Wie wacht er mee? NOD 20 november

Gefeliciteerd Erz, wat super goed nieuws.
Ik ben nu 4 dagen over tijd en eergisteren een negatieve zwangerschapstest.
Ik ga er vanuit dat ik door stress laat ben met menstruatie. De testen zijn toch best betrouwbaar?
 
 
 
Bedankt! Kan het zelf nog amper geloven! Heb vandaag nog een test gedaan omdat ik ergens dacht misschien was het wel een valse uitslag. Maar ook deze was duidelijk positief! Ik heb alleen geen knalstrepen. Terwijl ik toch al 6 dagen overtijd ben. Maar misschien komt dat nog wel in de loop van de week.
 
Hoihoi,
Mijn NOD was 22 november, afgelopen vrijdag test gedaan die was negatief. Buiten gevoelige borsten en af en toe wat buikkrampen om heb ik nergens last van. Zou ik alsnog positief kunnen testen? 
 
Hoi allemaal,
Ik dacht dat ik de 19e mijn menstruatie kreeg. 1x kleine lichtroze bloeding. Dag erna beetje 'bruin' en verder niet meer. (mijn cyclus is na een jaar stoppen met de pil nog steeds onregelmatig). Nog een dag had ik weer heel lichtroze.
Vorige maand begon ik ook met hele lichte dagen, en daarna zwaarde dagen van mijn menstruatie. Dus ik wachtte het eerst maar af.
Uiteindelijk vrijdagmiddag de 24 een test gedaan. Positief! Een lichte streep, dus dacht moet er van het weekend nog maar 1 doen! (Tp 2 voor 7euro?)Ook zou ik anders nu allang over mijn NOD zitten.Zaterdagochtend weer zelfde test gedaan. Zelfde lichte streep.
Gistermiddag met CB nogmaals een test gedaan en positief resultaat 2-3 weken zwanger!Erg onwerkelijk maar we zijn blij dat het nu voor het eerst een positief resultaat is.
Ik heb alleen nog weinig symptomen, wat ik wel vreemd/angstig vind. Wel wat vermoeid, maar kan ook door de slechte nachten komen.
Zijn er meer met nauwelijks symptomen maar wel positieve test?
 
 
 
 
 
 
 
Hoi Jorientje,
Gefeliciteerd! Ik heb ook vrijdag positief getest kan het ook nog steeds niet geloven. Maar ik had wel wat symptomen zoals misselijk zijn en krampjes. Die zijn sinds gister avond opeens alle symptomen verdwenen. Ik ga zo dus nog maar even een test halen want ik wordt alweer panisch..
Gek he geen symptomen hebben. Ik had verwacht dat ik overal last van zou krijgen haha!
 
Gefeliciteerd ERZ!
Ik had gisteravond even kort momentje op bed dat ik toch wat krampen had in mijn buik. Maar was niet van lange duur.
Er zijn natuurlijk dames die weinig klachten hebben (in het begin) laten we hopen dat wij daar dan onder vallen, anders ga ik me ook zorgen maken...
Heb je al afspraak gemaakt met VK en voor echo?
 
Jaa krampjes heb ik nog steeds wel een beetje af en toe. 
Ik heb een aangeboren hartafwijking dus ik moet eerst contact opnemen met mijn cardioloog. Daar heb ik morgen een afspraak mee en die gaat een afspraak voor me maken bij de vk. Hoop dat dit zo snel mogelijk kan, ik heb namelijk wat bloedverlies en maak me daar zorgen over. Ookal test ik nog steeds positief.
Jij al een afspraak gemaakt?
 
Terug
Bovenaan