Wie wacht er mee? NOD 20 november

Hoi dames! 
Ook ik kon de spanning niet meer en 4 dagen voor NOD getest. Een licht tuurstreepje! Spannend overmorgen weer testen en hopen op een donkerdere streep.. stiekem al wel blij 
 
Ik heb vanmorgen opnieuw getest, 1 dag voor nod en ja hoor veel donkerdere streep dan dinsdag!!! Ik ben blij!
 
 
Iedereen gefeliciteerd! Saartje als je ook in de Whatsapp groep wil moet je nummer even mailen naar het mail adres van Iris. Staat in dit topic.  Andere dames zijn natuurlijk ook welkom! 
 
Wauw wat leuk om allemaal te lezen! Gefeliciteerd allemaal!!
Dit maakt het wel wat moeilijker om nog te wachten aangezien jullie voor NOD al een positieve test hebben. Maar ben zo bang voor een teleurstelling...
Intussen is het 'bloedverlies' gelukkig gestopt... Wat zouden jullie doen? Toch een testje doen voor het weekend?
 
Hi allemaal,
Ik heb ook op 20-11 mijn NOD. Ik vind het zo spannend. Ik had vorige week (op dag 23 van mijn cyclus) een dagje een bloeding en daarna niks meer. Ook krampen in mijn onderbuik (rechts).
En nu ben ik mezelf gek aan het maken. Gisteravond een test gedaan en die was negatief. Ik denk te vroeg om te testen en dan is in de avond testen ook niet handig. Of ik ben gewoon niet zwanger.
Ik leest dat een aantal al een positieve test hebben, een aantal dagen voor NOD. Wat goed zeg. Dat scheelt weer een weekendje stressen. Allen met een positieve test, gefeliciteerd.
En ook ik twijfel of ik morgenochtend ga testen. Wat zal ik doen?
 
Oh spannend dames! Heel veel succes deze laatste dagen voor NOD. Ik hoop nog meer positieve berichten te lezen! Ik duim voor jullie. ?
 
Hallo allemaal, morgen is mijn NOD.. Natuurlijk ben ik veel te ongeduldig en heb ik vandaag al een test gedaan.. Helaas was hij negatief. Alleen ik voelde me zo zwanger, heel last van mijn onderbuik, boeren en scheten, misselijk en erg moe etc. Mn lichaam zal me wel voor de gek gehouden hebben.. 
 
Terug
Bovenaan