wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Ha meiden,
lekker genoten van het mooie weer, vandaag lekker op het terras gezeten.
Paasdagen waren lekker rustig. Helaas is wel mijn auto stuk gegeaan en die staat nu bij de garage.
Kadwiel welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.

Leviene: ik werk in het speciaal voortgezet onderwijs met kinderen met autisme op havo-vwo niveau.

gr BB

Dank je Quinta78!  uiteraard doe ik graag mee met het lijstje En allemaal bedankt voor jullie reacties!

Omdat mijn moeder (en andere directe verwanten)  een jaar over de eerste hebben gedaan, zag ik er eigenlijk heel erg tegenop. Het liefst begon ik dan zo  snel mogelijk, in de hoop met een jaar zwanger te zijn, maar hopenlijk dat de lucky shot meer kansen biedt... wie weet!

De reacties als je het nu al gaat vertellen lijken me zwaar irritant. Zeker omdat we toch tot augustus wachten krijg je nu al alle vragen... Mijn directe familie en vrienden weten dat ik nu heel graag kinderen wil, maar ik denk niet dat ze het zien aankomen binnen een half jaar... of wel, wie zal het zeggen.

Vandaag weer heerlijk  van het weer genoten, helaas maar een  enkel uurtje, vanwege werk. Ik werk als secretaresse   op projectbasis voor een jaar voor 20 uur in de week. Daarnaast ben ik aan het afstuderen (scriptie schrijven duurt zooooo lang) en mijn eigen  wedding- en partyplan bedrijf  aan het opstarten. Druk druk druk op dit moment (vandaar dat we tot augustus wachten) maar zeker met mijn eigen bedrijf (tegen de tijd dat de baby komt is mijn contract afgelopen bij  mijn werkgever) kan ik mij richten op mijn baby en bedrijf. een perfecte combo!

Wat een hoop geklets toch weer. ik ben op dreef!

groetjes!
kadwiel  

Hey meiden

Wij zijn 2de paasdag naar de dierentuin geweest, met me neef, zn vrouw en hun zoon van 2,5 jaar. We hebben het heerlijk gehad en helemaal met het weer.

Ik heb me moves ook laten zien.... hahaha
Ik ging met me kleine neefje de speeltuin in en we gingen op de touwbrug super stijl en ik had uiteraard me hakken aan, voel je hem komen...... Ik met me neefje er op, nou de eerste stappen gleed ik al naar beneden en me neefje uiteraard mee, maar kon me eigen niet laten kennen natuurlijk. ik naar boven ene hand aan de brug andere me neefje vast uit eindelijk waren we boven aan beland (met heel veel bekijks en gelach vanaf de grond) moesten we de zelfde stijlte naar beneden, ja ben niet voor een gat te vangen, dus ik zet me neefje tussen me benen en wij slijdend naar beneden hahah wat een gezicht.....
Met gevolg veel lachende gezichten maar...................... Komen we op het einde aan was er een kinder glijbaan zo'n ronden (koker idee) me neefje er doorheen en ik kijk ff rond want wilde ook graag naar beneden.... wat zie ik of de zelfde weg terug of door de glijbaan ....... nou ik koos voor het laatste en ik kwam wellis waar onder het zand beneden maar ik was beneden ..... Dus we hebben onwijs gelachen.... echt weer iets voor mij hhaha

Ik werk trouwens bij een grote autodealer als after sales medewerker en in het weekend als beveiliger bij grote dance feesten/arena concerten/ discotheek/enz

Hey meiden!

Welkom Kadwiel, leuk dat je met ons mee komt babbelen. Geweldig gevoel he nu je partner en jij hebben besloten er binnenkort voor te gaan. Ik kan sindsdien ook echt nergens anders meer aan denken! Wat gaaf trouwens dat je een eigen wedding- en partyplanbedrijf gaat opstarten zeg!

Bij mij is het ontpillen nog steeds in volle gang (denk ik). Sinds een paar dagen heb ik onwijs last van mijn borsten, heb vooral  hele gevoelige tepels. Mijn vriend hoeft er maar naar te wijzen en dan roep ik al heel hard 'afblijven!!'  Niet normaal joh.
Nog steeds geen idee of ik mijn menstruatie volgende week al kan verwachten of toch een weekje later, maar we zien het vanzelf wel.

Leuke ideeen om het de familie te vertellen als het zover is trouwen Quinta! Ik heb alleen een hele goede vriendin van mij verteld dat we het binnenkort gaan proberen. Ik heb het haar verteld omdat zij mij twee weken geleden kwam vertellen dat ze al 10 weken zwanger is van haar tweede kindje. Nu kan ze mij mooi vertellen hoe ze haar zwangerschap ervaart en wat ik allemaal kan verwachten als het bij ons zover is! Verder wil ik het nog niemand vertellen om inderdaad de vervelende vragen te voorkomen.

Levine: ik werk in de reisbranche op een personeelsafdeling. In mijn vrije tijd doe ik ook nog een studie op personeelsgebied.

BB: balen van je auto zeg! Je bent gelijk zo onthand zonder je eigen  auto he?

Groetjes,
Daffy

hey allemaal!

wat gezellig zeg,veel van ons hebben vandaag gereageert!
ook wij hebben genoten van het weer met de pasen,2de paasdag hadden we visite en hebben we heerlijk geluncht! vandaag ook nog lekker van de zon kunnen genieten bij me paardje en nog even in de tuin.

ik werk als voedingsassistente in een verpleegtehuis,24 uur per week,dus ook weekenden.

wat vervelend dat je last hebt van je borsten daffy!maar jij voelt tennminste iets..ik heb nergens last van sinds ik gestopt ben met de pil..merk helemaal niks!
dus ben heel beneiuwd tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden..en of ik het wel word..maar ja we wachten af he! hoe gaat het met jou bb?
wel fijn trouwens he dat we met een paar meiden zijn die net gestopt zijn met de pil!

groetjes!

Hallo dames,

Inderdaad wat een geklets, gezellig!

BB10, vervelend dat je auto stuk is! Kan die nog gemaakt worden? Vaak weer een kostenpost waar je geen rekening mee hebt gehouden, altijd heel vervelend.

Daffy & Zonnetje, zo zie je maar weer dat elk lichaam anders reageert ik (en alle andere dames denk ik) ben erg benieuwd hoe dat bij mij straks gaat.

Stel ik jullie een vraag zonder zelf te vertellen wat ik doe... oeps...
Ik zit in de buitendienst verkoop, sales.

Nou ik ga nu maar weer aan het werk!

Fijna dag!

Ha meiden, goh zo gebeurd er nix en nu weer een hele ris reacties hihi, leuk joh!

Hoi Kadwiel, leuk je hier ook te zien, blij dat de rationele problemen achter je hebt kunnen laten. Zie je wel als je maar ff je mond houdt komt je vriend vanzelf! Tadaa!!!

Levine; ik werk als verpleegkundige (81/2jr), momenteel ben ik de studie voor gynaecologieverplk. aan het afronden. Nog 1 maandje dan krijg ik m'n diploma! Jippie.
Wel gek want precies tijdens m'n studie kreeg ik te horen van die 'verkeerde uitstrijk' das wel raar dan hoor. En nu zwanger worden hihi, net een paar maanden voortplantingsgeneeskunde gestudeerd, zou je zeggen dat je t dan wel weet he? hihi Nou ik ben (ook) super onzeker hoor!

Zonnetje en Daffy; ik  heb het idee  dat ik ook nix merk hoor... alhoewel ik wel het gevoel heb dat ik fitter ben, of dat nou komt door dat je geen hormonen meer inneemt, door de (zwangerschaps)vitamines of dat het gewoon verbeelding is weet ik niet hoor.
Ik kan haast niet wachten tot dat ik een keer ongesteld wordt, klinkt raar misschien maar ik weet gewoon niet meer hoe dat is. Met die Implanon werd ik het niet. Ik moet eerlijk bekennen dat we t al 'n paar x zonder condoom hebben gedaan, dus t zou zomaar kunnen dat ik helemaal niet ondesteld word. (Daar geloof ik niet zo in hoor) Dus rode duiveltjes kom nou maar dan kan ik eens kijken wat m'n cyclus is...

BB, al nieuws over je auto? Echt kl*te zulke geintjes altijd. Kost altijd meer als dat je denkt.
Groetjes Tamamaatje

hoi meiden,

zat ik gister nog te vertellen dat ik niks merk,heb ik vandaag beetje bloedverlies..
nu maar weer afwachten of het een beetje is of dat het een menstruatie word..best lastig he!ook ik heb idd    dat ik fitter ben maar denk dat dat komt door de vitamines en misschien geen pil gebruik meer,maar voor de rest niks aan de hand.
net zoals jij zegt tamaatje.

ben lekker vrij vandaag en het is hier nog best lekker weer!
vanmorgen me hele huis schoongemaakt en nu lekker relaxen!
fijne dag nog allemaal!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan