Ha meiden, goh zo gebeurd er nix en nu weer een hele ris reacties hihi, leuk joh!
Hoi Kadwiel, leuk je hier ook te zien, blij dat de rationele problemen achter je hebt kunnen laten. Zie je wel als je maar ff je mond houdt komt je vriend vanzelf! Tadaa!!!
Levine; ik werk als verpleegkundige (81/2jr), momenteel ben ik de studie voor gynaecologieverplk. aan het afronden. Nog 1 maandje dan krijg ik m'n diploma! Jippie.
Wel gek want precies tijdens m'n studie kreeg ik te horen van die 'verkeerde uitstrijk' das wel raar dan hoor. En nu zwanger worden hihi, net een paar maanden voortplantingsgeneeskunde gestudeerd, zou je zeggen dat je t dan wel weet he? hihi Nou ik ben (ook) super onzeker hoor!
Zonnetje en Daffy; ik heb het idee dat ik ook nix merk hoor... alhoewel ik wel het gevoel heb dat ik fitter ben, of dat nou komt door dat je geen hormonen meer inneemt, door de (zwangerschaps)vitamines of dat het gewoon verbeelding is weet ik niet hoor.
Ik kan haast niet wachten tot dat ik een keer ongesteld wordt, klinkt raar misschien maar ik weet gewoon niet meer hoe dat is. Met die Implanon werd ik het niet. Ik moet eerlijk bekennen dat we t al 'n paar x zonder condoom hebben gedaan, dus t zou zomaar kunnen dat ik helemaal niet ondesteld word. (Daar geloof ik niet zo in hoor) Dus rode duiveltjes kom nou maar dan kan ik eens kijken wat m'n cyclus is...
BB, al nieuws over je auto? Echt kl*te zulke geintjes altijd. Kost altijd meer als dat je denkt.
Groetjes Tamamaatje