Hoi Esther,
Ik tel graag met je af tot 1 december ! Ik zit in ronde 5 en moet ( liever niet natuurlijk), als ik mijn laatste twee cyclussen van 27 dagen aan hou, 1 december ongesteld worden.
Ik gebruik vanaf het begin ovulatietesten en deze keer had ik afgelopen vrijdag mijn LHpiek, dus dan zou 1 december wel moeten kloppen.
We hopen echt dat het nu eindelijk raak is. Oke, 5 maanden is nog niet zo lang, maar alle mensen om ons heen zijn mega snel zwanger geraakt: binnen 4 maanden !
Dat is dan soms erg pijnlijk en ook zijn we wel eens bang dat we er geen kunnen krijgen, maar als ik zo her en der lees zijn er meer koppels die al langer aan het proberen zijn, dus er is nog geen reden tot paniek.
De afgelopen 4 maanden heb ik steeds allerlei klachten gehad ( buikkrampen/menstruatie achtig, moe, koud, pijnlijke, jeukende en brandende borsten en noem maar op ) en kreeg ik weer hoop, erg vervelend is dat !
Ik denk dat dat wel komt door het ontpillen. Hoop nu toch wel echt ontpilt te zijn.
Ik heb nu nog geen klachten, maar meestal komen deze 5 dagen na mijn piek, dus dat moet vanaf morgen zijn. Ik ben dus erg benieuwd. Heb wel zo af en toe een heel kort moment wat zeurende buikpijn en ook wat pijnlijkere en brandende borsten: maar misschien beeld ik me dat laatste te veel in: ik let er denk ik te veel op.
Af en toe weet je niet meer of en wat je voelt.
Maar ik heb wel een gek gevoel deze keer: alsof het gaat lukken.
Maar ja, we willen zo graag, dus dat positieve (hoop)gevoel zal daar wel van komen.
Nog 1,5 week en dan weten we meer. Spannend he ?!
Ik moet zeggen het gaat me nu nog goed af dat wachten, maar als het weekend voorbij is zal ik wel een zenuwachtig gaan worden en ongeduldig, vooral als ik dan weer vanalles ga voelen: is het een naderende ongesteldheid of zwangerschap.....?
Was het maar al 1 december he ?!
Groetjes, Silvia