Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hallo allemaal,

Daar ben ik ook weer even. Echt wel een actief forum dit, leuk hoor.

Welkom MMWS. Jij ook veel succes. Ben je inmiddels ongi of niet??

@Connie... ben je inmiddels ongi geworden of toch niet??? Kan me voorstellen dat je heel erg zou schrikken als je ooit zwanger van een tweeling zou zijn. Ik schrok eerst ook wel maar even later was ik toch ook wel heel erg blij. Je moet toch blij zijn met wat je wordt gegeven??? Ik zou wel heel erg graag willen dat ik mijn beide mannetjes nog bij me had.

@ik1978.. Dat klinkt als een hele heftige periode zeg! Pffff gelukkig maar dat alles dan uiteindelijk toch nog goed is gekomen. Dan heb je zeker eerst ook niet echt van je kraamtijd kunnen genieten.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag!!! Tot snel maar weer.....

Liefs Iris

baby77 Ik heb geen kraamtijd gehad,Moest alleen maar ziekenhuis op en neer de 1e 10 dagen mijn zoon was te klein (2100 gram en 42 cm)en mocht niet mee naar huis.
Toen mocht hij na 10 dagen eindelijk mee naar huis en nog geen week daarna lag hij er alweer, dus weer op en neer naar het ziekenhuis.
En als je kindje 10 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen na de bevalling heb je geen recht op kraamhulp.We hebben er toch nog 2x 5 uur uit kunnen halen bij de zorgverzekering.

groetjesss

Wat krom is dat he dat je dan geen recht meer op kraamhulp hebt. Vind ik echt heel erg raar en onterecht. Goed van jullie dat je er toch nog 10 uur uit hebt weten te halen.

Liefs

Hoi hoi,

Ff reageren op de kraamzorg, toen mijn dochter is geboren heeft ze de 1e 6 dagen in het ziekenhuis gelegen. Normaal gesproken heb je de 1e 8 dagen recht op kraamhulp maar wij hebben gebruik kunnen maken (destijds) van de verlengde kraamzorg en dat is tot de 10e dag. Wij hebben dus gelukkig nog 4 dagen kraamzorg gekregen. Er schijnen ook regelingen te zijn voor couveuse nazorg maar in feite gaan ze er vanuit dat je in het ziekenhuis leert hoe je je kindje moet verzorgen en dus geen kraamzorg meer nodig hebt, wat ik echt onzin vind by the way....

Ik weet nog goed dat ik thuis kwam met de kleine en dat ik op de bank ben gaan zitten met haar in mijn armen en echt zoiets had van ja leuk,....en nu......Ik ben lekker zo blijven zitten totdat de kraamhulp er was en zij heeft me toen op gang geholpen! Stom he!

Nou ja allemaal bedankt voor jullie lieve woorden dat doet een mens goed! Stom he dat het toch weer iedere keer zo'n teleurstelling is, zelfs als je net begonnen bent! komt gewoon omdat we het allemaal zo graag willen denk ik!

Nou komende maand gaan we er weer stevig tegenaan!

Groetjes Sannie

Hey meiden!

Ben er even niet geweest, maar een druk weekend gehad en bijna niet thuis geweest, vandaar. Vandaag hadden we kraamfeest van de kleine van m'n schoonzus en zwager. Wel 100 man! Gelukkig was het super mooi weer en werd het buiten gehouden. Was erg gezellig!

@Sannie, weer lekker thuis! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Wat balen dat je ongi bent geworden, verdorie! Had zo gehoopt dat jullie met z'n drietjes terug zouden komen van vakantie! Was het gezellig met je vriendinnen gister?

@Iris, je vroeg naar m'n studie. Ik studeer ontwikkelingspsychologie, erg leuk! Heb echt zin om straks aan het werk te gaan. Hoop dat ik gauw een leuke baan vind, niet al te ver hier vandaan. Ik wil graag in de ambulante hulpverlening werken met kinderen en jongeren met gedrags-, leer- en ontwikkelingsproblemen.

@Connie, meis, een negatieve test zegt nog niet zoveel zolang je nog niet ongi bent he!? Kan natuurlijk zijn dat je lichaam nog niet voldoende hcg heeft aangemaakt. Ik duim voor je!

@MMWS, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen! Wat vreemd, eerst een lichte streep en nu niet meer! Je zou toch denken een streep is een streep! Zolang er geen rd'tjes zijn!! Hou je ons op de hoogte?

@MaikeSanne, hoop dat je eczeem gauw minder wordt joh! Hebben het bad en het maskertje geholpen? Nog even geduld en dan de echo, leuk! Ben helemaal blij voor je!

@Jazzie, hoe is het meis? Ben je al van alles aan het regelen? Lijkt me dat er zoveel op je af komt! Maar jullie hebben gelukkig al de ervaring met de eerste. Je weet wat je kunt verwachten. Geniet je er al lekker van? Hoop dat je nog niet misselijk bent!

@Mart, wat fijn dat je er nu echt voor kunt gaan! Op naar de eerste ronde! Ik zou ook in eerste instantie gewoon van 28 dagen uitgaan. Is zo lastig in te schatten he! Succes meis!

Weet niet of ik iedereen al gehad heb, maar stop ermee voor vandaag. Ben hartstikke moe en laat lekker het bad vol lopen. En dan vroeg m'n bed in!

Tot morgen!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer    

Hoeveelste kindje              

Mart
Eind september
1e

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd

Toppertje
29
22 september

Mart
22
.........

Ik1978
30
24 september

Bereke
26
29 september

NOD

Leeftijd  

Kindje            

Ronde              

NOD september          

Connie
30
1e
2e
28

NOD

Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Baby77
31
3e
1e
15

Oeps
28
2e
1e
18

Ikke
24
1e
2e
23

Mama2006
28
2e
5e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Connie
30
1e
3e
26??

Mart
23
1e
1e
26

Bereke
26
1e
1e
27

Moeders

Dochter / Zoon    

Leeftijd    

Jazie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger

Leeftijd      

Kindje          

ronde    

Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's

Datum      

Hoeveelste          

Hoe laat    

Jazzie
21 oktober
1e
11.30

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

Hoi meiden,

Baby77, ik wil even wat rechtzetten:
het is voor mij  vast wel even schrikken  als ik  zwanger zou zijn van een  tweeling maar ik zou er echt wel héél blij mee zijn hoor, hoe zwaar de babytijd met mijn eerste ook was.
Misschien kwam het een beetje ondankbaar over maar dat ben ik écht niet......ik ben dankbaar voor elk kind dat ik op de wereld mag zetten!
Soms schrijf ik wat er op dat moment in mij opkomt en dan denk ik er verder niet bij na omdat ik zelf wel weet hoe het precies zit.
Ik kan me goed voorstellen dat je deze reactie geeft.....sorry

Mart, leuk dat je nu ook met ons meedoet!!
Spannende tijden hé

Verder houd ik het kort want ik voel me niet zo lekker....mijn zoontje heeft net alles ondergespuugd....volgens mij buikgriep.
Nu heb ik ook een zwaar gevoel in mijn maag dus het lijkt erop dat het deze week ziekenboeg gaat worden hier.
Heb nog geen ongi maar hoop dat het wel heel snel doorzet.

liefs Connie

oh nog iets, deze maand was mijn eerste ronde en in oktober mijn tweede

tot snel

liefs Connie

Terug
Bovenaan