wie van jullie heeft iets van de innesteling gemerkt?

hee patries. Niet zo.... ik denk dat ik vandaag gewoon ongesteld ga worden helaas.... bruine afscheiding en geen positieve test helaas. Kan er niet over uit dat ik het zo mis had..........
 
Lees ook even mee.. vervelend voor je dat de test negatief was, uiteindelijk toch ongesteld geworden? Ik zit nu al een paar dagen met hetzelfde.. ik heb het gevoel dat de innesteling een van deze afgelopen dagen heeft plaatsgevonden. Gisteren roze kleurige afscheiding gehad, niet veel maar duidelijk roze.. vandaag een beetje gelige vloei. Maar heb sinds gisteren dus ook hevige buikpijn (vergelijkbaar met menstruatie pijn) gisterochtend een test gedaan (deze was negatief) en vandaag de hele tijd al een beetje teleurgesteld en bang dat ik toch ongesteld ga worden. Ookal voel ik toch verschillende andere tekenen die ik normaal gesproken bij m'n menstruatie niet voel. Ik kan pas volgende week testen, want mijn volgende menstruatie verwacht ik rond de 9de..

pfff het wachten en de onzekerheid is zo frustrerend. 

Ik hoop voor iedereen snel een positieve zwangerschapstest!

 
 
De avond voordat we (erg vroeg) een zwangerschapstest hebben gedaan zei ik tegen mijn vriend: word denk ik morgen gewoon ongesteld. Had zo'n zelfde zeurende gevoel in mijn buik. 's Nachts werd ik wakker van erge krampen en ben ik naar de wc gegaan in de veronderstelling dat de bloeding wel zou zijn begonnen. Dat was niet zo. Wel voor de zekerheid maar een tampon in gedaan (maar die ging er amper in). Aan het eind van de volgende dag voor de grap toch maar alvast een test gedaan (met in ons achterhoofd dat het vast te vroeg zou zijn), want nog altijd geen bloeding. En toen was er een dun tweede streepje: zwanger. Dus ik vermoed dat die krampen er mee te maken hadden.
Nu ruim 5 weken zwanger en merk pijnlijke vollere borsten, veel plassen, rommelende darmen (en dus veel vaker naar de wc.. normaal veel last van constipatie en een slechte stoelgang, nu bijna diaree achtig), erg moe, en als mijn maag leeg is dan voel ik me erg slap en duizelig (niet helemaal misselijk).
 
Mommymerel dat word dus even spannend, ik hoop voor je dat het gewoon je innesteling was!
Zelf heb ik niks gemerkt van de innesteling, geen krampjes of bloedingen. Ik hield wel mijn temperatuur bij, maar daar werd ik eigenlijk ook niet veel wijzer uit. Verder had ik ook helemaal geen zwangerschapverschijnselen. Toch was ik benieuwd en heb 5 dagen voor nod een test gedaan: positief! Ik heb tot mijn nod verder weinig klachten gehad en ook niet het gevoel dat ik ongesteld zou koeten worden, al had ik dat vaker niet en werd ik wel gewoon ongesteld. Nu heb ik wel af en toe last van krampen in mijn buik.
Volgensmij kan het dus alle kanten op.. ik zou gewoon over een paar dagen weer een test doen. Als je de 9e je nod hebt, dan heb je denk ik te vroeg getest om iets te kunnen zien. 
Succes ermee en ik duim voor je!
 
Hi mensen,
Het is een oud forum (I know) maar ik hoop dat we het weer actief komt. Want ik ben hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar of er mensen zijn die iets van de innesteling hebben gemerkt? Ik zit op 8dpo en rond deze dag vind meestal de innesteling plaats zeggen ze. Ik heb wat krampjes in mijn buik en een weeig gevoel. Maargoed dit kan Ook gewoon de spanning zijn! Ben benieuwd of er mensen zijn die erop gaan reageren. 
 
Nee, helemaal niks gemerkt. Geen rare krampjes, steekjes, geen innestelingsbloeding, geen temperatuurdip. Dus ook zonder symptomen vind er echt een innesteling plaats ;)
 
Hallo,
ik heb een vraagje. Ik moest zogezegd de 26ste februari mijn pil nemen dat ik niet gedaan heb. Kheb mijn maandstonden gekregen de 24ste febr tot vrijdag. De week erop kreeg ik opeens 3 dagen rode bloedverlies tot zondagavond. En nu vanaf gisteren voel ik iedere ochtend en savonds dat ik moet overgeven en continue pijn aan mijn baarmoeder. Zou ik zwanger zijn? 
Groetjes
eveline
 
Terug
Bovenaan