ROTFORUM!!!
Had ik net zo'n lang verhaaltje getyped en dan pakt ie het weer niet!! GRRRRRRR
En ja, ik was het natuurlijk weer vergeten te kopieren, dus nu ga ik maar weer opnieuw..
@Sylvia, de hoop niet opgeven hoor, jullie hebben echt ontzettend jullie best gedaan, komt vast helemaal goed!
@Lisa, 3e ronde, moet helemaal goed komen, elke dag klussen, pffffffff dat is haast een dagtaak, hahaha
@Aapje (leuke bijnaam), ik voel ook mijn ei niet en heb ook geen draderig slijm, dus ik kan je niet echt helpen, ik heb wel vorige maand ovukatietesten gebruikt van Sensitest, die waren wel goed, was voor mij een geruststelling dat ik wele en eisprong heb!!
@Sharine, je NOD is vast eerder dan je denkt, hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Hoeveelste ronde is het voor jou? Of heb ik daar overheen gelezen??
@Tanja, Jij weet als enige van ons hoe het voelt om zwanger te zijn, merk je het nou echt als je zwanger bent? Of zijn het fabeltjes??
Nou, hier alles goed, ik denk niet dat het raak is bij ons deze maand, wij hebben niet zo goed ons best gedaan als jullie... Afwachten maar en anders, volgende ronde meer geluk!
xx Es