Wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?

Oja en NOD betekend de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden maar natuurlijk hoopt dat dit uitblijft! (Niet Ongesteldheids Dag) Verder lees je nog weleens ha=huisarts, rd'tjes= Red devils= ongesteldheid.

Meer schieten er me zo niet te binnen maar als je er nog tegenkomt vraag maar raak hoor!

Groetjes Sannie

Ha SanPap,

Ik blijf positief hoor . Vind alleen die vragen van mensen soms niet zo leuk. Ben benieuwd hoe lang ik kan blijven zwijgen. Misschien flap ik het er wel een keer uit dat we bezig zijn om te proberen zwanger te raken, maar hopelijk voorlopig nog niet. Moet trouwens ook opletten met wat ik zeg als mijn zoontje erbij is. Hij heeft echt grote oren en hoort echt alles. En dít hoeft hij nou niet echt te wten .

Truste.

Suus

heel irri die vragen! Ik kreeg ze ook al.. Dan zei ik gewoon een keer! btje vaag doen.

Hier gaat het goed! Zo waar neemt de misselijkheid af!
Ben al 2 dagen minder misselijk en vandaag NIET! misselijk.
Ik ben hier zo blij mee. hoop dat dat zo blijft.

Ik voel de laatste 2 dagen steeds mijn baarmoeder.. alsof die heel gespannen is. Groei?! denk ik.
verder gaat het met mij goed.

Liefs Jazzie

connie, sterkte ermee!!

mart & mmws Ik duim voor jullie, spannend!!

ikke: Ja inderdaad fijn dat het zo mooi op tijd is gekomen, heb maar gewoon een cyclus van 28 dagen aan gehouden en dan zien we het wel. Wel fijn dat we er nu echt voor kunnen gaan, ik weet dat het nog lang kan duren voordat ik zwanger wordt, maar het is toch anders nu we er echt voor kunnen gaan.
fijn dat je het lijstje even hebt aangepast, we gaan inderdaad voor ons eerste kindje..
wat balen van je scriptie!! echt kl#ten, kan me voorstellen dat je dan even helemaal in een dip zit. Wat fijn dat je vriend dan met een mooie bos bloemen komt, dat doet dan wel even heel goed.. Lief van hem.
wat betreft die "baan", ik vind dat je daar toch op z'n minst een vergoeding voor mag verwachten... Het is voor jou een mooie mogelijkheid om ervaring op te doen, maar je mag daar toch wel wat voor terug verwachten.. succes ermee

baby77; Wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt, maar het is wel goed om soms even goed te huilen, lucht ook weer even wat op misschien. Heel veel sterkte!! de tijd dat je echt weer kunt lachen zal vast wel weer komen, ook al kun je je dat misschien echt niet voorstellen. verwerk het in je eigen tempo en neem er de tijd voor...

maike sanne; veel beterschap, doe rustig aan. Spannend hoor met je zus, leuk!

suusmama en sanpap; welkom hier!!

sannie; knap hoor dat je niks gezegd hebt vandaag :), het zou inderdaad erg mooi zijn als ik ook binnenkort in het zwangeren lijstje zou staan, maar daar ga ik maar niet van uit... we hebben de tijd wel

jazzie; wat fijn dat je je weer wat beter voelt!! hopen dat dit zo blijft

nou volgens mij iedereen weer gehad, ben er dan ook ongeveer een half uur mee bezig geweest om te lezen en te reageren, ach ja je moet er wat voor over hebben he hihi..
vanavond lekker even lui op de bank, werk op dit moment over de 40 uur per week in verschillende diensten. ben nu echt even gesloopt, dus lekker even op de bank en dan op tijd erin, moet er morgen om 5:30 weer uit... bleh

nou groetjes,
leentje

heee dames!

Na een korte menstruatie, (2dagen) ben ik er weer helemaal klaar voor! gister voor het eerst helemaal alleen leiding gegeven. En gelukkig zonder problemen, het ging super goed! Nu wordt het uitkijken naar de vakantie! nog anderhalve week en dan zitten we lekker in de lucht.... we gaan de 11e weg en komen de 26ste terug! lekker genieten van de zon, zee en strand! hihihih

Mijn nieuwe NOD 21, 2e ronde eerste kindje!

X

Hello ladies,

Schaam  het heeft wel eventjes geduurd voor ik wat van me liet horen, maar hier ben ik weer. En er is weer een hoop gebeurd!!

Suus en Sanpap, van harte welkom, leuk dat jullie er bij zijn. Ik zal wat vaker inloggen, dan kan ik ook jullie verhalen bijhouden.

Mart en MMWS, ik duim voor jullie!

Baby77 ik ben er nog hoor! Wat een verschillende mensen zijn we toch he, waar jij de steken flink voelt, voel ik op het moment dat ik de eisprong verwacht echt helemaal niets. Ik snap soms zelf niets van mijn lijf en ik geloof dat ik me gelukkig mag prijzen dat ik geen pijntjes heb en dat er tests zijn die duidelijker zijn dan mijn lichaam.

Voor mij is het even afwachten tot de NOD, maar  aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om mijn lichaam te leren kennen zonder toegevoegde hormonen. Alsof je voor het eerst nuchter bent (o ja, maar dat ben ik natuurlijk ook: zonder alcohol en zelfs zonder koffie de laatste tijd).

Groetjes! Sonica

Terug
Bovenaan