wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

hey meiden.

Alles lekker, wat een weer!!!!! heerlijk ga zo ook weer heerlijk in het zonnetje zitten.

Nu ik heb nu een rede dat we echt niet eerder kunnen beginnen voor de tweede dan augustus. Ik heb me eerste uitstrijkje laten doen (bevolkings onderzoek) ik heb een pap2 dat houd in dat er iets verhoogte cellen te zien zijn (niks verontrustend) maar ze willen een extra uitstrijkje doen over een half jaar, in overleg mag dit over 4 maanden. (gelukkig)
Me vriend zei nou laten we het positief bekijken kan ze meteen het spiraal eruit halen.

Ik was best teleur gesteld want wilde stiekum wel eerder beginnen maar het is niet anders en heb me er bij neer gelegd. en 2 in 1 is toch beter dan  dat gefrut daar onder, daar  word je ook niet vrolijk van.

Nou meiden geniet van het weer en sterkte met al die rot kwaaltjes.

Hallo iedereen!

Leuk zo'n forum. Nadat ik alle zwanger-worden pagina's en tips tig keer gelezen heb, lijkt kletsen op  zo'n forum me heel leuk!

Wij zijn net gestopt met de pil, dit is de eerste maand zonder. En ik vind het echt superspannend! We zitten nu op dag 21 van de cyclus, en in het midden van de cyclus hebben we erg ons best gedaan zeg maar ;-) Ik weet wel dat het lang kan duren, maar toch heb ik een klein beetje hoop, eigenwijs he?

Wat ik wel raar vond: ik heb van dag 14 tot dag 18 best aardig wat buikpijn gehad rechts onder in mijn buik, wat ik normaal nooit heb. Ik had al wel wat gelezen over meiden die eisprongpijn kunnen voelen, maar dag kan geen 5 dagen duren leek me... Maar nu is het over. Misschien moet de motor gewoon weer even gaan draaien na 8 jaar pilgebruik.

Grappig om te lezen dat jullie er ook zoo mee bezig zijn! Ik ook. Ik herken het echt goed: babyspulletjes kijken, namen verzinnen.... Wat een voorpret!

Ik wil jullie allemaal heel veel plezier en succes wensen, en het lijkt me gezellig om af en toe met jullie mee te kletsen! Want met de mannen lukt dit niet zo ;-)

Martine

Hoi meisjes!

Quinta wat een kl*te nieuws zeg! Ook al zeggen ze geen zorgen, je maakt ze toch... ik weet het heb precies in t zelfde schuitje gezeten. Gelukkig is alles nu o.k. met mij, PAP was eerst niet goed, maar na 1/2 jaar de colposcopie toch wel gelukkig geen teken van (pre-) maligniteit. Ik krijg over 3 wkn de uitslag van m'n laatste uitstrijk, das om te bepalen om de hoeveel tijd ik terug moet komen. Waarschijnlijk ieder half of heel jaar (normaal is om de 5 jaar). Meid ik hoop dat in augustus voor jou goed nieuws gebracht wordt! Wat een spannende tijd!
Wat ik me af vroeg, hoe gaat ie nu met Tijn en je schoonouders? Ben je d'r een beetje uitgekomen? of loop je nog steeds tegen een muur...

Zonnetje, ja erg fijn dat ik jullie heb. Lucht op om met jullie te babbelen, je kent elkaar niet maar toch inmiddels wel lekker vertrouwd!
ik heb echt geen idee meid, weet natuurlijk niet hoe m'n cyclus normaal gesproken loopt, ben door de implanon +/- 8 jaar niet ongesteld geweest...
ik heb ook wel zoiets van kom nu maar, dan weet je tenminste dat alles werkt. Voor de zekerheid heb ik toch clearblue gekocht, niet dat ik verwacht al zo gauw zwanger te worden of zijn, maar je weet maar nooit toch...
Nou las ik wel dat de ervaringen hiermee niet zo super zijn, dus ik denk dat ik ook maar kruitvattesten ga kopen, die komen t beste uit de bus...

Welkom Martine! Gezellig dat je d'r ook bij komt om te kletsen.
Quinta is van het tabelletje, dus daar kan ik je niet inzetten (weet eerlijk gezegd niet hoe ook)

Groetjes Tamaar

Quinta, kun je mij in t tabelletje bij klussen op mei zetten? ik ga ervan uit dat ik tegen die tijd wel een keer ongesteld ben geweest, en daarna ga we aan de klus...
liefs Tamaar

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
'));

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 maart
april
Pil

Welkom                             kindje                  23jr
1e

juni    
nuvaring

BB10                    34jr  
1e

April
Pil

Daffy                     27jr
1e
Maart
juni
Pil?

Kristel               23 jr
1e
Mei
Augustus
Pil

Baby                  23jr  
1e                

Marije                21jr      
1e

augustus
Pil

Levine              26jr
1e
juni                  
augustus
Pil

Quinta            30 jr
2e    
juni?
augustus?
Spiraal

Tamara       25 jr
1e
april
Mei
implanon

Martine           26 jr
1e
april
April
Pil

Hallo allemaal!

Wat leuk om de berichtjes op dit forum te lezen! Ik zou ook graag willen meekletsen want ook ik en mijn vriend gaan in juni voor onze eerste kindje.

Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil om ook eerst even te ontpillen. Tot nu toe nog geen rare verschijnselen gemerkt. We willen er in juni voor gaan en dat valt samen met twee weken vakantie in Frankrijk. Kunnen we gelijk goed ons best doen

Ik vind het wel heel spannend en ook nog wel een beetje onwerkelijk. Leuk dat dit jullie ook allemaal bezig houdt. Soms best lastig om het voor je omgeving stil te houden.

Groetjes,

Rianne

hey meiden

De lijst is een beetje vreemd geworden maar die zal ik de volgende x veranderen.

Martine, WELKOM ik heb je meteen in de lijst gezet (vind je het niet goed laat het dan even weten)

Tamara, pap2 is toch niet iets waar ik zorgen over hoef te maken of betekend het wel degelijk wat?????? Ik BAAL best wel heel erg, Tijn is zo onwijs lief hij krijgt nu heel duidelijk een eigen wil hij kan kwaad worden als iets niet mag (stiekum moet ik er eg om lachen, hou me hard vast als hij kan praten bijdehandje hihihii)
Met me schoonouders gaat het nu wel wat beter, hij heeft van de week alleen geen 2de flesje gehad, met gevolg dat tijn gillend wakker werd van de pijn in zn buik maar hij heeft bij hun niet gehuild, zeggen ze. Ik zeg dat het redelijk gaat maar ja vind het nog steeds moeilijk hoor. Weet niet wat ik er mee moet.......

Hebben jullie nog steeds last van kwaaltjes of ebt het nu weg???

Ik  ben trouwens wel happy over me cyclus, na nu 5 maanden is me cyclus op de dag nauwkeurig op 28dagen ben helemaal blij. was de eerste maanden heel wisseld en nu precies weer 28dagen.

'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

NAAM + leeftijd
Kindje
Ontpillen
Klussen
Anticonseptie
Ronde                                        

Zonnetje        25jr
1e
 maart
april
Pil

Welkom                             kindje                  23jr