Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

hoi meiden

Hier nog eentje met een NOD rond begin dec, Zo rond 4 dec,
Had gisterochtend 2 strepen op mijn ovulatie test, dus mijn ei is denk vandaag.
Ben dus nog hard aan het klussen
En dan maar wachten, Duurt lang he.

Ik ben 28 en ben bezig met ronde 3 .
Kom uit zuid holland.

Heb sinds vandaag wel last van heeeel gevoelige tepels, kan dat ook bij een eisprong horen????
liefs hunnybun

Hallo!

Ik heb inderdaad ook gelezen dat om de dag klussen het beste is. Dat hebben we de afgelopen twee rondes ook braaf gedaan maar dat heeft helaas niet geholpen. Vandaar in ronde 3 nu maar iedere dag hihi. We zullen het wel zien. En ach, het is maar een paar dagen want ik heb een regelmatige cyclus dus weet precies in welke week de eisprong plaats gaat vinden. Uiteraard klussen we alleen in die week elke dag.... daarna lassen we een kleine pauze in  hihi.

Heb trouwens vanmorgen mijn ei gevoeld dus vandaag en morgen nog een keer klussen en dan is het maar weer afwachten....

Nou hunnybun, wij lopen dus precies gelijk, 3e ronde, 1e kindje, eisprong vandaag dus NOD 5 december....ik zag dat je ook een ander topic bent gestart. Ga ik vanavond even lezen.

Groetjes

Hallo,

Ook ik wil graag meekletsen als het mag. Ik ben 27.
Zijn deze maand begonnen voor het tweede kindje. Eerste is nu 14,5 maand.
Als het goed is heb ik 3 december mijn NOD. Verwcht niet in 1x zwanger te raken maar je weet het nooit he.. Het worden weer spannende tijden!

Succes allemaal!
Groetjes Jojo

Het forum werkt nog steeds niet zoals het moet geloof ik.
@hunnybun; de gevoelige tepels heb ik ook de eerste twee maanden gehad, van het ontpillewn dacht ik. Heb nog nooit gehoord dat dit bij de eisprong kon horen.
veel sterkte allemaal met wachten, wat kan dat toch lang duren he?!
liefs aapje

Hai meiden,

Hoe is het bij jullie, balen he dat het forum niet meewerkt?? Ik raak daar echt een beetje geirriteerd van, hahaha...

Met mij gaat het goed, nou ja......
Ik heb ontzettende zere tepels, misselijk (de hele dag al) moet de hele tijd plassen (ook al drink ik bijna niets) en heb hele branderige ogen....!!!

Ik heb geen enkel idee of dit zwangerschapssymptomen kunnen zijn, maar ik heb wel het gevoel dat het raak is deze maand.... Maarja, dat heb ik wel eens vaker gedacht...

Jullie al kwaaltjes???

xx Es

hoi esther,
klinkt als zwangerschapskwaaltjes inderdaad! Spannend hoor! Ik hoop het zo voor je. Ook voor mezelf trouwens. Ik heb nog geen kwaaltjes. Wel vreselijk moe maar dat kan ook best door dat pokkeweer komen en een beetje zeurende buikpijn. Ben wel erg alert op ieder pijntje e.d.
Ik hoop voor ons allemaal dat ons wachten snel beloont wordt. Ik heb al het schrikbeeld voor me dat het misscien helemaal niet gaat lukken en zo. Wordt ik zo onzeker van. Heb wel besloten dat als het deze maand niet raak is ik ovulatie testen ga kopen.
groetjes Aapje

Hallo meiden,
Leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat en hoe jullie het allemaal ervaren. Ik heb het allemaal al een keer mee mogen maken en het is allemaal erg herkenbaar. Als je echt zwanger bent dan weet je het gewoon en heb je ook weinig twijfels ( bij mij dan tenminste) Had eerst een negatieve test, maar toch wist ik het zeker en het bleek ook zo te zijn.
Nu bezig voor de tweede en toch ook weer super spannend. Ben benieuwd of ik het gevoel van zwanger zijn meteen zal herkennen. Ook heel benieuwd hoe lang het zal gaan duren. Bij de eerste een half jaar. Net deze maand begonnen dus we zin wel wanneer het ons lukken gaat..... Spannend!
Succes allemaal!
Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan