wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

in aug ga ik stoppen met de pil!!
kan   niet wachten! ik zou het nu al willen maar me vriend wil nog even wachten.
maar het lijkt me leuk om met andere meiden te kletsen die ook rond die tijd gaan stoppen en proberen zwanger te worden van hun 1ste kindje!

groetjes

hoi zonnetje

wij willen (zoals het nu gaat) ook stoppen rond augustus, maar dan voor ons tweede kindje mag ik even goed mee kletsen ?? (heb je liever meiden die voor de eerste gaan ook prima hoor).

groetjes quinta

hoi!

wat leuk dat je zo snel reageert!
tuurlijk mag je mee kletsen,gezellig,en ook wel handig haha je weet er al meer vanaf dan ik!
hoe oud is je kindje?

groetjes zonnetje

hoi

Onze zoon is 6 maanden en een makkelijk kind vandaar dat we er het er nu al over hebben maar wil eerst een vast contract hebben voor we voor de tweede gaan. (en die verwacht ik in juni)

Bij me eerste zwangerschap hadden we ook twee meiden in de "klets"groep en we hadden veel steun aan hun, hoop dat ik dat ook bij jou en misschien bij meer meiden kan zijn en anders om want onzeker blijf je altijd en kletsen over van alles en nog wat. Je  kan niet altijd met je man over al die vrouwen dingen praten (ze snappen het niet altijd) hahaha. Ja mannen blijven van mars komen he

groetjes quinta

Hoi Zonnetje,

Wij willen ook eind juli/augustus proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.
Ik vind het ook echt super spannend! Wij wachten nog even tot juli/aug omdat ik nu nog met een deeltijdopleiding bezig ben en ik wil mijn opleiding liever niet tussentijds onderbreken.  Maar het  liefst zou ik nu al gaan proberen. Ik stop volgende maand al wel met de pil, omdat ik mijn lichaam na 12 jaar de pil slikken de tijd wil geven om weer zelf op gang te komen. Ik zou niet eens weten wat mijn normale cyclus is, ik was 14 toen ik met de pil begon. Ik ben trouwens 27 jaar, en jij?

Groetjes,
Daffy

hoi quinta,

leuk al een zoontje van 6 maanden,idd best vroeg om al over een 2de na te denken,
maar als je zegt dat ie makkelijk is,waarom niet he!
ik hoop ook dat we steun aan elkaar hebben,maar dat zal vast wel,al leuk om zo snel reactie te krijgen!

haha het is zeker waar ja wat je zegt,je kan niet alles tegen manlief zeggen omdat ze niet alles begrijpen en misschien dan ook gaan denken heeft ze het alweer over zwanger worden..zoals ik al zei me vriend wil nog even wachten maar ik zou nu al met de pil willen stoppen!daarom vind ik het zo leuk om het er hier over te hebben en informatie op te doen.

groetjes,zonnetje

hoi daffy,

ik moet even wennen aan deze site kon ook me antwoord bij me vorige berichtje zetten,dan maar even zo.
leuk nog iemand om mee te kletsen! dus voor jullie ook jullie 1ste kindje!
jaa spannend he!ik ben 25 jaar en vanaf me 17de aan de pil,ik heb ook geen idee hoe me cyclus is,volgens mij was het onregelmatig.ik denk dat ik in mei/juni stop met de pil.
ook idd omdat ik wil ontpillen en wil weten hoe me cyclus is.

groetjes zonnetje

hey meiden

Ik lees net dat jullie beiden aan de pil zijn en willen stoppen omdat jullie niet weten hoe jullie cyclus loopt, schrik niet als je op eens toch zwanger bent (heel snel) want alles kan he!!!

Ik heb zelf   begin november  2007 me spiraal (mirena) er uit laten halen of ik nou een menstruatie heb gehad daar twijfel ik nu nog over ( was 1dagje) maar ga er maar van uit dat dat zo was. ik ben bevallen op 30 aug. 2008 2 weken te vroeg (en heb tegen iedereen gezegt dat ik verder was dan dat ze zeiden) me zoon was 52 cm en 4kg wat zal het een reus zijn geweest als ik 2 weken over had gelopen hahahha er werden al grappen gemaakt dan zal hij dr lopend uit gekomen zijn hahaha.

meiden ik heb dr alweer zin in hoor als we het er zo over hebben, het is zo geweldig !!
Tuurlijk is het af en toe best zwaar, maar dat weegt niet op tegen het mooie wat een kindje je brengt

groetjes quinta

Terug
Bovenaan