Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

hallo allemaal,
hier ook geen goed nieuws., de rd's zijn begonnen.
Balen hoor. Ik was nu al 3 dagen over tijd dus had  eigenlijk wel verwacht  dat het raak was.Maar helaas dus. Vandaag wordt een lekkere jankdag denk ik  
Uitgaande van een cyclus van 26 dagen zoals  afgelopen cyclus heb ik nu 29 december mijn NOD.
Hunnybun, jij ook al geen geluk deze maand.
onze hoop is dus gevestigd op groen en silvia (sorry voor wie ik nog vergeet) En voor de rest; succes met klussen komende maand. We kunnen er allemaal weer vol tegenaan!!

XX Aapje

Sorry jojo vergat jou dus.
Al tekenen van zwangerschap? Houd ons op de hoogte he? Ik duim voor je
Aapje

Oooo Aapje en Hunnybun: wat heel erg jammer dat het niet is gelukt !
Hunnybun geniet desondanks van jullie nieuwe huis: hopelijk lijdt je dat een beetje af. Moeten jullie nog veel aan het huis doen ? Anders wordt het een echte klusmaand !!
Heel veel sterkte meid en op naar dat mooie kerstkado !

Jij ook Aapje heel erg veel sterkte: bij kerst horen glitters, dus wie weet !

Hiero is het nog steed rustig. Ik wordt bijna gek ! Ik ga om de minuut naar de wc als ik denk iets warms/nats  ( ja sorry ) te voelen.
Ik ben nu twee dagen overtijd als ik uitga van mijn laatste twee cyclussen.
Ik werd tot nu toe 12-14 dagen na mijn LHpiek ongesteld. Maar ja het kan goed dat ik nu later ongesteld wordt nl. dag 13 mijn piek, een eisprong kan 20-48 uur optreden na de piek. Uitgaande van die 48 uur kom ik uit op dag 15. 14 dagen na je eisprong moet je dan ongesteld worden. Ik zit nu op dag 30, dus dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden, dan heb ik een cyclus deze maand van 29 dagen. Ik hou er dus rekening mee dat ik vandaag ongesteld wordt.

Vanmorgen had ik al een dip: op de wc dacht ik een voorteken te zien: iets wat ik altijd heb voordat ik het ga worden. Maar daarna niks meer. Maar goed, kan natuurlijk nog altijd komen. De dag is nog heel erg lang.
Ik merk/zie en voel nog steeds helemaal niks, dus een zwangerschap lijkt me zeer onwaarschijnlijk !!!! Maar leuk is het niet als je 2-3 dagen overtijd bent en het dan alsnog wordt: stiekem heb je dan toch een beetje hoop en dan komt het eens zo hard aan. Bij de tweede poging was ik ook een dag overtijd en een test was toen negatief: de dag erna werd ik ongesteld ( had toen wel een piek na 17 dagen ). Omdat mijn cyclussen wisselen van 27 (piek op dag 14/15) -31 dagen (piek op dag 17) wil ik nog niet testen.

Dus hou de zakdoekjes maar alvast klaar !

Heel veel sterkte jullie tweetjes en voor de rest allemaal heel veel succes !!!

Groetjes. Silvia

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik de mensen die zo meeleven bedanken! Heel leuk is dat!
Hier nog geen spoortje van de RD te bekenen. Ga wel iets vaker naar de wc om te kijken, want ook ik denk elke keer wat te voelen, maar tot nu toe gelukkig nog niets...
Pffffff, merk nu toch wel dat ik het weer erg spannend vind! Nou ja, we wachten gewoon af en als de RD er 5 december nog niet is dan gaan we  testen, want ik heb altijd een regelmatige cyclus. ( Ten minste bij stoppen met de pil bij de eerste heb ik steeds cyclus van 27 dagen gehad)
Nou, jullie horen van me!!!
Succes allemaal en voor degene die geen geluk hebben gehad deze ronde! Op naar de volgende ronde!

Groetjes Jojo

Hallo dames,

Allereerst balen voor de dames die ongesteld geworden zijn. Op naar de volgende ronde!

@Hunnybun: gefeliciteerd me je nieuwe huis!

@Jojo, Sylvia en Groen: hoe staat het ermee? (sorry als ik nog iemand vergeet)

Tijdje geen tijd gehad om op het forum te lezen maar nu in mijn pauze even snel. Ook hier klopt een hart vol verwachting ;-). Mijn NOD is 5 december. Voel nog niet veel dus kan alle kanten op. Vorige  twee keer voelde ik van alles  en toen was het niets dus wie weet nu wel. Heb net testen gekocht bij het Kruidvat (van die coole digi testen die ze bij Babyboom ook gebruiken) dus begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.  

Nou meiden, laten we elkaar maar op de hoogte houden. Zou toch leuk zijn als er deze maand nog een paar zwangere bij komen!!

Ik duim voor jullie!

hoi meiden!

zal me even voorstellen...ik ben 25es25 ben 25 jaar oud(duh) en ben vandaag 2 dagen overtijd....en ik ben echt mega zenuwachtig.....dit zou betekenen dat het meteen raak is want we zijn pas vorige maand gestopt met de pil. (dus het zou ook de onregelmatigheid kunnen zijn die ik voordat ik met de pil begon had) maar het zou wel helemaal super zijn als het meteen raak is! ik heb een heel raar gevoel in mijn buik wat het  beste te beschrijven is als : het gevoel dat je ongesteld moet worden maar dan met heel veel vlinders erdoor.....en als ik snel de trap op loop lijkt het net of  ik iets zwaars in mijn buik heb zitten. dit voel ik trouwens ook als ik met de auto over een drempel rijd. ik heb een test liggen maar ik weet niet goed wanneer ik die moet doen...rond de hoeveelste dag van de gemiste menstuatie testen jullie?

groetjes 25es25

Dag dames,

Effe een update van vandaag. Ik heb het idee dat ik weer ongesteld moet worden. Sinds gisteravond al pijn in mijn buik. Nog niets gezien tijdens mijn wc gangen, maar weet het wel zeker....slik

Sylvia: Ben aardig constant gebleven met mijn cycles  nl 4 keer 29 dagen. De vorige keer heb ik waarschijnlijk door de spanning mijn ongesteldheid opgeschort met 31 dgn.  Ik had me die dag net getest en  werd meteen ongi na die negatieve test. Van de schrik misschien ha ha.

Lisa: Wat spannend  dat je NOD op 5 dec is. kan een leuk kadootje worden.

Hunnybun en Aapje: BALEN!!!!   Succes met de volgende ronde en niet je hoofd laten hangen hoor?

Gr Groen 1981

Ha meiden,

@ Groen: balen...hoop voor je dat wat je voelt geen ongesteldheidspijn maar een zwangerschapskwaaltje is. Duim voor je dat je niet ongesteld wordt!

@ 25es25: spannend! Je zou even op de test moeten kijken om het zeker te weten maar over het algemeen kun je direct op de dag dat je ongesteld zou moeten worden gaan testen.

Ja, inderdaad spannend! Zou zo leuk zijn als het dit keer raak is. Mijn man en ik hebben besloten om stiekem al morgenavond (4 december) te gaan testen. Kan bijna niet wachten! Zou het echt heel veel uitmaken of je dinsdagavond of woensdagochtend test? Kan me voorstellen dat er woensdag iets meer hormoon in je lichaam zit maar zo veel kan dat toch niet schelen?

Nou ja, hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan