wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hoi Quinta,

Dub bij jou was het vorige keer gelijk de eerste ronde raak! Wij zullen in de tussenliggende maanden wel een condoom als voorbehoedsmiddel gebruiken, maar ik houd er inderdaad wel rekening mee dat ik toch al zwanger kan raken. Daarom ben ik nu tijdens de laatste pilstrip alvast met foliumzuur begonnen. Dan is dat in ieder geval alvast in mijn lichaam aanwezig mocht ik toch al zwanger worden.
Leuk trouwens dat dit voor jou je tweede zal gaan worden en dat je jouw ervaringen met ons deelt.  

Groetjes,
Daffy

Hoi

Ik ga waarschijnlijk ook stoppen met de pil  in augustus. Op dit moment zijn we aan het kijken voor een huisje en daarna willen we stoppen met de pil.. Leuk :)

Hallo meiden,

Ook ik ga in augustus stoppen met de pil.
Voor ons is het ook het eerste kindje, spannend!
Wij wachten tot augustus omdat we in september trouwen en dan kan ik nog even geen dikke buik gebruiken ;-)
Daarna zien we wel hoe het een en ander gaat lopen, in ieder geval al leuk om er over na te denken en alvast in te lezen, al duurt het nog 6 maanden...

Ondertussen kletsen we allemaal gezellig mee.

hey meiden,

wat leuk 2 meiden erbij!gezellig
 het duurt idd nog 6 maanden maar zou willen dat het al zover was!
wat leuk dat je gaat trouwen in sept!en daarna voor een liefdesbaby..

ben heel benieuwd hoe mijn cyclus is,heb al gehoord dat het maanden kan duren
voor je lichaam ontpilt is zeg maar en weer op gang komt..
daarom denk ik er toch over om al eerder te stoppen met de pil,in mei/juni zoals ik hier al had   gezegt en dan tot aug maar met condoom.eerst waren we van plan om in aug te stoppen maar ja als het dan maanden duurt voor je eerste ongesteldheid weer op gang komt..ook beetje balen dan..
welke pil gebruiken jullie?

liefs,
zonnetje

Vroeger dacht ik altijd dat wanneer je met de pil zou stoppen. Je waarschijnlijk erg snel zwanger zou raken. Maar nu ik een tijdje op dit forum zit. Lees je zoveel verhalen waar het zwanger raken zoveel langer duurt. Soms maaaanden!
Daarom zit ik er ook aan te denken alvast misschien eerder te stoppen met de pil. Om eerst te 'ontpillen'. Maar dan is het natuurlijk verstandig met condoom te vrijen. Dit zie ik weer minder zitten....

Wij willen in iedergeval eerst een huisje hebben en daarna pas zwanger raken. Wonen nu in een kleine woning. Wel genoeg ruimte, maar we willen liever iets groter dan dat we nu hebben.

Ik slik nu ongeveer 2 jaar Modicon...voorheen Microgynon, maar daarbij had ik last van bijwerkingen

Hoi meiden,

Gezellig dat het groepje weer wat groter is geworden!
5/6 maanden duurt inderdaad nog lang,  en ik ben zo ontzettend ongeduldig! Ik ben er echt elke dag wel een beetje mee bezig. Lekker op internet aan het kijken naar alles rondom zwanger worden en boekjes erover lezen.  Mijn vriend heeft dat trouwens helemaal niet, die denkt er nog niet zo over na 'want het duurt toch nog zo lang'. Vreselijk vind ik dat  Hebben jullie dat ook?

Ik slik trouwens mycroginon 30. Marije, je schrijft  dat je daar bijwerkingen  van had, wat waren deze? Ik ben namelijk ook niet zo tevreden over deze pil.

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

haha ik herken dat helemaal daffy!
ik zit ook al babyspulletjes te kijken en dingen op te zoeken op internet..
en mijn vriend hoor ik er nooit over..toevallig gister even over namen,toen was ik blij dat hij er zelf eens over begon!
als hij zou zeggen ik ben er nu wel klaar voor zou ik er meteen voor gaan!!wil het zoo graag!ben ook ontzettend ongeduldig...
fijn dat ik niet de enige ben die dat heeft..

liefs,
zonnetje

Ik had ook Microgynon 30 en was erg chagerijnig... Vond niets leuk enz.. erge stemmingswisselingen verder was ik wat zwaarder geworden, maar dat heb je altijd wel.

Bij modicon nergens last van ik vind deze echt goed voor mij, merk er niets van.

Ik zit ook constant op dit forum en andere en sites over zwanger zijn etc...

Echt te erg :$ herkenbaar dus ;)

Terug
Bovenaan