wie van jullie had op nod bruine afscheiding en nu dus zwanger

He dames,
Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en vanmorgen voor het eerst lichte buikpijn en rugpijn en bij toitlegang 1 sliertje rood bloed. Verder niks. Pijntjes zijn later weer weggetrokken.
Ik heb al 3 weken achter elkaar erg pijnlijke borsten en vooral de tepels.
Dit heb ik nooit eerder zo extreem gehad, alleen momenten in de ovulatie en paar dagen voor menstruatie komt.
Ik was vanmorgen teleurgesteld maar aangezien het nu weer weg lijkt trekken hou ik toch hoop..
Verder heb ik dus 3 weken klachten, is 8 dagen na ovulatie begonnen.
Naast pijnlijke borsten en tepels (nog steeds pijn, is meestal over als og doorbreekt)  heb ik erge trek op allerlei momenten van de dag, ben ik moe en juist qua humeur opgewekt, maar kan ook ineens overal druk om maken en chaggie om worden.. 
Wat denken jullie?
Ps. ik ben nu 3 jaar bezig en was alrijd stipt 27,28,29 dagen en klachten altijd hetzelfde momenr in de cyclus. Sinds 4 maanden meer onregelmatigheid en eisprong minder duidelijk te voelen. 
Liefs hormoontje
 
 
 
 
Ja gisteren testje gedaan maar hartstikke negatief.. 
Ja tis erg lang 3 jaar ja. We hebben niet gekozen voor mmm. Wel keer inwendig gekeken, was alles prima in orde. 
 
[quote quote=10328298]Is je schildklier en progesteron al eerder onderzocht?[/quote]
Ja al meerdere keren omdat ik ook een prolactinoom heb en daardoor de geslachtshormonen vaker gecontroleerd worden.
 
Terug
Bovenaan