Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

sharine GEFELICITEERD!!!!! Ben echt superblij voor je. Ga er van genieten he!

@ sweety; balen joh dat je ongi geworden bent. Op naar de volgende maand en ik hoop dat je de moed niet te veel laat zakken.

En alle andere meiden. Voelen jullie je al zwanger?
Het ene moment denk ik van wel en het andere moment weer niet.
Heb wel een pesthumeur trouwens; wordt gek van die onzekerheid. Maar goed nog een paar dagen. Ik heb nog eens uitgerekend maar ik heb aanstaande vrijdag mijn NOD.
Ik ga duimen voor ons allemaal!!!!
liefs Aapje

@esther

ja,weet heel zeker dat ik ongi ben
normaal begint het bij mij langzaam de eerste dag,maar was nu meteen   in volle gang
we gaan wel gewoon voor de volgende ronde

Hallo meiden,

Heb eindelijk weer even tijd om het forum te lezen en te reageren. Allereerst gefeliciteerd voor iedereen die een positieve test had de laatste paar dagen. Geniet ervan!

Balen voor de meiden die ongesteld geworden zijn. Hou de moed erin, op naar de volgende ronde!

Mijn NOD zou over een week zijn, 5 december. Nog niet echt klachten behalve dat ik last heb van bloedneuzen. Heeft een van jullie dit toevallig ook en enig idee of dit een zwangerschapkwaaltje is?
Ben verder wel moe en heb af en toe wat steekjes in mijn buik en borsten maar niet meer dan de vorige twee keer. Innesteling is ongeveer na een week begreep ik dus dat zou tussen nu en de komende dagen zijn... Ben benieuwd!

Mijn vriend leeft ook heel erg met mij mee. Als hij thuis komt van zijn werk vraagt hij altijd "En, hoe voel je je vandaag?" Het liefst hoort hij dan natuurlijk ook het ene kwaaltje na het andere ;-)

Is het makkelijk om een NOD lijst bij te houden? Ben de draad een beetje kwijt wie  wanneer zijn NOD heeft. Vul maar in!!

28 november:
29 november:
30 november:

1 december:
2 december:
3 december:
4 december:
5 december: Lisa88
6 december:
7 december:
8 december:
9 december:
10 december:
11 december:
12 december:
13 december:
14 december:
15 december:
16 december:
17 december:
18 december:
19 december:
20 december:
21 december:
22 december:
23 december:
24 december:
25 december:
26 december:
27 december:
28 december:
29 december:
30 december:
31 december:

Goed idee Lisa die NOD lijst! Ik heb hem ingevuld, komt ie nog een keer!

28 november:
29 november:
30 november:aapje; derde ronde 1e kindje

1 december:
2 december:
3 december:
4 december:
5 december: Lisa88
6 december:
7 december:
8 december:
9 december:
10 december:
11 december:
12 december:
13 december:
14 december:
15 december:
16 december:
17 december:
18 december:
19 december:
20 december:
21 december:
22 december:
23 december:
24 december:
25 december:
26 december:
27 december:
28 december:
29 december:
30 december:
31 december:

Ik was helemaal vergeten om mijn eigen "info" erbij te zetten dus bij deze...

28 november:
29 november:
30 november:aapje; derde ronde 1e kindje

1 december:
2 december:
3 december:
4 december:
5 december: Lisa88; derde ronde 1e kindje
6 december:
7 december:
8 december:
9 december:
10 december:
11 december:
12 december:
13 december:
14 december:
15 december:
16 december:
17 december:
18 december:
19 december:
20 december:
21 december:
22 december:
23 december:
24 december:
25 december:
26 december:
27 december:
28 december:
29 december:
30 december:
31 december:

Hoi meiden
 Jeetje wat veel positieve testen vandaag he, Nou ik zal toch echt nog een week moeten wachten. Vind wel dat het lang gaat duren nu, dat wachten, en toen ik al die positieve test verhalen zag heb ik eerst iedereen gefeliciteerd, en toen ineens kwamen er een paar tranen. Gewoon van de spanning denk.

Waarom ik denk dat het deze keer weer niet gelukt is, is een gevoel, Denk dat iedereen dat wel heeft in de tijd dat ze moeten wachten. Was vandaag niet meer misselijk, maar mn mandarijntje stond me erg tegen, terwijl die zo heerlijk zijn op het moment.
Ook geen witte afscheiding meer. 1 keer een klein beetje mijn onderrug gevoeld en heel de dag jeuk aan de zijkant van mijn borst. Mn tepels zijn ook nog steeds gevoelig maar dat doen ze al sinds voor het weekend. Geen ongi gevoel gehad vandaag, 1 steek vanmorgen uit bed aan de zijkant.

Zo dit zijn al mijn klachten weer,
Hoe is het bij jullie. Sylvia dat je temperatuur weer omhoog is gegaan is wel positief   toch.

Over die lijst van december, er is ook een apparte discussie van de NOD december lijst.
Weet niet of jullie die over het hoofd hadden gezien.
maar mijn NOD is 4 december.
Ga maar weer verder met wachten.

liefs hunnybun

Hee meiden, ik heb met jullie meegelezen maar tot nu toe niks geschreven. Ik maak mezelf in die wachtweken toch al zo gek namelijk! Aaaargghh, wil echt dat ik het iets losser kan laten, maar de godsganse dag zit ik van: oh wacht, een gevoeletje onderin mijn buik, is dat positief? Etc etc.
Gisteren had ik echt de HELE dag zowel links als rechts een vreemd gevoel rondom mijn baarmoeder, bij mijn liezen. Vorige week woensdag eisprong gehad. Dus ik dacht: oei, dat is misschien wel goed!!
Vandaag voel ik niks meer en waren mijn tepel gisteren iets gevoelig, vandaag ook helemaaaal niet meer! Grrr, ik moet er natuurlijk helemaal niks van denken, maar ik  kan dat 'denk-knopje' maar niet vinden om 'm uit te schakelen!

Neem aan dat jullie dit herkennen?   :)

groetjes!  

Terug
Bovenaan