Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hey dames,

Zo ben ik weer ff het is hier druk druk druk. Afgelopen weekeinde naar eurodisney geweest en het was Super maar ik ben nog steeds aan het bijkomen. Jongens wat is dat vermoeiend zeg!

Ik ga nu niet uitgebreid op iedereen reageren heb ik ff de puf niet voor maar ik wil natuurlijk nog wel Connie ff het beste wensen! Meid ik heb bewondering voor julie dat je deze beslissing hebben genomen en neem je tijd dan komt het er mischien nog wel eens van(of juist niet) Ik hoop wel dat je af en toe nog ff komt buurten maar begrijp het ook wel als je daar geen zin meer in hebt hoor!

Ik ga nu ff proberen een fotootje te plaatsen, hopelijk lukt dat!

Nou het is gelukt, nog ff voor de duidelijkheid, dit ben ik niet maar een vriendin van mij, het gaat ff om mijn dochter!

Groetjes Sannie

Ik kan de foto niet zien Sannie..

Connie.. als je hier nog een keer leest .. Dikke kus van me! Succes meid.
Hoop dat alles uiteindelijk nog op zijn pootjes terecht komt.

Ikke hoe is het met jou?!
zag dat je vandaag je NOD heb?
Lukt het met de scriptie? Bijna klaar?

Nog meer dames waar het de komende damen spannend voor wordt!
Kom op meiden.. er mogen wel weer een paar zwangeren bij!

Hier gaat het goed.. nog steeds misselijk.. (en spugen)
maar niet genoeg want kom wel aan  hahaha.
Ach ja.. hoort erbij. heb vandaag ook gelijk even kraamzorg geregeld.
Nu wordt het wel echt hoor. We gaan het nu ook wel langzaam aan aan iedereen kenbaar maken.. volgende week rond deze tijd is het in the open!
Niet dat ik er echt behoefte aan heb.. vind het ook wel goed zo.. (wie had dat kunnen denken) maar kan het ook niet lang meer voor mezelf houden.. wat ik aankom zit ook voornamelijk op mijn borsten en buik.. dus..

liefs Jazzie

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

Leentje
November

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 september

Toppertje
29
20 oktober

Leentje
22
27 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Ernie
26
1e
1e
15

Ikke
24
1e
2e
23

Sannie 75
33
3e
3e
24

Potjeongeduld
23
1e
1e
25

Mart
23
1e
1e
26

Mama2006
28
2e
5e
27

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 oktober
2de
11.00

MaikeSanne
14 oktober
1e
14.45

Hey meiden!

@Potjeongeduld, hoe is het meis? Nog steeds kwaaltjes? Bijna je NOD! Kun je dan nog tot 1 november wachten met testen als je over tijd bent?? Knap! Wat heerlijk dat jullie op vakantie gaan! Wanneer vertrekken jullie?

@Sannie, ik kan je foto helaas ook niet zien...  Fijn dat het leuk was in Euro Disney! Ben er nog nooit geweest, maar lijkt me super! Alleen m'n vriend durft niet in achtbanen, tsss, haha! Maar wel autocrossen, snappen jullie het nog? Hoe voel jij je verder? Morgen je NOD!

@Mama2006, meis wel hoop blijven ouden he! Ik duim iig voor je!

@Jazzie, ben je nu verder of minder ver in je zwangerschap dan je dacht? Vervelend dat je zo misselijk bent. Moet je veel spugen? Met m'n scriptie gaat het wel goed. Het loopt toch allemaal wat uit, maar goed, kan me er niet druk meer om maken. Soms ben je afhankelijk van anderen en kun je alleen maar wachten, pfff. Maar denk echt nog twee, maximaal 3 weken. Heerlijk!

Hier zijn de rd's nog steeds niet doorgezet. Heb nu al vanaf zaterdag!! bruinige afscheiding. De eerste twee maanden nadat ik met de pil was gestopt, begon mijn ongi ook met bruinige afscheiding, maar dat duurde dan hoogstens een uur en dan zette het wel door. Zo ging dat ook altijd toen ik nog aan de pil was. Maar de derde maand na het stoppen, de eerste maand dus dat we voor het echie gingen, viel mijn NOD op een woensdag en begon het ook zaterdags ervoor al met bruine afscheiding. Toch zette het pas door op mijn NOD! Nu, een maand later, valt mijn NOD op een donderdag, vandaag dus, maar weer al op de zaterdag ervoor die bruinige afscheiding! Gisteren dacht ik dus echt dan zal het nu wel doorzetten net zoals vorige maand. Maar tot op heden niks dus. Soms een paar uur niks, dan weer wat meer. Het is wel sinds gisteren wat donkerder bruin van kleur en iets meer. Maar goed, het zet nog niet door, GRRRR!!!!  Hier kan ik dus echt niet tegen. Ik weet gewoon zeker dat het gaat komen, nou schiet op dan! Dan kan ik tenminste verder. Heb ook nog geen krampen ofzo. Voel eigenlijk aan m'n hele lichaam niks....

Wachten duurt lang. We hebben besloten morgenvroeg een test te doen als het dan nog niet heeft doorgezet.

Liefs, ikke

Spannend Ikke!
Hoop dat je morgen een positieve test in je handen hebt!

ik had eigenlijk 8wk6dagen moeten zijn en was 9 weken.
Maar de datum die berekend werd houden we aan.. dus de 8 weken 6 dagen
Het is ook normaal dat met zo'n termijn de echo nog een paar dagen afwijkt..
Met 12 weken is het meest accuraat.
Bij mijn zoontje bleek ik met de eerste echo 3 dagen korter zwanger te zijn.. en met 12 weken en alle andere echo's was hij gewoon op datum zeg maar.

Dus het is gewoon helemaal perfect.

Liefs jazzie

Hoi hoiii

Sannie.. ook ik kan de foto helaas niet zien...

Ikke.. Spannend ! Hoop zo dat je morgen een positieve test in handen hebt !
Jazzie en ik staan wel wat remi daar hoor..
Kom op meiden !!

Weet iemand ook hoe t met Ernie is?? Haar nod is al geweest ! En we hebben niks gehoord (of ben ik t alweer vergeten ?)

Hier gaat t zn gangetje.. Nu 8 weken al ! Gaat snel..
Net als Jazzie kraamzorg aangevraagd.. nu nog keuze maken uit twee.. Moeilijk !
Bij de vk gister allemaal boekjes etc gekregen, erg leuk !
En net kreeg ik post van mn zus.. krijg een abb op tijdschrift Viva Mama
Super leuk tijdchrift !!!
Het oppassen valt me zwaar op t moment, merk dat ik erg prikkelbaar ben..
Maar hop dat t snel over gaat ! Verder giga zere boobies...

O we gaan eten... kom vanaaf of morgen wel weer buurten ! xxx

He meiden,

Ok, Oeps en Missx, we klussen ook niet de hele week hoor. Jullie hebben me wel wijzer gemaakt, want ik dacht dat mijn eisprong woensdag zou zijn  en niet dinsdag. Maar ja, dat weet ik ook pas echt zeker als ik weet of mijn cyclus 28 dagen is (of als het op miraculeuze wijze al bij de eerste ronde raak zou zijn).

Ik duim met je mee ikke, suc6 morgen!

Groetjes! Sonica

P.S. wisten jullie dat tussendoor ´bijklussen ´ de kans op een zwangerschap verhoogt? is goed voor het zaad

Hey Ikke

Lees net dat je morgenochtend gaat testen.
Succes meid, ik duim als een  idioot voor je !!!
Laat je het weten morgenvroeg ??

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan