Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Zo hehe, ben al een kwartier bezig om op deze pagina te komen.
Word er echt heel moe van hoor, weet iemand al of er iets gedaan gaat worden aan dit slechte forum.

Hier gaat alles goed, soms wat steekjes in de zijkant van mijn onderbuik, en als ik moet plassen dan moet ik ook heel nodig, Maar dat zal wel komen omdat het zo koud is buiten, want voor zwangerschapsverschijnselen is het nog wat vroeg.
Heb trouwens ook nog niet echt het idee dat ik zwanger zou zijn, voel nog niks.
Nog 11 dagen wachten.

Sylvia, hoop dat je je al wat beter voelt, heb op die andere discussie een gezellig opbeurend verhaaltje voor je getypt, zal je ook wel lezen.
Kop op  meid.
En gooi alles er maar uit hier op het forum.

Hoe is het met de andere meiden, al zenuwachtig voor volgend weekend.
En hoe voelen jullie je .

liefs hunnybun

Hoi Hunnybun: ik heb al op de andere topic gereageerd op je erge lieve berichtje !
Nog 10 nachtjes slapen en dan weten we allebij echt meer: spannend he ! Ik zal ook voor jou duimen en die schoen ga ik vanavond zeker weten zetten: want als jij dan als hulppiet langs komt met dat moie kado: dat wil ik wel !!!!! Dan laat ik Sinterklaas vanavond met glitters strooien !!

Aapje: heb ook een stukje babyboom gekeken en denk er net zo over: wat wel leuk was dat ze mensen lieten zien met een positieve test: zat helemaal op de bank te smilen.
Tja en verder: wat ik ook al op een andere topic heb geschreven naar oa Hunnybun:
Wat een lieve berichtjes krijg ik van jullie !! De tranen sprongen in mijn ogen toen ik het las . De hele dag al ben ik erg verdrietig, ik kan wel al de hele dag huilen en niks beurt me echt op. Bah, wat shit is dat ! Maar ach ja,dan heb ik misschie wel de de dip gehad voor deze maand als ik volgende week zaterdag ongesteld wordt.  
Ik denk ook steeds, ik ben nog niet ongesteld, maar ik heb gewoon een sterk voorgevoel dat het niet is gelukt en dan die temperatuur......dan is alle moed en hoop verlogen.

Ik denk ga er steeds van uit dat als ik zwanger zou zijn, ik dat wel zou merken en voelen op de een of andere manier. Wel heb ik minder klachten deze maand als alle andere maanden, dus dat zal wel het ontpillen zijn wat ik heb gevoeld en gemerkt. Dat zal dan nu wel achterwege zijn ( hoop ik ! ).

Tuurlijk is 5 maanden niet lang en weet ik dat 80% zwanger raakt na een half jaar.
Alleen het rotte is dat niemand in onze omgeving er langer dan 4 maanden over gedaan heeft !!!! Gelukkig kan ik op dit forum wel met mensen praten die in hetzelfde schuitje zitten en das wel erg fijn !! Tuurlijk blijven we hoop houden, maar een keer per maand ben ik gewoon heel erg verdrietig en denk ik maar een ding: waarom lukt het bij ons nou niet ?
Begin van deze poging had ik goede hoop: ik voelde me goed, had hoop wegens onze nieuwe taktiek en had het gevoel dat het ging lukken, maar nu ben ik 180graden omgeslagen .

Ik hoop dat jullie snel iets gaan voelen wat wijst op een zwangerschap zodat ik glitters van jullie mag vangen !!

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieven berichtjes ! Jullie heel veel succes en ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet.

Heel veel liefs, Silvia

hoi meiden,
heb nu al een paar dagen last van pijn in mijn onderbuik en rug. Ook mijn borsten doen zeer. Nu heb ik daar voor mijn menstruatie ook altijd last van maar dat duurt nog bijna een week. Paar dagen geleden voelde ik me ook zwanger. Misschien wel omdat ik het zo graag wil. Vraagje trouwens; zijn jullie mannen ook veel bezig met de hopelijk snel te naderen zwangerschap? Mijn man put hoop uit ieder pijntje wat ik vertel.
Ben zo bang dat ik niet zwanger ben en ook hem teleur moet stellen.
Voel me dan toch op een rare manier schuldig of zo.
Ik ga duimen voor ons allemaal. We houden elkaar wel op de hoogte he.
Silvia; gaat het al wat beter met je??
liefs Aapje

Hoi Allemaal,

Mijn man is er ook wel mee bezig hoor, vooral nu het lang(er) gaat duren als hij gedacht had en we er alles aan doen. Ook hij put veel hoop uit datgene wat ik merk en heeft een dip nu mijn temp is gezakt.

Ik zit nog steeds in mijn dip: hij duurt wel erg lang deze keer !
Vrijdagavond heb ik flink gehuild al wist ik soms niet precies waarom. Gisteren had ik een mega persthumeur en ook weer huilbuien. Vandaag is het niet veel anders.   Bah, hoop dat het snel over is. Mijn temp blijft 0.5-1 graden lager dan de temp die ik na mijn eispring had. 3 dagen lang had ik een temp van 37,1 en ineens zakte die naar 36. Nu schommelt tie rond 36,5. Alleen vreemd: op dag 1 van mijn cyclus had ik een temp van 35,6, vlak voor mijn LH piek steeg tie naar 36,5 en na mijn ei naar 37,1: twee keer een stijging dus: vreemd he ?!
Ik blijf ondertussen flink balen en voel me machteloos. Ik wil ook zo graag zwanger worden: we hebben er alles aangedaan en heb er nu geen zin meer in als het weer niet is gelukt. Vandaar mijn mega persthumuer. BAH ! Ik heb duidelijk het PMS syndroom denk ik.....zucht !

Hoop dat jullie wat happyer zijn als ik en dat jullie een positieve test hebben volgende week !! Jammer inderdaad dat het forum niet goed werkt: dan heb je minder snel  zin om berichtjes achter te laten.

Liefs, Silvia

ps. Voel ook zo van alles: rugpijn en af en toe buikpijn: wel minder hevig als alle andere maanden maar wel weer hetzelfde: dus ongesteldheid zit eraan te komen.

Hai Meiden,

Pfffffffffffffff, wat is het ook wat allemaal hè??!!
We willen allemaal zo graag zwanger worden, frustrerend is het dan om te zien dat de mensen om je heen in no time zwanger zijn...

Hier gaat het ook ng niet zo lekker, dwz gisteravond kreeg ik ineens een enorme steek rechtsonder in mijn buik en vanaf dat moment heb ik een verkrampt gevoel gehouden in mijn onderbuik... Nu gaat het ietsje beter, maar ik ben zo bang dat als er wat zat, het er dan nu niet meer zit!!!!!! Ik weet het niet hoor, ik heb een gemiddelde cyclus van 33 dgn en ik zit nu op dag 29, maar mijn lichaam laat me zo in de steek de laatste maanden, dat het ook maar zo kan zijn dat ik vandaag ongi wordt...

Hoe gaat het bij jullie???
Sylvia al ietsje beter in orde, niet meer zo depri en verdrietig?? Aan de andere kant kan het ook een zwangerschapssymptoom zijn natuurlijk, stemmingswisselingen (laten we hier maar op hopen)

Gaan jullie nog sinterklaas vieren?
Ik heb al 3x wat in mijn schoen gehad van mijn vriend, 3 letters: een L, F en D en er zit telkens een klein gedichtje bij dat ik de letters goed moet bewaren en dat ik dan zaterdag weet wat ik ermee moet... Spannend he???

Nou, meiden, nog maar een klein weekje en dan weten we meer, voor mij zal het wel niet goed gaan, maar voor jullie blijf ik duimen hoor!!!!!!!

kus, Es

Hoi allemaal
Zo hoe is het ermee??
Hier gaat het goed, Ik had me zo voorgenomen om me niet zo druk te maken over pijntjes die ik voel omdat ik toch denk dat ik mezelf voor de gek houd, Maarja als je dingen voelt kan je er ook niet onderuit. Vorige week regelmatig kleine steekjes onder in mijn buik, en aan de zijkant.
Gistermiddag last van mijn onderrug, maar gisteravond weer ineens een soort ongi gevoel, Dat heb ik de vorige maand ook gehad, een week lang. Dus gister zakte de moed me al weer in de schoenen.
Vanmorgen toen ik wakker werd had ik een heeel licht misselijk gevoel, maar na het douchen weer niet, Toen gegeten, en toch weer wat misselijk, maarja als je iets heeeeeeeeel graag wil dan houd je lichaam je zo voor gek.

Dus ik moet nog maar braaf wachten, morgen nog een week. Gaat best snel, en in het weekend heb ik ook genoeg aan de hand, dus dat moet zo voorbij zijn. En dan maandag de sleutel van ons huis, en jahoor ,dan is het al weer dinsdag.

Voor jou wel vervelend eshter, die pijnlijke steek, hoop dat je er snel van af bent die pijn, en hopen dat je nou al een heeeeeeeeeel piep klein voetballertje in je buik heb ,die nu al zo heeeeeeel hard kan schoppen.

En sylvia, hoe is het met jou, had op het andere discussie ook al aangeven dat al jou huilbuien enzo ook bij zwangerschapsverschijnselen kan horen, net al eshter hierboven.
ik hoop het voor je.

En hoe gaat het met de rest.
Gaan jullie allemaal al gelijk testen op de NOD???
Liefs hunnybun

Hai Hunnybunn,

Ik ga zaterdagmorgen testen (als ik dan nog niet ongi ben..... (!!!)
Ik hoop ook dat ik een heeeeeeeeeeeel piepklein voetballertje in mijn buik heb, hahahaha...

Ik herken precies wat je zegt, je gaat je pij tje verbeelden omdat je heel graag wilt...

Ik heb nu geen erge steek in mijn buik, maar wel een soort van ongikrampen (moet trouwens eerlijk zeggen dat ik dat nog niet eerder heb gehad de afgelopen maanden) Meestal werd ik gewoon ineens plotseling ongi zonder klachten... Ach ja, je weet maar nooit, ik heb nog een klein beetje hoop op een innesteling (al was die dan wel errug laat)

Dikke kus, es

Hoi meiden

Het is toch wat met al onze kwaaltjes he ik weet er alles van hoor. Zo heb ik last van.

Droge ogen, heel veel dromen en vooral nare dromen. Moeilijke stoelgang vreselijk voel me echt opgeblazen. Veel trek in eten. Steekjes aan de eierstokken dan weer links en dan weer rechts. Heb een pesthumeur vreselijk sjaggie en ben erg hyper en vergeet alles. Witte afscheiding en soms een pijnlijke onderrug. En vanmorgen in de loop van de ochtend werd ik ineens misselijk (geen misselijkheid van griep of honger) nee het was anders en na de middag ebte het weg.  Maar idd over paar dagen weten we meer he. We weten allemaal dat je lichaam je heel goed voor de gek kan houden.

Esther een innesteling kan best nu zijn hoor. En die flinke steek hoeft echt niet iets negatiefs te zijn. Ik ga flink voor je duimen meid.

En natuurlijk voor alle andere meiden hier.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan