Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

@lisa88, ja idd spannend..voor jullie ook! succes met testen...ik wacht nog even denk ik. ( omdat ik mijn cyclus nog niet precies weet) maar ik hou je op de hoogte!

gr 25es25

Hoi Allemaal,

Hierbij een geen goed berichtje. Vanmorgen had ik al wat minimale bruine afscheiding.
Zojuist hebben we getest omdat we zowat gek werden. Net toen ik een plasje deed voor de test had ik weer wat zeer minimale bruine afscheiding. De toen we nar de test gingen kijken was deze negatief . Ik zal dus wel vandaag of morgen echt ongesteld gaan worden.
Ik heb er wel rekening mee gehouden dat het niet zo was omdat ik totaal niks merkte. Alleen kregen we wel heel veel hoop omdat ik nu bijna 3 dagen overtijd ben en ik deze maand al vroeg mijn LHpiek had en we heel erg veel hebben geklust.
We zijn heel erg vedrietig: waarom nou niet ? waarom wil het maar lukken bij ons ?
Het is niet eerlijk ! We hadden zo erg gehoopt om met pakjesavond leuk het nieuws overal te kunnen gaan vertellen en eindelijk eens te kunnen gaan shoppen in babywinkels. Maar ja het heeft niet zo mogen zijn.

Ongesteld worden is al niet leuk zeker niet als je graag zwanger wilt worden, maar liever wordt ik het gewoon dan weten we waar we aan toe zijn dan bijna 3 dagen overtijd en stilletjes hoop krijgen.

Ronde 6 is een feit. Ik hoop nu echt ontpilt te zijn en dat we een mooi kerstkado gaan krijgen. Maar nu heb ik even een dip en ben ik heel erg verdrietig.

Liefs, Silvia

Shit!!! De RD is al gearriveerd! Op naar de volgende poging. Klein beetje hoop gehad, maar was wel erg snel geweest in 1x!

Groetjes Jojo

Wordt gek van dit forum. ik houdt het even kort. Had net een heel verhaal getikt en nu kwijt. (dom vergeten te kopieren)
Sylvia en Jojo, vervelend voor jullie. Wees even verdrietig en dan weer vol goede moed naar de volgende ronde. Ik hoop dat we dan allemaal wat meer geluk hebben!!
Succes
Aapje

Ha meiden,

Balen van de rode duivels...hoop echt voor jullie dat het volgende keer wel raak is. Effe een paar dagen rust en dan gaan jullie er gewoon weer voor in de volgende ronde.  

Bij mij is het nog steeds onzeker. Morgen is mijn NOD maar had er gister helemaal geen goed gevoel over. Was er bijna van overtuigd dat het bij mij ons ook niet zal lukken deze ronde. Vanmorgen stond ik  op met hetzelfde gevoel dus dat was niet echt lekker wakker worden.  Heb het idee dat de hormonen vandaag door mijn  lijf gieren! Moest zelfs vanmorgen even huilen (en ik ben echt geen huilerd). Tsja, kan twee kanten op....óf het zijn de ongesteldheidshormonen óf het zijn zwangerschapshormonen. Een ding is zeker  en dat is dat ze op dit moment een spelletje met me spelen. Beetje jammer....

Voordeel is wel dat ik het na  de huilbui weer even iets meer zie zitten. Ik heb de hoop dus nog niet opgegeven!

Morgenochtend testen dus dat wordt weer spannend....

Hey Meiden,

Heb helaas geen goed nieuws. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden:      
We waren gisteren al enorm teleurgesteld en verdrietig . Ik heb de hele dag  en me zwaar shit gevoeld. Ik snap er niks van: ik had heel vroeg al een positieve ovulatietest maar laat ongesteld geworden.
Op naar ronde 6. Ik weet het is niet het einde van de wereld, maar ik wordt er wel steeds deprimender, verdrietiger en banger van.
Vrijdag ga ik naar de huisarts: ik wil haar laten kijken naar mijn temperatuurlijsten. Ik hoop dat ze me verder kan helpen.
Ik heb deze keer wel enorm veel last van mijn menstruatie: heel erg buikpijn & mega rugpijn. Vanmiddag moest ik bijna overgeven !
Uitgaande van mijn laatste cyclus zou ik 3 januari ongesteld moeten worden. We hebben ons voorgenomen dat we komende maand wel voldoende zullen gaan klussen maar niet meer zo geforceerd en dat ik komende keer niet blijf afwachten maar gewoon een test doe de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dan weten we waar we aan toe zijn en dan is de spanning niet zo groot evenals de teleurstelling. Van dat wachten en die onzekerheid wordt je gewoon helemaal gek.

Op naar de kerst: klussen onder de boom .

Liefs, Silvia

Dag Dames,

Ben nog steeds niet ongi, maar ik weet zeker dat het eraan komt.
Mijn uitscheiding wordt donkerder van kleur… brrr.
Zit morgen op 30 dgn. Ik word gek van die onregelmatigheid.
Je wordt zo moe van het hopen.

Sylvia: Wat verschrikkelijk sneu voor je… balen. Ik begrijp dat
jij temperatuurt? Vind het klussen nu al zo
geforceerd en dat zal nog wel dubbel zo zijn met temperaturen.
Kop op en wie weet met kerst toch nog een wondertje!

Lisa: Ik kan me voorstellen dat jij nu ook niet meer durft te hopen.
Iedereen hier is ongi geworden of heeft het gevoel dat ze het worden.
Gewoon positief denken… lukt het niet dan blijf je toch gezellig met
ons mee kletsen. We weten precies wat je voelt.

Aapje81: Jij ook succes gewenst met de volgende ronde. Wie weet hoe
het zal gaan in het nieuwe jaar!
Heb een mail gestuurd naar redactie van het forum. Het is inderdaad om
gek van te worden. Ik kopieer mijn teksten vanaf nu.

Groetjes Groen 1981

hoi allemaal,

we hebben gisteren getest....en die was negatief. maar vandaag........

hele zere tepels( echt net of ze bont en blauw zijn),  
buikpijn,
beetje witte slijmerige afscheiding  ( bah)

maar nog niet ongesteld! ik heb s avonds getest voor het slapen gaan en ik had geen 5 seconde lange plas...zou dit erg zijn??????

ps wil misschien donderdag naar de huisarts omdat ik er gewoon met iemand over wil praten...of is dit nog te vroeg?

gr es

Terug
Bovenaan