dagen naar t strand.. heerlijk!
Zusje en ik hebben ookde Samaria Kloof gelope, Super!!
Baby.. Dat wist ik niet.. Mooi idee om ze dicht bij te hebben !
T ging gister goed met mn eczeem, naar ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar de dermatoloog (huidarts) daar moet ik woensdag naar toe.
En nu vandaag weer allemaal velletjes..
Op eind van middag maar ff uurtje in bad en dan een lekker maskertje op.. hopen dat dit helpt...
Monnikspeper.. dat is homeopatisch, dit helpt om je cyclus regelmatig te krijgen.
Ik had altijd een lange cyclus 42-41-45 dagen en ben er toen mee begonnen en toen was mn cylcus 33 dagen !!
Maar dit mag je niet gebruiken als je zwanger bent.. dus ben er na de mk wel weer mee begonnen, maar meteen toen ik mn ei had ben ik er mee gestopt... en nu weer zwanger !!!!!!!!!
Heb ook beide rondes ovulatietesten gebruikt.. ideaal.. weet je precies wanneer je ei is..
Ohh meiden ik ben zooo moe ! K voel ook al dat mn baarmoeder uitrekt !!
Ben blij dat ik deze keer wel kwalen heb.. met de mk had ik helemaal geen kwalen dus heb nu t gevoel dat t goed zit hihi..
Spannend met de nods.. ik zal duimen !! xxx
Wat en heerlijk weer vandaag ! Tis gewoon warm!!
Net lekker in de tuin bezig geweest (hou er niet van, maar vond t nu niet naar hihi)
wel me handschoenen natuurlijk
Nu nog van alles te doen maar heb geen vut meer... moet me er echt naar zetten... maar moet toch want we krijgen vanaaf visite dus wil alles netjes hebben
K kom strax nog wel weer s kieke
Liefsss xxx
MMWS welkom hier ! een vaag streepje is zwanger meis !
Gefeliciteerd !! een streepje is een streepje !
Over een paar dagen is je streepje vast een stuk donkerder !
Die van mij was woensdag licht en vandaag al donker!
Is dit jullie eerste kindje???
Sannie.. Mooie vakantie gehad? Waar zaten jullie op Creta? Wij zijn er twee jaar geleden geweest ! Super vakantie gehad, hele dagen naar t strand.. heerlijk!
Zusje en ik hebben ookde Samaria Kloof gelope, Super!!
Baby.. Dat wist ik niet.. Mooi idee om ze dicht bij te hebben !
T ging gister goed met mn eczeem, naar ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar de dermatoloog (huidarts) daar moet ik woensdag naar toe.
En nu vandaag weer allemaal velletjes..
Op eind van middag maar ff uurtje in bad en dan een lekker maskertje op.. hopen dat dit helpt...
Monnikspeper.. dat is homeopatisch, dit helpt om je cyclus regelmatig te krijgen.
Ik had altijd een lange cyclus 42-41-45 dagen en ben er toen mee begonnen en toen was mn cylcus 33 dagen !!
Maar dit mag je niet gebruiken als je zwanger bent.. dus ben er na de mk wel weer mee begonnen, maar meteen toen ik mn ei had ben ik er mee gestopt... en nu weer zwanger !!!!!!!!!
Heb ook beide rondes ovulatietesten gebruikt.. ideaal.. weet je precies wanneer je ei is..
Ohh meiden ik ben zooo moe ! K voel ook al dat mn baarmoeder uitrekt !!
Ben blij dat ik deze keer wel kwalen heb.. met de mk had ik helemaal geen kwalen dus heb nu t gevoel dat t goed zit hihi..
Spannend met de nods.. ik zal duimen !! xxx
Wat en heerlijk weer vandaag ! Tis gewoon warm!!
Net lekker in de tuin bezig geweest (hou er niet van, maar vond t nu niet naar hihi)
wel me handschoenen natuurlijk
Nu nog van alles te doen maar heb geen vut meer... moet me er echt naar zetten... maar moet toch want we krijgen vanaaf visite dus wil alles netjes hebben
K kom strax nog wel weer s kieke