quote: nlijtig liesje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 14:53:02&apos

);
Simon komt ook nog steeds 1 keer per nacht (zo rond 5 a 6 uur). Hij krijgt sinds 2 mnd nu flesvoeding, en geen borst meer, maar ook met de borst zat hij toen ongeveer op dat schema. Wel is hij nog heel lang 2 a 3 keer per nacht blijven komen. Zeker wel tot 4 mnd, toen werd het zo'n beetje 1 a 2 keer, en pas bij 5,5 a 6 mnd werd dat dus die ene keer 's morgens vroeg. Dat vind ik niet zo gek ook, want hij gaat er om 19.00 uur 's avonds in.
Ook krijgt hij nu na het avondeten en de yoghurt geen melkfles meer. We poetsen nl zijn 1e tandje, en dan dus niet meer drinken erna. We hebben ons ritueel (van weltrusten zeggen, flesje en dan naar bed) veranderd. ipv het flesje lezen we nu een verhaaltje voor. Ik moet zeggen, dat Simon dat erg leuk vind, en dat het goed werkt, hij ging zo slapen.
Dat de kindjes trouwens hun eigen ritme maken zoals degene voor me zei (weet niet meer wie het was) daar ben ik het niet meer eens. We hebben nl meerdere malen hierboven ook gelezen dat de kindjes gedwongen worden om door slapen, door 's nachts gewoon geen voeding meer te geven. Daar ben ik het dus niet meer eens, maar goed, iedereen zo zijn eigen aanpak.
Groet, Liesje
ps: het is inderdaad heel normaal dat het kind 's nachts nog komt voor voeding, en als je het normaal vind om 's nachts je nachtrust te krijgen ipv voor je kind te zorgen, dan heb ik zo mijn vraagtekens.
Hier ook nog even een reactie, moet er even uit,
Nou Liesje ik vraag me toch een beetje af hoe jij Simon dwingt om te gaan slapen, als hij dat niet wil dan zal hij dat echt niet gaan doen hoor zoals je hierboven en verder in het forum ook hier en daar leest, ( de bedoeling dat ze ging slapen maar na een tijdje nog steeds aan het spelen) ik kan me niet voorstellen dat jij dit niet mee maakt.
Het is natuurlijk prima dat je een eigen mening hebt en dat je die met ons deelt, ik denk zelf dat het alleen op een andere manier kan zonder iemand echt aan te vallen.
Je spreekt jezelf trouwens ook een beetje tegen je zegt eerst : Door je kind s nachts geen voeding meer te geven dwing je je kindje om door te slapen en daarna zeg je : het is normaal dat je kind s nachts nog voor voeding komt.
In iedergeval ben ik ervan overtuigd dat iedereen het beste voor heeft met zijn of haar kindje.
Maargoed Sil belanna ik ben het wel met jullie eens.
Groetjes Char