Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Wie heeft ook rond 1 december NOD?

Wij zijn bezig met ronde 6 voor ons 1e kindje... Spannend hoor...
Voor het eerst heb ik erg zere (branderige) borsten en tepels (maar dat kan net zo goed spierpijn zijn haha )

x Es

Hoi Esther,

Ik tel graag met je af tot 1 december ! Ik zit in ronde 5 en moet ( liever niet natuurlijk), als ik mijn laatste twee cyclussen van 27 dagen aan hou, 1 december ongesteld worden.
Ik gebruik vanaf het begin ovulatietesten en deze keer had ik afgelopen vrijdag mijn LHpiek, dus dan zou 1 december wel moeten kloppen.
We hopen echt dat het nu eindelijk raak is. Oke, 5 maanden is nog niet zo lang, maar alle mensen om ons heen zijn mega snel zwanger geraakt: binnen 4 maanden !
Dat is dan soms erg pijnlijk en ook zijn we wel eens bang dat we er geen kunnen krijgen, maar als ik zo her en der lees zijn er meer koppels die al langer aan het proberen zijn, dus er is nog geen reden tot paniek.

De afgelopen 4 maanden heb ik steeds allerlei klachten gehad ( buikkrampen/menstruatie achtig, moe, koud, pijnlijke, jeukende en brandende borsten en noem maar op ) en kreeg ik weer hoop, erg vervelend is dat !
Ik denk dat dat wel komt door het ontpillen. Hoop nu toch wel echt ontpilt te zijn.
Ik heb nu nog geen klachten, maar meestal komen deze 5 dagen na mijn piek, dus dat moet vanaf  morgen zijn. Ik ben dus erg benieuwd. Heb wel zo af en toe een heel kort moment wat zeurende buikpijn en ook wat pijnlijkere en brandende borsten: maar misschien beeld ik me dat laatste te veel in: ik let er denk ik te veel op.
Af en toe weet je niet meer of en wat je voelt.

Maar ik heb wel een gek gevoel deze keer: alsof het gaat lukken.
Maar ja, we willen zo graag, dus dat positieve (hoop)gevoel zal daar wel van komen.

Nog 1,5 week en dan weten we meer. Spannend he ?!
Ik moet zeggen het gaat me nu nog goed af dat wachten, maar als het weekend voorbij is zal ik wel een zenuwachtig gaan worden en ongeduldig, vooral als ik dan weer vanalles ga voelen: is het een naderende ongesteldheid of zwangerschap.....?

Was het maar al 1 december he ?!

Groetjes, Silvia

Hey Silvia,

Leuk om te horen hoe jij erin staat... haha

Ik heb precies hetzelfde hoor, vorige week kwamen vrienden van ons vertellen dat ze zwanger zijn en ik had toch zo gehoopt eerder dan hun zwanger te zijn, ze waren er niet eens mee  bezig!!!
Ik gun het ze natuurlijk hartstikke hoor, maar toen ze weg waren heb ik wel even een paar traantjes  gelaten...

Zelf snap ik niet zo heel  veel van mijn cyclus, heb een vrij lange cyclus zo rond de 34 dagen, maar ik heb nooit echt draderig slijm enzo... jij dan??    

Vorige maand heb ik ook ovulatietesten gebruikt (van Sensitest) en toen bleek dat ik wel een ovulatie had (na ong. 20 dagen) dus, na ja, wie weet is het deze maand raak....

Zullen we lekaar op de hoogte houden??
Ik ben deze hele week vrij, errug lekker, maar dan ben ik er in mijn hoofd wel veel mee bezig!!
Nou, hoor snel van je... Dat we maar heel snel  mogen worden....

xx Es

Hoi Esther,

Eindelijk lukt het me na tig keren proberen te reageren: het forum werkt al een aantal dagen niet meer al te best: .

Heel erg herkenbaar jouw verhaal. Toen vrienden van ons vertelde dat ze (super snel)zwanger waren vond ik dat natuurlijk super voor hun ( we wisten totaal niet dat ze er mee bezig waren, want we hadden het er wel eens over gehad maar ze zeiden nog jaren te willen wachten) maar nu horen we niks anders dan de zwangerschap en daar kan ik wel eens tranen om laten. Ze weten van ons dat we nu in ronde 5 zitten en horen ook steeds van ons als het niet is gelukt. Ze vinden dat erg voor ons en gunnen ons ook een zwangerschap maar 5 minuten later is het weer alleen maar hun zwangerschap. Dat vinden we erg pijnlijk: we zijn al open en eerlijk en tuurlijk mogen zij hun enthousiasme delen maar ze kunnen ook wel een beetje rekening met ons houden. Ik zou niet al te veel vertellen en super enthousiast zijn als ik wist dat  het bij vrienden niet wil lukken, jij ?

Ik merk wel wat van mijn eisprong ( denk ik ) : dan heb ik toch meer cervix. De afgelopen maand had ik wel eiwit achtige draadjes en deze maand ook wel, maar minimaal.
Ik heb wel vrijdag een beetje buikpijn gehad en meende 's avonds een klein steekje gevoeld te hebben, maar misschien beeld ik me dat maar in.
Deze maand hebben we wel een nieuwe taktiek: we klussen nu een maand lang om de dag. Misschien dat we de vorige keren te laat zijn begonnen en te vroeg zijn gestopt; ook al heb je een piek een eisprong kan ook een week later optreden heb ik gelezen. Maar rondom de piek konden we het toch niet laten extra te klussen: .
Je zou toch denken dat het dan toch wel MOET lukken: snap er niks van als dat weer niet zo is. Dan zullen we heel erg teleurgesteld zijn, we hebben er immers deze maand alles aan gedaan en ik zal nu toch wel ontpilt zijn.

Maar ja, rest ons niks anders dan afwachten, maar gelukkig kunnen we tot december lekker met elkaar kletsen; dan vliegt de tijd hopelijk een beetje sneller voorbij.

Groetjes, Silvia

ps. Ik heb op zijn vroegst donderdag een innesteling. Wanneer zou jij die moeten hebben ( gehad) , uitgaande van je cyclus en de laatste dag dat je ongesteld bent geweest ?
Ik vraag je dit omdat je last hebt van je borsten !!! Misschien een teken....?!

Hai Silvia,

Inderdaad errug irritant dat dit forum niet optimaal werkt!!

Ik ga het gewoon nog maar een keer proberen, ik kopieer telkens de tekst zodat ik niet alles weer opnieuw hoef te typen als het niet lukt (ja, ja, heb al een tactiek ontwikkeld)

Ik vind ook dat vrienden er wel rekening mee moeten houden, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het moeilijk is als je zelf zo verschrikkelijk blij bent... Onze vrienden waren er ook nog niet mee bezig, ze waren al wel een tijdje gestopt met de pil, misschien dat dat ook heeft geholpen... Ach weet je, wij zien hun niet zo heel vaak, dus.... en ik ben ook echt oprecht blij voor hun hoor!!! Is alleen soms wel lastig als je zelf ook graag wilt!

Goede tactiek hebben jullie, om de dag klussen... haha!! Nou, bij ons werkt dat niet zo hoor! Ik heb echt niet de hele maand om de dag zin en mijn vriend ook niet. We zijn allebei superdruk op ons werk en 's avonds gaan we vaal sporten en na die tijd zijn we bekaf!!

De afgelopen week hebben we wel goed geklust, donderdag, zaterdag en vanmorgen, dus...... ik hoop maar dat het voldoende is geweest!

Ik had zaterdag echt erge steken in  mijn onderbuik, dus ik dacht dat dat misschien mijn eisprong was, maar ik heb geen idee.. Vorige week had ik wel mijn vochtige dagen, maar geen dik draderig slijm.... we moeten maar gewoon weer afwachten tot 1 december.. ik heb alweer testen besteld via Sensitest!!

Hoe oud ben je eigenlijk en waar kom je vandaan?
Ik ben 27 en kom uit het oosten van het land...

Nou, hoop snel van je te horen!! Als het hier niet lukt dat misschien via MSN..

xx Es

Hoi meiden..

Ik wil ook graag aftellen..  
ik heb de 30 november  mijn NOD..
 Spannend allemaal he.??!!
ik heb al een dochter van 5 jaar en we zijn nu voor de 2e bezig.. 1e ronde hahaha

groetjes

Hey Hai,

Gezellig, tellen we samen af!!
Heb je het idee dat het raak is dan?? 1e ronde kan je sos helemaal niets van vertellen.....maar, het kan heel snel gaan!!

xx Es

Hoi esther

Mag ik ook meekletsen. Heb pas afgelopen vrijdag mijn ei gehad en ja tel daar maar ongeveer 14 dagen errop dus dan word het ongeveer 5 dec. Maar goed kan natuurlijk ook nog ieder moment ongi worden. Maar ga er niet vanuit hihi.

Liefs Sbabe

Terug
Bovenaan