Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Hoi sharine, en de rest natuurlijk ook

Nou ik doe helemaal mee met al die kwaaltjes, Maar of ze echt zijn, of mijn gekke onderbewustzijn krijgt ze voor elkaar, dat moet ik nog even afwachten.

Gister last van mijn onderrug, vanmorgen met stofzuigen ook, verder niet.
Vanmorgen een misselijk gevoel, dan is het er, en dan is het weer weg. Maar heel de dag voel ik het een beetje, Maar er   heerst ook buikgriep bij ons, dus dat kan ook.
Steken in mijn buik/eierstokken, zowel links als rechts, vorige week wel iest meer als nu, Gister een ongi gevoel, heel licht maar niet  het gevoel dat ik het zou worden, beetje vreemd gevoel.
En een paar keer per dag sinds gister witte afscheiding, en best de moeite ook.
Nu maar hopen dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, maar het kan ook mezelf voor de gek houden zijn.

wachten wachten wachten
liefs hunnybun

Hoi Allemaal,

Gelukkig herken ik een paar verschijnselen. Ik heb al 4 dagen een mega pesthumeur: ik schiet heel snel uit mijn slof  !
Droge ogen had ik ook voor het weekend ( nog steeds af en toe: heeft dat met zwangerschao te maken ? ) en zelfs een rood oog: zielig he ?!
En huilbuien: vanaf vrijdag t/m gisteren. En zo net ook onder het eten.
Gelukkig heb ik (nog) geen erge ongi klachten, maar die zullen wel snel komen: dat kan er nog wel bij net zoals een mega slecht werkend forum: .
Zaterdag moet ik ongesteld worden, ik hoop dat dan deze klachten ook snel verdwijnen want ik wordt er ontzettend lastig van. Lastig he ?!

Soms denk (en hoop  )  ik heel even dat het zwangerschapskwaaltjes zijn, maar gezien mijn grote temperatuursdaling kan dit niet dus heb ik gewoon een hele dikke, vette PMS: snif snif.

Succes allemaal de komende week: spannende tijden voor ons allemaal !

Liefs, Silvia

Hai meiden,

Nou, sinds mijn steek heb ik last van ongi-krampen en ontzettend veel witte afscheiding...
Zou het dan zo zijn dat zit mijn eisprong was?? Of toch een innesteling...??
Ik snap er niets van, wie herkent dit??

Jullie ook allemaal kwaaltjes hè??!! Nou, het wordt nog spannend aanstaande zaterdag....
Wie heeft dezelfde kwaaltjes als mij??

xx Es

ik was mee af aan het tellen
maar helaas vandaag op werk als ongi geworden
voor het eerst dat het een aantal dagen te vroeg komt
ben al meer dan een half jaar van de pil af,en dit was ronde 2.
zijn er meer mensen die na een poosje   onregelmatig ongi worden?
heb normaal een gewone cyclus van 28 dagen
vind het een beetje raar

heej sweety
Vervelend voor je, hoop dat je volgende maand meer geluk heb.
Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil een cyclus van 33 dagen, dat is nu 2 keer geweest en deze maand had ik ovutlatietesten gebruikt en komt ik weer ongeveer uit op 33 dagen.
 kan je niet verder helpen

Ik lig nu al een tijdje op bed te computeren, beetje   misselijk gevoel, maar ook last van menstruatiepijn. niet heftig, maar wel zeurderig.
Heb het idee dat ik volgende week dinsdag ook gewoon ongi gaat worden.
En dat die misselijk toch een soort buikgriep is.
jammer hoor, maarja zolang ik nog niet ongi ben kan het alle kanten op.
maar mijn hoop voor deze maand word steeds minder
liefs hunnybun

hai meiden,

@Hunny, het kan nog alle kanten op gaan hoor!! Zolang je geen rood ziet dan is het goed....!! hahaha.... Waarom denk je dat het niet raak is? je hebt wel een aantal kwaaltjes die erbij passen... Nou, nog ff afwachten maar

@Sweety, ik ben nu 7 maand bezig en in de vierde maand had ik ineens een cyclus van 41(!) dagen, normaal zit ik rond de 33 dagen... Dus kan gebeuren, maar weet je zeker dat het geen innesteling is? Want dat zou natuurlijk ook kunnen, of ben je echt heel erg ongi??

Hier alles rustig nog steeds ongi-gevoel, maar witte afscheiding, dus........ afwachten!!

xx Es

Hoi Sweety: dat is zwaar shit ! Hoe gaat het met je ?
Ik ga vor je duimen dat het volgende maand wel mag gaan lukken. Een mooier kerstkado is er niet !heel veel sterkte: ik denk aan je !

Hoi Hynnubun: je hebt toch een aantal kwaaltjes......wie weet.......?!
En van vele heb ik vernomen dat zij dachten dat ze ongi werden maar zwanger waren !
Nog een week en dan weet je echt meer: spannend he !

Ik heb nu weer iets geks, snap er nu helemaaaal niks meer van !
Vanmorgen is mijn temp weer gestegen met ruim een halve graad: ik zit nu weer op de temp die ik na mijn ei had.........?! Maar ik ben wel wat toegenomen in gewicht en dat heb ik altijd voordat ik ongesteld moet worden, dus ik heb geen nieuwe hoop gekregen, maar blijf het wel heeeeel vreemd vinden ! Hebben er mensen hiero wel eens getemperatuurd ?
Nou hoop maar dat met deze temp mijn humeur wat gezakt is: tjonge jonge dat is lastig zeg, bah.

Nog 4 dagen en dan moet ik ongesteld worden: ben benieuwd of ik weer mooi na 27 dagen ongesteld word of dat mijn cyclus ook van de kaart is.

Liefs, Silvia

Hoi Meiden

Het is niet te geloven maar wel waar ik ben ZWANGERRRRRRR. Ik kan het niet bevatten dacht even ach ik koop een digitale test van clear bleu en daar zitten er 3 in. Ik was zo benieuwd en ik dacht ach is vast negatief en dan kan ik van het weekend wel nog een keer testen. En hij gaf al heel snel zwanger aan. OOOOhh ben zo blij ben eigenlijk direct na mijn bbz weer zwanger geraakt.

Meiden ik ga voor jullie ook flink duimen voor een positieve test.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan