connie, sterkte ermee!!
mart & mmws Ik duim voor jullie, spannend!!
ikke: Ja inderdaad fijn dat het zo mooi op tijd is gekomen, heb maar gewoon een cyclus van 28 dagen aan gehouden en dan zien we het wel. Wel fijn dat we er nu echt voor kunnen gaan, ik weet dat het nog lang kan duren voordat ik zwanger wordt, maar het is toch anders nu we er echt voor kunnen gaan.
fijn dat je het lijstje even hebt aangepast, we gaan inderdaad voor ons eerste kindje..
wat balen van je scriptie!! echt kl#ten, kan me voorstellen dat je dan even helemaal in een dip zit. Wat fijn dat je vriend dan met een mooie bos bloemen komt, dat doet dan wel even heel goed.. Lief van hem.
wat betreft die "baan", ik vind dat je daar toch op z'n minst een vergoeding voor mag verwachten... Het is voor jou een mooie mogelijkheid om ervaring op te doen, maar je mag daar toch wel wat voor terug verwachten.. succes ermee
baby77; Wat vervelend voor je dat je je zo rot voelt, maar het is wel goed om soms even goed te huilen, lucht ook weer even wat op misschien. Heel veel sterkte!! de tijd dat je echt weer kunt lachen zal vast wel weer komen, ook al kun je je dat misschien echt niet voorstellen. verwerk het in je eigen tempo en neem er de tijd voor...
maike sanne; veel beterschap, doe rustig aan. Spannend hoor met je zus, leuk!
suusmama en sanpap; welkom hier!!
sannie; knap hoor dat je niks gezegd hebt vandaag

, het zou inderdaad erg mooi zijn als ik ook binnenkort in het zwangeren lijstje zou staan, maar daar ga ik maar niet van uit... we hebben de tijd wel
jazzie; wat fijn dat je je weer wat beter voelt!! hopen dat dit zo blijft
nou volgens mij iedereen weer gehad, ben er dan ook ongeveer een half uur mee bezig geweest om te lezen en te reageren, ach ja je moet er wat voor over hebben he hihi..
vanavond lekker even lui op de bank, werk op dit moment over de 40 uur per week in verschillende diensten. ben nu echt even gesloopt, dus lekker even op de bank en dan op tijd erin, moet er morgen om 5:30 weer uit... bleh
nou groetjes,
leentje