wie van jullie had op nod bruine afscheiding en nu dus zwanger

Hallo dames,

Ik ben nu 4 dagen overtijd en zag vanochtend dat ik klein beetje bruine afscheiding heb. Ik heb ook al vanaf afgelopen zaterdag heel veel pijn in mijn buik lijkt net of ik ongesteld moest worden maar dat bleef uit. Zou dit innesteling zijn of toch begin van een menstruatie.

Ik hoor het graag van jullie



Xxx patries
 
Hallo iedereen

Ik ben nu via de fertiliteit arts al 8 maanden met medicatie bezig om zwanger te worden. Nu was afgelopen woensdag mijn NOD en kreeg dinsdag heel klein beetje bruin bloedverlies. Gezien ik al 10 jaar geen menstruatie gehad heb dacht ik gelijk shit weer een ronde injecties. Maar de arts zei wacht t maar ff af of het doorzet. Nu dus elke middag een veeg bruin bloedverlies verder niks. Word zo onzeker en moet nog t hele weekend wachten om te testen omdat mijn hcg langzaam opbouwde.
 
Hallo dames ! 
Ik heb een vraagje want ik ben nu verward..
Ik heb gisteren heel klein beetje rood/roze bloed afgeveegt en nu heb ik sinds gisteren en vandaag alleen maar bruin bloed maar niet zoveel.
Ik heb normaal met ongesteldheid heel veel pijn maar nu voel ik totaal niks en was vanochtend best wel misselijk en een beetje hoofdpijn.
Voor de rest lijken me borsten ook iets anders maar ik weet niet of dat aan mezelf ligt.
Wie kan me helpen ?
 
 
Hoi meiden !
Ik weet even niet wat er nu gebeurd met me lichaam.
Ik verlies nu al twee dagen bruin bloed en op deze tweede dag begin ik een klein beetje rood bloed te zien.
Normaal heb ik altijd pijn bij ongesteldheid en dat heb ik totaal niet..
Ik was vanochtend wel even misselijk maar weet niet of dat er wat mee had te maken..
 
Help ? 
 
xx
 
Hee
ik lees hier veel verhalen over afscheiding en dergelijke. Nu zit ik zelf met een dingetje. Ik ben al 2 weken overtijd maar de test is nog negatief. Al 3/4 weken misselijk hoofdpijn en raar gevoel in mijn onderbuik. En nu sinds eergister met afvegen klein beetje bruine afscheiding meer niet. Vanmorgen met t plassen wel ietsje meer afscheiding dus weet echt niet wat me te wachten staat. Van de huisarts al wel een formulier voor bloedprikken gehad maar daar moet ik nog een week mee wachten aangezien ze denkt mijn hcg niet zo vlot is. Wat zou ik nu t beste kunnen doen? Ik word zo gek van alle onzekerheid en hebben jullie dit ook gehad?? 
 
Groetjes Myrthe
 
Ik heb 3 dagen echt rood bloed gehad niet eens genoeg voor maandverband is alleen als. Ik. Af veeg zat totaal niets op me maandverband
Ik ben 5 weken 3n 5 dagen zwanger en geen buikpijn gehad of iets bloeden is sinds 2 dagen gestopt 
Om me gerust te stellen deed ik een test en die zei negatief
War kan dat betekenen 
Wie kan me helpen 
 
Mijn maand is ook raar. Ik ben ongeveer 2 dagen over tijd. Hele week kraampjes dus dacht steeds dat het eraan kwam. Helemaal niks. Gisteren wat bruine afscheiding en toen weer niets. Vannacht een beetje helder roze/rood bloed bij het afvegen en weer best wel krampen. Dus dacht dat ik enorm bloed aan het verliezen was. Ging ik net naar de wc, helemaal niets te bekennen, ook niet bij afvegen. Zit nu al op 35 dagen cyclus tegen de 28-33 normaal. Voel mij verder doodnormaal dus denk zelf niet dat ik zwanger ben. Maar ergens hoop je dan nog wel iets. Maar om nu een test te doen.. heb er maar 1 bij mij op vakantie en vind het zonde om die te verspillen dan. 
 
Hallo
Ik heb eens een vraagje. Normaal moest ik vandaag mijn menstruaties krijgen, maar toen ik keek had ik een klein beetje bruinverlies en zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. 
Kan iemand mij helpen? 
Bedankt! 
 
Terug
Bovenaan