Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Hoi
Vervelend sylvia, dat het niet gelukt is deze maand,
We gaan dan nu toch maar voor een knallend nieuwjaar he.
Lijkt nog wel heel ver weg, maar het gaat toch wel super snel
Voor de andere meiden die ook ongi geworden zijn, veel sterkte.

Ik ben wel weer over de ergste  verdriet heen, maar blijf het toch super jammer vinden.
Trap ook echt niet meer in kwaaltjes, want elk kwaaltje wat ik heb gehad, zijn gewoon ongi kwaaltjes geweest.
Ik zie het wel, en heb het toch super druk dus tis zo januari.

alleen testen voor mij eisprong doe ik wel deze maand.

liefs hunnybun

Nou dames, ook hier geen positief geluid. Vanmorgen ongesteld geworden + een negatieve test. Duidelijker kan niet, zullen we maar zeggen. Verwachte NOD zal rond 2 januari liggen. Wat duurt dat nog lang voor mijn gevoel! Ben al weer over mijn teleurstelling van het niet zwanger zijn heen maar bij het idee dat we weer zo lang moeten wachten op een ei en dan weer op de NOD word ik niet vrolijk. Maar ja, het is niet anders. Op naar ronde 4!!!

Voor degene die ook ongesteld geworden zijn:  allemaal heel veel succes in de volgende ronde. We gaan er gewoon 1000% voor deze ronde en dan maar hopen op een mooie kerstbaby.

Hoe doen jullie dat trouwens in de periode van de ei tot NOD? Houden jullie dan al rekening met wat je eet (geen rauw vlees ed) en drinkt (geen alcohol)? Ik tot nu toe wel maar met de kerst en oud en nieuw is dat natuurlijk wel wat  moeilijker... Ben benieuwd hoe jullie dat aanpakken.

Liefs Lisa

Hallo Lisa en de anderen,

Wat jammer dat je toch nog ongesteld bent geworden en dat ook nog op 5dec. Het is ook wel wat. Maar zoals ik al zei kun je nu nog effe wat langer met ons mee kletsen.
Sylvia77 wil een nieuw topic beginnen ’bezige bijtjes’ doen jullie mee met kletsen. We zitten nu nog bij topic: ‘wie kletst er gezellig mee’. Vooral als je al wat langer bezig bent.

Groeten Groen 1981

Hoi Groen,

Goed idee. Ik zal in ieder geval vanavond eens even de topic met de bijtjes gaan lezen. Mijn nieuwe NOD is omstreeks 2 januari. Heb al voorgesteld bij de topic "NOD lijst december" om een nieuwe januari lijst te maken.

Lisa

Terug
Bovenaan