Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

heeee dames!
Tja ik weet niet of ik wel zo lang kan wachten! maar ja, ook omdat ik nog niet precies weet wat mijn cyclus is. ik heb inderdaad nog best wel last van buikpijn en zo..... maar ja we zullen het wel zien of de rode duivel nog langs komt! hihihi
Mijn vriend zou het wel heel erg gaaf vinden... hij zei vanavond.... t zou wat zijn meteen de eerste ronde al  we zien van de week wel... misschien doe ik van de week nog wel even een testje extra! hihihi  

Ik ben heel benieuwd.

x

Hey meiden!

Hier helaas een negatieve test. Helemaal niks, ook geen vaag streepje. Ook de rd'tjs zijn nog niet doorgebroken. Moet eerlijk zeggen dat ik toch een klein beetje hoop had toen ik die test deed, m'n vriend ook, maar dat is logisch toch? Nu MOET het gewoon doorzetten, dit duurt me echt te lang, haha! Vandaag al de 7e dag bruin. Kan het ook echt geen ongesteldheid noemen, daar is het gewoon veel te weinig voor. Heb ook nog geen buikkrampen. Ik hou er wel rekening mee dat ik het weekend pas ongesteld word, omdat ik morgen twee weken geleden flinke steken in m'n buik voelde. Misschien een verlate eisprong? We hebben nu afgesproken dat als het maandagochtend nog niet heeft doorgezet, we dan weer een test doen.

We hebben idd al een tijd niks van Ernie gehoord. Ik zag haar wel op een ander topic mee kletsen en volgens mij zit ze ondertussen in de tweede ronde. Ernie, hoe is het met je?!

@MaikeSanne, leuk lijkt me dat al dat geregel! En wat een lief cadeau van je zus! Pff, wat hormonen met je lichaam kunnen doen he!

@Sonica, ik duim voor je meis! Wat bedoel je precies met bijklussen? Na je vruchtbare periode? Hihi, ben niet zo'n kenner, haha!

@Mama2006, lief dat je met me meeleeft, maar helaas dus... Ik hou jullie op de hoogte hoor! Hoe is het met jou verder? Heb je er nog steeds een negatief gevoel over?

Liefs, ikke

Ohh Ikke! Balen van die negatieve test meis !
Wel gek dat je zo lang donker bloed hebt.. maar zolang er geen rdtjes zijn...
K blijf voor je duimen !!

Hier een dip dag.   Niks wil en heb ook nergens zin in !
Voel me best wel kl*te... maar mag van mezelf vandaag ook wel ff..
Zaterdag en zondag weer druk met werken, weer diensten van 10 uren.. dus druk druk !
Zo ff wat series bekijken die ik opgenomen heb en dan lekker in bad !
Manlief kookt nu al weken. heel soms ik maar meestal hij
Maar k zal zo toch zelf de aardappels schillen, als die op staan heb je er geen omkijken naar.. zulke dingen als macaroni etc.. bah ! Als ik dan in de keuke sta en die geur.. bah !
Verder weinig nieuws...    

Liefss xx

hai dames!

Hi ikke: balen dat de test negatief was, ik hoop dat het maandag een beter bericht is!

Ja hier gaat alles zo zijn gangetje! we gaan 11 november lekker 2 en half week naar curacau! Heb der ook ontzettend veel zin in! hahaha mijn vriend ook! ik   zei gister voor de grap tegen mijn vriend dat ik wel een videocamera wou voor mijn verjaardag! een tijd lang niet over gehad, toen we naar huis liepen, had ik het over het bedenken voor een cadeau voor mijn verjaardag. maar hij zei dat hij het niet meer hoefde te bedenken... want ik had het net gezegd! dus ik krijg een videocamera!!!!! denk ik, ik zeg zo veel:O hahahaha

Morgen mijn NOD!

X

Hey meiden,

Een half uur terug zijn hier de   rd's  toch echt doorgebroken. Moet  zeggen dat ik me best opgelucht voel dat we  eindelijk door kunnen naar de volgende ronde.  Had verwacht meer teleurstelling te voelen, maar had me er al zo op voorbereid. Hoop wel heeeeeel erg dat het de volgende ronde wel raak is. 3 Keer is scheepsrecht?

Nou, morgen pas ik het lijstje wel aan en reageer ik weer op iedereen. Ga nu Popstars kijken!

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

Hey ikke

Toch weer die rd's , bah.
Nou inderdaad 3x is scheepsrecht !!
Mijn gevoel is een beetje dubbel, de ene x denk ik "ja, ik ben denk ik zwanger" en de andere x "nee, ben jij gek je wordt gewoon ongi".
Ik weet het gewoon niet meer, we zien wel na het weekend.

Potjeongeduld spannend je NOD morgen !!
Hoop voor je dat de rd"s weg blijven.

Liefs Mama2006

Hallo dames,

Nou hier nog geen enkele actie vandaag(nod) heb dus nog goede hoop. Ik ben alleen ziek da's wel ff minder. ben donderdag tussen de middag naar huis gegaan van mijn werk en ik was echt net op tijd thuis zeg maar...Buikgriepje....bah heb het er helemaal mee gehad. Ik hoe echt niks binnen en voel me net een vaatdoek...
Ik hou jullie wel opde hoogte hoe het gaat, ik ben van plan dit weekeinde wel te testen als de rd's weg blijven natuurlijk..

Nou ik duik mijn bedje weer in,

Groetjes Sannie

ps jammer dat jullie de foto niet kunnen zien, zelf kan ik hem wel zien dus ik snap niet hoe dat kan eigenlijk....

Ikke! wat balen joh!

Sannie.. waarschijnlijk is de foto alleen te zien als jij online bent.
Moet je iets aanpassen in het geen waar je de fotolaad.. of laad je hem van je pc.
dan moet je hem online zetten bij een photobucket of zoiets.

liefs Jazzie

Terug
Bovenaan