Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

hai Sharine,

Tuurlijk iedereen kan gezellig meeklatsen!!!
Afgelopen vrijdag je ei en dan de 5e pas NOD dat kan toch niet??? Dan heb je toch ook de 30e of de 1e NOD??

Ik had afgelopen zaterdag mijn ei (denk ik)

Hoe voel je je??
 xx Es

Hallo Allemaal,

Welkom iedereen: leuk om met elkaar te kunnen aftellen: das wel zo gezellig.
Ik ben 29 jaar oud en kom uit het zuiden des lands. Jullie ?

Heeft iemand van jullie al wat kwaaltjes ? Ik zelf heb zo af en toe zeurende buikpijn en soms wat pijnlijkere borsten. Zo positief als ik eerst was, zo negatief ben ik nu: heb het gevoel dat het weer niet is gelukt. .

Nog 10 dagen en dan weten we allemaal wat meer.

Succes allemaal !!! Liefs, Silvia

Hoi meiden

Ja krijg eigenlijk nu wel een beetje last van ongi krampjes (zo af en toe), dus denk eigenlijk wel dat ik binnenkort ongi ga worden. Je esther weet eigenlijk nu niet wanneer ik mijn NOD misschien idd nu ook wel 30 nov haha. Het is nu maar afwachten he meiden met ons allemaal ga ook flink duimen voor positief.

O en ik kom uit het oosten van des land dorp vlakbij Zwolle.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Mag ik ook met jullie meekletsen?

Ik ben 31 jaar, getrouwd sinds juni dit jaar en bezig in de 3e ronde voor ons eerste kindje. We zitten nu volop in de klusdagen want mijn eisprong zal vandaag, morgen over overmorgen plaatsvinden. Mijn nod zal dan rond 5 december liggen. Het zou toch een mooi sinterklaas kadootje zijn!!

Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om naar blije verhalen te luisteren over zwangerschap, helemaal als ze dan net iets te lang duren. Bij ons in de vriendengroep is het nogal verschillend qua zwangeren. Er zijn er een aantal binnen een paar maanden zwanger maar toch ook een aantal nog steeds niet na meer dan een jaar proberen. Ik ben wel eens bang dat het bij ons ook niet gaat lukken maar daar moeten we maar niet over nadenken.

Deze maand klussen we elke dag van maandag tot en met vrijdag. Je zou denken dat het dan toch een keer raak moet zijn. Vorige maand van vrijdag tot vrijdag om de dag geklust maar dat heeft dus niet gewerkt dus vandaar dit keer maar drastischere maatregelen ;-) Gelukkig hebben we er allebei nog erg veel plezier in, dat scheelt.

Ik heb de vorige twee keer ook van alles gevoeld. Had vorige maand ook echt het gevoel zwanger te zijn. Helaas niet dus...

Groetjes

hallo allemaal,
Nog een kletskous erbij! Wij zitten in de derde ronde voor eerste kindje. Heb 1 december mijn NOD.
Ik herken wel wat iedereen schrijft. Je hoopt er natuurlijk zo op. Ik heb ook steeds dat ik denk dat ik me zwanger voel, zere borsten en zo maar ik wacht er ook op en dan denk je al snel van alles te voelen.
Ik voel mijn eisprong trouwens niet, ook geen draderig slijm(sorry voor de benaming). Ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt. Hebben jullie hier al ervaring mee?
greetz

ROTFORUM!!!

Had ik net zo'n lang verhaaltje getyped en dan pakt ie het weer niet!! GRRRRRRR
En ja, ik was het natuurlijk weer vergeten te kopieren, dus nu ga ik maar weer opnieuw..

@Sylvia, de hoop niet opgeven hoor, jullie hebben echt ontzettend jullie best gedaan, komt vast helemaal goed!

@Lisa, 3e ronde, moet helemaal goed komen, elke dag klussen, pffffffff dat is haast een dagtaak, hahaha

@Aapje (leuke bijnaam), ik voel ook mijn ei niet en heb ook geen draderig slijm, dus ik kan je niet echt helpen, ik heb wel vorige maand ovukatietesten gebruikt van Sensitest, die waren wel goed, was voor mij een geruststelling dat ik wele en eisprong heb!!

@Sharine, je NOD is vast eerder dan je denkt, hoe lang is je cyclus normaal gesproken?   Hoeveelste ronde is het voor jou? Of heb ik daar overheen gelezen??

@Tanja, Jij weet als enige van ons hoe het voelt om zwanger te zijn, merk je het nou echt als je zwanger bent? Of zijn het fabeltjes??

Nou, hier alles goed, ik denk niet dat het raak is bij ons deze maand, wij hebben niet zo goed ons best gedaan als jullie... Afwachten maar en anders, volgende ronde meer geluk!

xx Es

Allo,

Mijn man en ik klussen om de dag. Heb gelezen dat iedere dag klussen niet goed is voor de kwaliteit van het sperma.
Iedere dag lijkt me ook    wel een opgaaf hoor! Ik vind om de dag al erg veel!
Ik ben trouwens 26 jaar en kom uit het westen des lands

Ik heb inderdaad ook wat moeite met het forum. Heb ik nooit eerder gehad. Misschien veel meiden die allemaal tegelijk even willen kletsen?

Tsja, elke dag klussen klinkt heel veel maar het zijn maar 5 avondjes of ochtendjes. Als ik daarmee zwanger wordt, heb ik het er wel even voor over! Kan je helaas pas over 2 weken vertellen of het geholpen heeft...

Tanja: ben inderdaad wel benieuwd naar je verhalen,  met name wat je in de eerste weken voelde....

Esther:  laat die "iedere dag tactiek" van mij je nou niet onzeker maken over je eigen kluskunsten! Je hebt toch prima geklust!  

Nou meiden, ik ga bij een vriendin eten.  Tot morgen!

Terug
Bovenaan