hallo dames,
Hier ben ik weer eventjes, ik kan jullie nog niet helemaal loslaten!
Sannie!
Wauw zwanger!!!!!!
HEEEL hartelijk gefeliciteerd meid!
Lekker in de zomer uitgerekend.....echt héél fijn voor je!
Je hebt ook een leuk gezin, mooie foto's!
Jammer van de overige RD-tjes.....dat wordt meer klussen voor de dames, jullie moeten jullie mannen eigenlijk géén rust gunnen!
Hier gaat alles goed, ben nog niet ongi, zit erop te wachten....had gehoopt dat hij gewoon op tijd zou zijn (28 dagen) zodat ik weer kan beginnen met de pil maar volgens mij moet ik gewoon wachten tot 6 november.
Baby77, leuk dat je het zo fijn hebt gehad.....en bedankt voor je reactie. Ik voel me er een beetje schuldig over tegenover mijn man. Hij kwam laatst thuis en zei dat een collega 3 maanden zwanger was, hij vond dat heel mooi voor haar. Hij zei dat ze nóg een kindje had van maar 10 maanden oud....zij kan het wel en ik niet.....zo voelt het een beetje. Alsof ik mijn man tekort doe.
Hij snapt het wel hoor maar ik denk dat hij in zijn hart graag nu een tweede zou willen. Ik zou ook zo graag weer zwanger willen zijn maar ik besef ook héél goed dat er veel meer bij komt kijken, ik heb er immers ervaring mee.
nou het was leuk om weer even mee te praten, ik reageer niet op iedereen maar lees wel alles hoor. Ik vindt het veel te leuk om in de gaten te houden of er al zwangeren zijn!
liefs Connie