Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

hi hames! gisteravond zijn mijn rdtjes aangekomen  ik baal nu wel ontzettend van mijn lijf..... als ik daar helemaal niet meer op kan vertrouwen, dans weet ik het ook niet meer. ik weet in ieder geval wel dat ik vanavond een wijntje kan nemen! hihih Ik ga mee naar de 2e ronde! NOD bij een cyckus van 28 dagen, 21 november!

X

Ohh balen al die rdtjes zeg !! He jakkes !
Hoop dat t de volgende ronde echt raak is meiden !!

Hey meiden!

@Potjeongeduld, balen zeg meis! En je had nog wel zo goede hoop! Ik dacht de eerste ronde ook echt van alles te voelen. Maar nu blijkt wel weer dat we daar niet al teveel op kunnen vertrouwen!

@Mama2006, zo moeilijk he dat gevoel van ons! Het enige wat we kunnen doen is wachten... Weet je al wanneer je gaat testen als de rd's wegblijven?

@Sannie, voel je je al wat beter? En zijn de rd's nog steeds weggebleven? Ik hoop het zo voor je!

@Mart, morgen jouw NOD, spannend! Hoe gaat het met je?

@Ik1978, weet je al wanneer jouw NOD is?

@Leentje, nog twee dagen en dan hopelijk jouw OD zodat je voor het echie kunt gaan!

Hoe is het verder met MMWS en Iris? Al een tijdje niks van gehoord. Hoop alles goed!?

@MaikeSanne en Jazzie, weten jullie al wanneer jullie volgende echo's zijn? Kunnen we die in het lijstje zetten!

Ik heb Ernie maar uit ons lijstje gehaald, aangezien we van haar niets meer horen. Ze kan er altijd weer in als ze wil, toch?

Hoe zou het met Toppertje gaan? Hoop dat ze gauw weer internet heeft!

M'n volgende NOD valt op 23 november. Ik ga dan uit van weer een cyclus van 30 dagen, net als nu. Heb nu na de pil 4 cyclussen gehad. De eerste 27 dagen, de tweede 30 dagen, de derde 29 dagen en de vierde weer 30 dagen. De derde en vierde cyclus waren voor het echie. Op zich mag ik zo niet klagen toch? Best regelmatig of niet? Mijn vriend en ik zitten tijdens m'n NOD wel in Barcelona bij m'n zus. Die dag erna komen we thuis. Hopelijk met goed nieuws dus!!

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

Leentje
November

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 september

Toppertje
29
20 oktober

Leentje
22
27 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Sannie 75
33
3e
3e
24

Mart
23
1e
1e
26

Mama2006
28
2e
5e
27

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Potjeongeduld
23
1e
2e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 oktober
2de
11.00

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

Hoi hoi dames,

Hier weer ff een up-date; nog geen Rd's te bekennen ik voel wel van alles en ik loop heel vaak naar de toilet om te checken maar tot nu toe zijn ze er nog niet. Ik voel me verder wel weer ok en ik heb eigenlijk ook geen zwangerschapskwaaltjes ofzo dus ik twijfel nog erg en durf nog niet te gaan testen. Mischien morgen....Ik kan me van mijn vorige zwangerschappen herinneren dat ik heel veel last had van mijn boobies maar die voelen nu ook niet anders dan normaal.....maar mischien komt dat nog wel en is het daar nog te voreg voor...Nou ja we zien wel!

Jazzie nu ga je me toch echt iets te ver hoor! Ik ben echt een super Digibeet en ik vind het al heel wat dat het me op deze manier gelukt was maar wat jij noemt klinkt voor mij echt als abracadabra....Ik heb de foto in een mail geopend en toen met de rechtermuisknop geknipt en geplakt. Als jij het me in jip en janneke taal kan uitleggen dan wil ik het nog wel een keer proberen maar anders is het jammer hoor!

Potje ongeduld; klote joh dat je toch ongi geworden bent alle syptomen klonken zo hoopvol, nou ja meid hopelijk is de volgende ronde die van jullie!

Nou laydies ik spreek jullie mischien morgen wel weer!

Groetjes Sannie

Dat dacht ik al!
Probeer eens www.photobucket.com
Daar maak je een acount aan. En dan load picture.
Als je foto er in staat staan er allerlei codes onder.
Image code/ html code/ url code.

Dan hoef je alleen op de code te klikken die je nodig hebt(dan kopieert ie hem gelijk)  in dit geval vraagt ie bij extern plaatje invoegen om een url code. die plak je er in.
En dan ok.. Dan staat je foto er in..
In photobucket zelf kan je ook de maat van de foto aanpassen.

liefs Jazzie

ow hier kan ik echt boos om worden ben ik dan zo blond dat ik dit niet kan, nogmaals een test....

Terug
Bovenaan