wie van jullie had op nod bruine afscheiding en nu dus zwanger

Herkenbaar! 
Ik dacht ongesteld te zijn geworden, heb een paar flinke borrels gehad om teleurstelling ‘weg te drinken’ (ja heel slecht) en bleek uiteindelijk dus toch niet ongesteld. Nu 33+3 zwanger :)
 
Hallo meiden? Ik lees hier veel over roze/bruine afscheiding. Nu heb ik vorige week vrijdag week voor mijn NOD roze afscheiding gehad. Duurde maar eventjes daarna hele week niks en vandaag precies week later weer beetje bruinverlied en nu niks meer ook geen buikpijn. Heb voor 2 dagen terug getest, negatief. Heb normaal een cyclus van ong 33 á 35 dagen. Weet echt niet wat ik hiervan moet denken..?
 
Hallo dames,
Even een vraagje... morgen moet ik mijn nod krijgen, maar sinds zondag wat rozig afscheiding gehad en daarna een beetje bruin. Wel buikkrampen, maar het zet niet door tot nu toe. Had 1 april een positieve ovulatietest in handen...
Heb al een week ofzo licht last van misselijkheid zo nu en dan, gevoelige borsten en af en toe jeukende tepels en buikkrampen en last van puisten. Heb zef het idee dat het alle kanten op kan gaan en zeker als ik jullie verhalen lees... Ik hoop zo op een positieve test maar ben bang voor het ergste 
 
Hoii
Ik zou eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden 
Maar gister had ik eerst wat rood bloedverlies en daarna met afvegen roze en nu bruine en blijft maar bruin en is maar een heel klein beetje 
Wie heeft dit ook wel eens gehad?
 
Terug
Bovenaan