Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Hoi hoiii

Ikke.. Meis toch !! wat een ellende met je scriptie zeg !! Ik hoop dat het toch nog snel goed komt meis.   Dan ben je bijna klaar en dan dit...
Succes meis !!

Baby/Iris.. Haha ik d8 ook dat Iris je eigen naam was ;)
Het is heel normaal dat je je nu zo voelt. Het is natuurlijk nog niet heel lang geleden allemaal.   En zoals ikke al zegt.. de tijd dat je weer "echt"   lacht die komt er aan
Het heeft allemaal tijd nodig, en neem die tijd dan ook echt.
Praat er over, dat helpt ook ! Hoe is je man er onder??

Jazzie.. ook nog zo misselijk??   Hier ook...

K ben al sinds vrijdag niet aan het werk geweest. De planning is om morgen weer te gaan werken maar k ben zo verkouden,misselijk !     Ben helemaal vut-loos..
Gelukkig he ik een giga lieve man.. die lekker kookt (al smaakt t me niet meer...)
en alles hier doet voor me.Tis echt een schat !!
Mn zusje is nu met verlof ! Nog een kleine 4 weken en ze is uitgerekend !!
Ben zo beniewd !!   Spannend allemaal
en nog 2 weekjes dan hebben we de termijnecho weer gehad...leuk leuk!!
Leuke vooruitzichten ! En dan vertellen we het ook aan schoonfamilie etc..
Heb met twee vriendinnen al een "eet-afspraak"   gemaakt voor hier bij mij thuis,dus dan kan ik t meteen vertellen hihihi...

Sannie.. Hoe voel je je ?? Is het goede nieuws al een beetje doorgedrongen??

Mart.. Oee Spannend ! Knap dat je zo lang kunt wachten mt testen hoor !!

Nou ik zal nog even de was opvouwen... xx

Suusmama.. Natuurlijk mag je gezellig mee kletsen !!   Gezellig !!
Wil je ook op het lijstje???

Hallo dames,

Ik zou ook graag mee willen kletsen met jullie!
Ik ben 24 jaar jong en we zijn 20 oktober gestopt met de pil! We willen ook gaan voor ons eerste kindje! Hopen dat het gaat lukken.

Ik zit jullie al een hele tijd te volgen en heb nu de stap genomen om me aan te melden.... Spannend, want het lijkt me leuk om met anderen te delen. Ik doe dat natuurlijk met mijn man wel, maar verder hebben we besloten het aan niemand te vertellen, dus zou het leuk zijn als ik gezellig met jullie mee mag doen!

Ik hoor het wel.

Groetjes, SanPap

Ha allemaal,

Ik vind het wel gezellig om mee te kletsen met jullie dus ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben dus Suus en ik ben 34 jaar. Wij (mijn vriend en ik) hebben al een zoontje van 3 en sinds augustus ben ik gestopt met de pil omdat we graag nog een kindje zouden willen. De vorige keer was ik binnen een paar maanden zwanger en ging het dus heel snel. Nu ben ik met ronde 3 bezig en vind het allemaal best spannend. Ben er veel meer mee bezig nu dan de vorige keer, misschien omdat ik denk dat het deze keer misschien langer kan gaan duren. Ik schrijf ook al een beetje in de topics "NOD oktober, november', maar hopelijk ben ik snel zwanger en kan ik uitkijken naar een leuke zwangerschap. Maar dat hopen we natuurlijk allemaal :).

Dus nog even in het kort:
Suus 34 jaar, werkende mama met een zoontje van 3 jaar, 3e ronde, Mijn NOD is 7 november, maar het kan ook best een paar dagen later zijn. Zo lastig om mijn cyclus te bepalen, hij is tot nu toe schommelend.

Vanavond weer klussen, want ik vermoedt dat ik gisteravond mijn eisprong gehad heb, dus wellicht ben ik nog steeds vruchtbaar .

Groetjes Suus

P.S. Ja, ik wil graag op het lijstje

Hoi meiden,

Suusmama en SanPap, welkom hier.... Hartstikke gezellig! Hoe meer meiden, hoe meer vreugd!!!

Baby (Iris), rustig aan doen, alles heeft zijn tijd nodig. Het is zeker niet erg om er een keer alles uit te laten. Dat heb je nu eenmaal nodig.

MaikeSanne, vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt. Hopen dat het snel weer beter gaat!!

Ikke, Ook voor jou hoop ik dat het allemaal gaat lukken met je scriptie en dat je begeleiders daar coulant mee om willen gaan.
Veel succes morgen bij je 'sollicitatiegesprek'. Het is zeker niet raar dat je daarvoor iets wilt hebben. Het is dan wel een stukje ervaring, maar voor niets gaat de zon op. Toch??

En nee ik voel eigenlijk nog niks.. beetje vlagen van misselijkheid en rare steekjes in mijn onderbuik. Mijn borsten zijn een beetje gevoelig, maar dit zijn allemaal kwaaltjes die ik vorige maand ook had. Denk dat de pil dit gewoon al die tijd heeft tegen gehouden... Ik ga denk ik zaterdag al testen als de RD's er dan nog niet zijn... Kan dan echt niet langer wachten.. Hahaha..

Hoe gaat het trouwens met Mart. Zij had haat NOD toch eergisteren?

Spannend hoor, hoop dat we goed nieuws van haar krijgen..

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... heb de laatste week echt het geheugen van een goudvis... dus voor iedereen die ik vergeet... SORRY!!! ik bedoel het niet verkeerd...

Kus M

hai meiden,

wat een slecht weer is het hier! heel harde regen en hagelbuien en heel harde onweer met flitsers! hier hou ik echt niet van! mn liefje is weg vanavond naar een voetbalwedstrijd en ben alleen thuis, bah!
hier nog steeds geen rd'tjes! maar de reden dat ik nog steeds niet getest heb, is gewoonweg dat ik het niet durf, bang voor teleurstelling! nu heb ik met mn vriend afgesproken dat we vrijdagavond gaan testen, mocht ik nog niet ongi zijn geworden.
dus jullie horen van mij!
nieuwe meiden; welkom! lekker babbelen en ervaringen delen. dit is een heel gezellig topic met heel betrokken, lieve meiden!

@ikke, het houdt weer wat met je scriptie zeg! hoop dat je goede hulp krijgt.
succes met je sollicitatie morgen!

@baby77, denk je wel om jezelf! wel goed je grenzen aangeven he!

@mmws, voor jou ook spannend zeg! jij hebt wel van die vage kwaaltjes dat het zou kunnen dat je zwanger kan zijn. ik heb namelijk nergens last van, hmm....

liefs mart

Hallo allemaal,

Jeetje wat een gezellige drukte is het hier zeg! Weer twee nieuwe dames erbij, gezellig hoor! Ik ga ff proberen voor iedereen iets te schrijven maar ik wil allereerst iedereen bedanken voor de lieve reacties!

Ik heb vandaag mijn eerste werkdag van de week gehad en ik heb netjes mijn mond gehouden al moet ik zeggen dat me dat af en toe best zwaar valt. Ik heb namelijk met een aantal dames van het werk al een vrij lange vriendschap en er zijn er een paar die wel weten dat we nog graag een derde kindje willen. Maar het is gelukt, voor vandaag althans.....

Mart: Hoe is het ermee meis? We zijn hier allemaal erg nieuwsgierig! Heb je al getest? Enne ik had eigenlijk ook geen kwaaltjes hoor dat hoeft echt niks te zeggen!

MMWS: Ik besef het nog niet echt, soms vergeet ik het even en dan ineens zit ik weer ff weg te dromen....Hoe staat het met jou? Spannende periode hezo vlak voor je nod! We leven allemaal met je mee en het zou natuurlijk fantastisch zijn als je ook zwanger blijkt te zijn!

Leentje: Zo het echte werk kan nu beginnen begrijp ik! Super nou goed aan de klus straks en dan sta je vast binnen no-time in het zwangeren lijstje!

Connie: Leuk dat je lekker blijft meelezen en schrijven! Vooral blijven doen! Ik hoop wel dat je ook over je gevoelens kan blijven praten met je mannetje, dan komen jullie er vast wel uit samen. Mischien is het geen gek idee om er eens met iemand anders over te praten.

Jazzie en MaikeSanne: Meiden ik hoop voor jullie dat de misselijkheid snel minder zal worden en of helemaal weggaat natuurlijk! Jullie hebben allebei al een echo gehad he? Volgens mij is het hier gebruikelijk dat je pas met 12 weken een echo krijgt en daarna alleen nog de 20 weken echo. Ik zal dus nog wel even geduld moeten hebben ben ik bang. Hadden jullie trouwens al gelijk met de verloskundige gebeld zodra je wist dat je zwanger was of hebben jullie daar nog even mee gewacht?

Ikke: Balen zeg dat het je zo tegen zit met je scriptie maar wel fijn dat je al iemand gevonden hebt die je waarschijnlijk wel verder kan helpen. Het klinkt erg ingewikkeld allemaal(helemaal voor een digi-beet zoals ik) Enne succes morgen met je gesprek. Ik vind idd ook best dat je er wat voor mag vragen, je doet toch niet aan liefdadigheid! Ik heb vroeger ook altijd wel een vergoeding gehad voor de stages die ik gelopen heb, dat vind ik niet meer dan normaal hoor!

Baby/iris: Meid neem alsjeblieft neit teveel hooi op je vork, als het niet gaat dan gaat het niet, ik mag toch hopen dat je collega's daar alle begrip voor hebben. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor je zelf toch wel even confronterend was om te merken dat het toch nog niet zo goed ging als je zelf dacht maar dat geeft niks. Het zijn kleine stapjes maar het zal steeds wat beter gaan en de dag dat je weer lekker kan lachen komt ook echt wel weer. Mischien niet morgen maar alles heeft zo zijn tijd nodig natuurlijk.

Suusmama: Hoi gezellig dat je mee komt schrijven en wat mij betreft is drie maal echt scheepsrecht. Ik ben nu in de 3e ronde zwanger van ons 3e kindje!!!

Sanpap: Spannend he! En het is idd erg leuk om hier lekker over alles te kunnen kletsen!

Nou dames ik ga zo nog ff een poging ondernemen om de lijst te up-daten, hopelijk ben ik niemand vergeten!

Groetjes Sannie

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD                                

Leeftijd                      

Kindje                

Ronde                      

NOD Oktober

Mart
23
1e
1e
26

MMWS
24
1e
2e
31

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Sonica
31
1e
1e
5

Oeps
28
2e
2e
5

Suusmama
34
2e
3e
7

Baby77                                          
31
3e
2e
10

Potjeongeduld
23
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Mama2006
28
2e
6e
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

Suusmama
zoontje
3 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

Sanpap als je ook in deze lijst wil kan je jezelf natuurlijk toevoege, als je nou niet weet hoe het moet wil ik dat ook wel even voor je doen. Wil je dan even al je gegevens doorgeven?

Groetjes Sannie

Terug
Bovenaan